Beauty en fashion
anijsblokje
24-10-2024 om 10:58
Omdat met plaatjes leuker is (vind ik) - ook al is dit niet precies het vest dat ik draag. Iets wat hier op lijkt dus, maar dan grijs. En een zwarte vooralsnog te dunne flared broek. Zwarte sneakers erbij. Achteraf had ik liever felgekleurde aan getrokken.
MissBobby
24-10-2024 om 12:38
Teigera schreef op 24-10-2024 om 10:24:
Marineblauwe rechte pantalon, blauw suède Puma's, ijsblauwe dunne trui met V-hals en doorzichtige mouwen.
Vandaag is blauw blijkbaar .
We passen bij elkaar!
krulliebollie
24-10-2024 om 13:37
ik was vandaag koffiedrinken op mijn werk. Ik vind het fijn om in verbinding te blijven. Ik heb een zwarte spijkerbroek aan, een zwarte longsleeve en een binnen bomberjasje van een soort velours stof. Donkergroen, met zwarte boordjes en bloemen print in beige/oudroze. Erg mooi. Gescoord op vindend voor 3 euro. Als nieuw. Echt een pareltje.
MissBobby
25-10-2024 om 10:54
leuk hè als je voor een prikkie iets kunt scoren.
ik heb van de week bij de kringloopwinkel een jas van mijn favoriete merk Object gekocht, 8 euro. Een trui van G-star voor 2,50 en twee jeans van G-star op Vinted voor elk een tientje.
Nu nog in sportkleding, nieuw trouwens: groene legging met groene sport-bh en daarover een kort, wijd, wit shirtje met gaatjes erin. Zijn jullie een beetje sportief eigenlijk?
Ga zo huishoudelijk doen in een oude zwarte jeans met zwarte longsleeve.
vanavond weer een date, dan een kort zwart leren rokje met zwarte satijnen blouse, bijpassend kort leren jasje, dunne panty en zwarte laarzen.
Teigera
25-10-2024 om 12:41
@MissBobby: ik zou mezelf niet sportief noemen. Wel actief, dat zeker: ik wandel heel graag en fietsen en zwemmen vind ik ook leuk. Sporten vind ik meer een noodzakelijk kwaad.
Ik herken wel erg het leuke dingen scoren op Vinted, doe ik zowel voor mezelf als voor m'n kinderen. Vandaag een geelgouden shirt (Vinted!) en dezelfde marineblauwe broek als gisteren. Ook dezelfde suède Puma's eronder.
MissBobby
26-10-2024 om 10:19
zwart leren rokje, m’n nieuwe G-star trui van de kringloop: kort, zwart en met een rode en witte streep op de mouw. Panty en Dr Martens.
Fen-di-Fan
26-10-2024 om 18:20
MissBobby schreef op 26-10-2024 om 10:19:
zwart leren rokje, m’n nieuwe G-star trui van de kringloop: kort, zwart en met een rode en witte streep op de mouw. Panty en Dr Martens.
Helemaal mijn smaak. Kort rokje met stoere boots. En vandaag was het er een mooie dag voor. Ik doe mee!
Friezinnetje
26-10-2024 om 18:29
overdag een zwarte jeans met een zwarte blouse en zwarte sneakers. Vanavond een feestje en dan doe ik een jurk aan in camel/zwart/wit met camelkleurige laarsjes
ToetieToover
26-10-2024 om 18:34
Yep, ik ben wel een beetje sportief. In het weekend blijf ik graag hangen in mijn yoga outfit als ik toch niet heb gezweet (gezweten?). Zo ook vandaag. Ik ga er ook mee naar de buurtsuper .
Een antracietgrijze drawstring pofbroek, een zelfde kleur haltertop en daar overheen na afloop van de sessie een kobaltblauwe coltrui. Naar buiten met een zelfgehaakte croptop in bijpassende kleuren. Het is meer een col met mouwen eigenlijk. Mijn boots (Panama Jack, zo fijn op modderige bospaden!) eronder en wandelen maar. Het was zulk lekker weer en tja, op de terugweg even naar de buurtsuper voor frambozen. Die hebben het niet gered tot ik weer thuis was.
MissBobby
28-10-2024 om 07:35
Goedemorgen allemaal,
Ik moet straks een presentatie geven voor 80 man. Ik draag een zwarte kokerrok met split, een zwarte blouse/body, een dunne zwarte panty met een stipje en nette zwarte cowboylaarsjes. Haar geföhnd met aan de bovenkant vast. Zilveren sieraden. Netjes maar niet te.
MissBobby
29-10-2024 om 06:32
In contrast met gisteren: gescheurde lichte jeans, boyfriend model. Met wit overhemd en witte sneakers.
Teigera
29-10-2024 om 22:16
Vandaag rechte blauwe jeans van Esprit, wit shirtje met gaatjespatroon en witte blouse eroverheen. Is een heel oude blouse, ik denk dat ik hem al meer dan tien jaar heb. Zilveren kettinkje en kleine ringetjes. Voor toch nog wat kleur deze schoenen eronder:
MissBobby
31-10-2024 om 08:15
zwarte jeans, zwarte trui met witte bies en zwart met witte retro sneakers.
ToetieToover
31-10-2024 om 08:38
MissBobby schreef op 28-10-2024 om 07:35:
Goedemorgen allemaal,
Ik moet straks een presentatie geven voor 80 man. Ik draag een zwarte kokerrok met split, een zwarte blouse/body, een dunne zwarte panty met een stipje en nette zwarte cowboylaarsjes. Haar geföhnd met aan de bovenkant vast. Zilveren sieraden. Netjes maar niet te.
Heeft de power outfit nog geholpen?
Teigera
31-10-2024 om 12:37
Dit rokje, gecombineerd met zwarte panty en zwarte halfhoge boots. Erop een zwarte waterval-top.