Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Blauwe rechte jeans met knoopsluiting van Only & Sons, groen opengewerkt vestje in wikkellook van WE. En ik vind het maar koud vandaag .

Inderdaad kkkkkkkoud.
zwarte jeans met opgerolde pijpen, zwarte longsleeve, zwart met rood bomberjasje, dr Martens met rode sokken die je net ziet. 

Nou koud hè! Ik had een joggingbroek en beenwarmers aan met een blouse want die helft komt in beeld bij thuiswerken maar dat werd al snel een paarsblauwe coltrui en daar kwamen bordeaurode armwarmers en dito nekwarmer bij. Stiekem vind ik die arm- en nekwarmer gewoon heel leuk want zelfgemaakt van kamelenwol met zijde. Ik ben dol op die zachte stofjes.

6da1bdccfffe456cb16ae250763fd5b3.jpg?imwidth=1800


Deze trui, maar dan gecombineerd met een lichtgrijze rechte pantalon. Kantoordagje vandaag. 

Teigera schreef op 01-10-2024 om 09:45:

6da1bdccfffe456cb16ae250763fd5b3.jpg?imwidth=1800


Deze trui, maar dan gecombineerd met een lichtgrijze rechte pantalon. Kantoordagje vandaag.

Mooi! Waar heb je die gekocht?

Zwart leren rokje met een zwart simpel shirt, krijtstreep jasje in kort model. Zwarte panty en dr Martens

@MissBobby: bij de WE komt de trui vandaan.
Vandaag een blauwe rechte jeans (Esprit), met een fuchsiaroze blouse erop. Nu nog thuiswerken, maar straks trek ik nieuwe sneakers aan (Dolcis) met fuchsia, kakigroen en lichtbruin erin. Het blijft droog dus dat kan vandaag wel.

Zwarte Only-broek met krijtstreepjes, geelgouden dunne trui met glitterdraad erin verwerkt erop.

lichtblauwe jeans met wit shirt, donkerblauw bomberjack en witte sneakers. 

zwarte jeans, pijpen opgerold; zwart overhemd, zwart wollen bomberjasje van G-star met toffe details. Pantersneakers en panterriempje. 

image?url=https%3A%2F%2Flookbook.otrium.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F07%2F22001771-20150_4.jpg&w=1920&q=75

Blouse van Sandwich, met een zwarte legging eronder - thuiswerken, dus alleen de bovenkant telt .

Thuiswerk, dus een zwart T-shirt van een spel dat ik speel (Neopets), een zwarte rok van H&M divided (gescheurd, maar helaas nergens meer te krijgen en hij zit zó lekker 😭) en een bruine panty.

Niet aan: make-up en sieraden 

Rokje van King Louie in groenblauwgoud patroon, goudkleurig shirt erop van de Hema. Bruine panty en dan straks lichtbruine schoenen van suède.

G star boyfriend jeans met een witte blouse. Rode Adidas campus sneakers, rood riempje en voor buiten een rode, lange, wollen jas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.