Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Satijn shirt in oudroze tint, met witte broek met zachtgroen-roze bladerenprint.

nu nog in m’n sport outfit. Straks festival. Dan zwart kort rokje met zwart gilet met zwarte beha daaronder en dr Martens. 

vandaag een hele dunne trainingsbroek in licht Gijs, daarop crème wit tshirtje met kort mouwtje. 
Morgen laatste vrije dan, dan vakantie voorbij maar nog steeds ziek. Bel afspraak met manager om even bij te praten. Blegh. Merk dat ik af en toe geen zin heb om mij leuk aan te kleden, terwijl ik mij er wel prettig bij voel. 

Zwart wikkeljurkje met klokkend rokje en korte mouwtjes van Vila. Simpel maar lekker met dit weer.

een rood-wit jurkje van smashed lemon wat vandaag nog wel een 2e keer aan kon doen voor het de was in gaat. 

wijde zwarte broek met een zwarte top met gehaakte bloemen. 

Witte broek (Sandwich) met rood-paars-lila "vlekken" erop, lila T-shirtje. Kantoordag vandaag maar ik vind het te benauwd om echt 'netjes' te gaan. 

groene travel broek van Zara. Daarop een wit tshirtje van slippely. 

Zachtroze rok, A-lijn in satijnachtige stof met een donkerblauw shirtje erop met kanten bovenkant. 

vandaag een zwarte broek aan van Lots of Goodies met daarop een zwart tshirtje van JDY. 

zwarte wijde broek van only met een zwart hemdje. Daarop een jasje. Wat een beetje warm is maar het hemdje is te bloot voor zo. Vanochtend vond ik het helemaal niet zo warm namelijk. 

net mijn sportkleding verwisseld voor een lange zwarte doorknoopjurk van Silvercreek. Beige riem en beige met zware retro sneakers erbij. 

lange jurk in roze en rood van Fabienne chapot. Paar jaar oud, geen plaatje. 

Roze-rood-wit gestreept rokje met plooitjes, wijd uitwaaierend. Rood shirt erop. Beiden gescoord op Vinted deze zomer

Beige korte broek en wijdvallende witte blouse. Bruine leren sandaaltjes.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.