Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Zelfde rokje als gisteren, maar nu met donkerblauwe panty en marineblauwe blouse van Esprit met V-hals. Straks blauw suède Puma's eronder als ik de deur uit ga richting kantoor.

Zwarte jeans met een blauwe spijkerblouse. Beige met zwarte retro sneakers en een kort beige bontjasje voor buiten.

Blauwe rechte jeans, olijfgroene blouse met wijde mouwen (Esprit).

zwart leren rokje met dunne zwarte panty. Zwart doorzichtig truitje met letters Gstar erover verdeeld. Doc Martens. Lekker dansen vanavond 

back to normal. Grijze jeans, zwart shirt, zwart wollen jasje

Ook hier een zwarte jeans, met erop een zwart hemd en een groen vest in wikkellook (maar eigenlijk zit de overslag gewoon vast). Groene oorbellen erbij, zo ziet het op beeld er weer netjes uit allemaal - voor het beeldbellen dat bij thuiswerken hoort.

ik heb gesport en werk vandaag thuis. Hou lekker dit aan tot vanmiddag. Dan heb ik propedeuse uitreiking van m’n dochter. Heb een tof krijtstreeppak gekocht met een gouden top, gouden riempje. Kreeg er een bijpassend gouden tasje bij want het was blijkbaar fashionday dus dat was leuk. Eronder smalle laarzen met behoorlijk hoge hakken. Zin in en trots! 

ripped jeans, wit shirt, blauwe bomber, witte Nikes 

Oh kan me helemaal voorstellen dat je er zin in had gisteren MissBobby. Gefeliciteerd, echt een mijlpaal!
Vandaag een rechte lichtgrijze pantalon, VeroModa geloof ik, met een zachtroze blouse met halflange ballonmouwen. 

Teigera schreef op 16-10-2024 om 09:40:

Oh kan me helemaal voorstellen dat je er zin in had gisteren MissBobby. Gefeliciteerd, echt een mijlpaal!
Vandaag een rechte lichtgrijze pantalon, VeroModa geloof ik, met een zachtroze blouse met halflange ballonmouwen.

Lief, dankjewel. Knalde bijna uit elkaar van trots! 

lichte boyfriend jeans van G-star (model Kate) met een gouden shirtje, ijsblauw satijnen bomberjasje en ijsblauwe sneakers. Vind het zelf erg leuk

zwarte jeans, met een blouse in oranje-paars-zwart-wit, zwarte sneakers

MissBobby schreef op 17-10-2024 om 09:57:

lichte boyfriend jeans van G-star (model Kate) met een gouden shirtje, ijsblauw satijnen bomberjasje en ijsblauwe sneakers. Vind het zelf erg leuk

Volgens mij heb jij je kleding + schoenen altijd perfect op elkaar afgestemd! Vind het vaak erg leuk klinken allemaal

HAHA!wait..what schreef op 17-10-2024 om 17:01:

[..]

Volgens mij heb jij je kleding + schoenen altijd perfect op elkaar afgestemd! Vind het vaak erg leuk klinken allemaal

Ja hè! Vind ik ook 👍🏻

Grijze satijnen blouse met V-hals, knielang aansluitend rokje van Sandwich met een soort luipaardvlekken-print in zwart-crème-kaki, zwarte panty en sneakers (Puma). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.