Beauty en fashion
ToetieToover
18-09-2024 om 17:50
Ik ga juist een beetje op de tuttige toer omdat het anders veel te ‘sexy’ overkomt. Nou zou ik daar schijt aan willen hebben maar ja, ik ben door schade en schande wijs geworden en heb me aangepast. Ik heb een lange nek en kan daar heel goed iets met ruches hebben, moffelt de boezem ook een beetje weg. Lange rokken staan mij ook prima, tot op de grond liefst, waarschijnlijk omdat ik vrij lang ben. Voordeel is ook dat ik verder vrij netjes overkom, ik kan een trainingsbroek aanhebben en dat valt dan niemand op. Met thuiswerken tegenwoordig al helemaal niet natuurlijk. Dus vandaag deed ik precies dat: joggingbroek en een witte blouse met ruches rond de hals en manchetten. Parels in mijn oren en tadaa, werkwaardig.
krulliebollie
20-09-2024 om 08:09
Grappig hè, hoe het verschilt.
Ik heb vandaag een spijkerbroek aan van Les Temps de Cerises. Daarop een roze shirtje van studio Anneloes en Adidas gympen met dikke zool in rood met roze strepen.
Friezinnetje
20-09-2024 om 08:15
sportlegging, shirtje en zwarte sneakers, eerst sporten.
Daarna nog even kijken wat ik aantrek voor de rest van de dag
MissBobby
20-09-2024 om 13:28
Als ik iets van bijv leer draag dan lijk ik gauw op een SM meesteres. Soms lastig want ik hou van een stoere kledingstijl.
vandaag een vale zwarte jeans met een zwart overhemd en sneakers.
Friezinnetje
20-09-2024 om 13:45
zwarte strakke broek met daarop een blouse in paars/oranje/zwart/wit.
anijsblokje
20-09-2024 om 17:13
Zonnig77 schreef op 18-09-2024 om 08:53:
[..]
Deze vind ik ook heel tof! Waar is het shirt van?
https://modemansion.nl/products/danna?variant=49281916043532
Ik heb hem gekregen, maar hij is oa hier te koop. Hoe betrouwbaar de webshops zijn waar het shirt op staat, betwijfel ik eerlijk gezegd maar hier is het dus goed gegaan.
Vandaag huppel ik rond in een lichtgroen jurkje met klaprozen erop.
MissBobby
21-09-2024 om 09:03
Donkergrijze strakke jeans met de pijpen opgerold, ecru top, kort zwart jasje met pofmouwen en een paar zwarte kettingen eraan (gekocht bij de kringloop) en ecru met zwarte retro sneakers van Stradivarius.
Friezinnetje
21-09-2024 om 09:39
zwart met witte broek met een soort van zigzag patroon en een zwarte tuniek. Nu reef-slippers erbij aan en later op de dag zwarte sneakers
Loulou39
21-09-2024 om 18:03
MissBobby schreef op 21-09-2024 om 09:03:
Donkergrijze strakke jeans met de pijpen opgerold, ecru top, kort zwart jasje met pofmouwen en een paar zwarte kettingen eraan (gekocht bij de kringloop) en ecru met zwarte retro sneakers van Stradivarius.
Supertip van de sneakers bij Stradivarius! Ik liep er vandaag langs en heb ook een retro paar gescoord, ecru met dikke zool. Heel blij mee, dank je wel.
On topic: m’n nieuwe ecru sneakers, een cropped jeans van Denham en een strak zwart tshirt met korte mouwen en lage ronde hals van Opus.
MissBobby
22-09-2024 om 20:00
Loulou39 schreef op 21-09-2024 om 18:03:
[..]
Supertip van de sneakers bij Stradivarius! Ik liep er vandaag langs en heb ook een retro paar gescoord, ecru met dikke zool. Heel blij mee, dank je wel.
On topic: m’n nieuwe ecru sneakers, een cropped jeans van Denham en een strak zwart tshirt met korte mouwen en lage ronde hals van Opus.
Ze hebben echt leuke hè! En ik vind ze nog lekker lopen ook.
Teigera
23-09-2024 om 08:53
Ik zit nu al vijf minuten rond te klikken op die Stradivarius-site. Gevaarlijk ze hebben leuke schoenen!
Vandaag een zwarte rechte pantalon van Esprit, met een zwart hemdje met kanten rand aan de bovenkant en daarop een roze blouse, vrij recht overhemd-model, beiden van WE. Doe er straks m'n glimmende zwarte loafers onder denk ik. Werk nu nog thuis maar vanmiddag een bijeenkomst, dan is het slim er netjes uit te zien.
MissBobby
24-09-2024 om 12:03
Vale zwarte jeans van G-star met een wit oversized overhemd met opgerolde mouwen en witte Nikes. Straks een zwarte leren blazer erop en m’n panterjas voor buiten.
Teigera
25-09-2024 om 17:56
Leuke print anijsblokje!
Hier vandaag een groen rib-rokje en een geelgouden shirtje met subtiele glitter. En een panty, voor het eerst dit jaar weer.
MissBobby
26-09-2024 om 13:30
Zwarte jeans, wit rood gestreept shirtje, rood witte campus sneakers van Adidas, rode oorbellen en rode lippenstift. Zwart bomberjasje voor buiten.