Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


leuk te horen HaHa en LouLou. Ik vind schoenen het wel echt afmaken inderdaad. Heb dan ook best veel schoenen! 
Kies soms ook eerst de schoenen en dan de rest. 

nu nog in sportoutfit. Vanochtend vroeg al vijf kwartier gesport. Zo douchen en naar kantoor. Doe een jeans aan met rood shirt en rode Adidas campus. Vanavond een date met een man die ik al langer zie. Doe dan een strakke zwarte jurk aan, is een beetje doorzichtig maar wel met fluweel op precies de juiste plaatsen. Dunne panty en zwarte pumps met hoge hak. Nogal uitdagend maar dat vind ik leuk in dit stadium. Hij vast ook. 

wat leuk allemaal om te lezen. Ik zie veel leuke outfits. Ik zit nog veel in joggingbroek thuis vanwege ziekte en merk dat ik weinig zin heb om mij aan te kleden. Alleen op donderdag ga ik een uurtje langs op mijn werk om contact te houden en dan denk ik al 3 dagen van te voren na wat voor leuks ik kan aan doen en wat ook nog comfortable is.  

Klinkt alsof jij een leuke avond ging hebben MissBobby! 
Krulliebollie, wat naar dat je zo beperkt bent nu in je energie en activiteiten.
Vandaag rechte blauwe jeans met mosgroene blouse met ballonmouwen en hoge schouderinzet. Vanavond een feestje, denk dat ik het rokje van eerder deze week weer aantrek maar dan met een zwarte blouse met driekwart mouwen. 

Ja het herstel gaat naar mijn smaak veel te langzaam maar de arts zegt dat het allemaal normaal is die heeft natuurlijk makkelijk praten. Maar goed ik geniet van jullie outfits en koop natuurlijk ook weer dingen die ik nu helemaal niet aan trek maar hopelijk straks in kan shinen. 

Ik had een leuke avond. De jurk viel in de smaak, hij was nogal onder de indruk.
nu een blauwe boyfriend jeans aan met wit oversized overhemd en blauwe sneaker. 

MissBobby schreef op 19-10-2024 om 11:46:

Ik had een leuke avond. De jurk viel in de smaak, hij was nogal onder de indruk.
nu een blauwe boyfriend jeans aan met wit oversized overhemd en blauwe sneaker.

Super voor je MissBobby! 

simpele rechte jeans, blauw shirt, witte sneakers en een heel oud jasje van, toen nog, Gapstar in blauwtinten met wit. 

zwart leren rokje met simpele dunne zwarte trui met rechte hals en ballonmouwen. En heb hele leuke panty’s gekocht met een motief, kant met bloemen. Daaronder zwarte dr Martens. 
maar ga eerst een uurtje sporten. 

Geruite broek in bruin-blauwe kleuren, met een felblauwe blouse erop. Die heeft een peephole op de borst om het wat speelser te maken. Lekker warme sloffen want ik werk thuis vandaag.

Ripped jeans met een keurig roze overhemd met wit verticaal streepje en roze met groene Adidassen. Voor buiten een kort beige bontjasje.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.