Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

MissBobby schreef op 31-10-2024 om 08:15:

zwarte jeans, zwarte trui met witte bies en zwart met witte retro sneakers.

Ik zou willen dat ik de inhoud van jouw kledingkast hier thuis in mijn kast en in mijn maat heb 😁😁😁

ToetieToover schreef op 31-10-2024 om 08:38:

[..]

Heeft de power outfit nog geholpen?

Het helpt mij wel om een outfit te kiezen die voor mijn gevoel iets uitstraalt. Puur psychisch natuurlijk. 
Ik verbaas me soms over wat mensen op een podium aan hebben. Oude slobberbroek met trui. En natuurlijk gaat het om de boodschap maar persoonlijk vind ik dat het oog ook wat wil. 

Loulou39 schreef op 31-10-2024 om 13:06:

[..]

Ik zou willen dat ik de inhoud van jouw kledingkast hier thuis in mijn kast en in mijn maat heb 😁😁😁

Wat leuk. Misschien inspireer ik je! Waarom zou je dat willen? 

MissBobby schreef op 31-10-2024 om 15:44:

[..]

Wat leuk. Misschien inspireer ik je! Waarom zou je dat willen?

Dat doe je zeker! 😁
Omdat je altijd zulke leuke kleding aan hebt en daar weer zulke leuke outfits van maakt, beetje casual chic klinkt het.

Loulou39 schreef op 31-10-2024 om 16:48:

[..]

Dat doe je zeker! 😁
Omdat je altijd zulke leuke kleding aan hebt en daar weer zulke leuke outfits van maakt, beetje casual chic klinkt het.

Wat ontzettend leuk om te horen, dankjewel. Casual chic dekt de lading wel ja. Daarom vind ik dit topic ook zo leuk, het inspireert wat anderen dragen al hebben we best verschillende stijlen. 

zwart krijtstreeppak met een top met gouden glans. Strakke enkellaarsjes met hoge hak. Gouden riempje. 
Vanavond datenight. Of ik houd dit pak aan maar dan met het bijpassende gilet met alleen een bh eronder en rode pumps en oorbellen of ik ga voor een strakke zwarte lange jurk met hoge split en kanten mouwen. 

Vandaag strakke donkergrijze jeans, met daarop olijfgroene blouse met ballonmouwen. Grote zilveren oorbellen erop.
Morgenavond uit eten met man en vrienden, wil mijn sieraden met amethist dragen. Die zijn te opvallend voor gewoon overdag. Doe er een ijsblauw wikkelvest bij, zilveren schoenen en een lichtgrijze pantalon. Ik begin normaal gesproken met de kleding die ik aan wil en kies dan de sieraden erbij, maar nu dus even niet

mooi Teigera! Klinkt echt prachtig!veel plezier!
Ik ga even sporten, olijfgroene set: legging high waist en squatproof met bijpassende bh/top en petje. Zelfs mijn sportkleding ziet er leuk uit 
Verder wat huishouden vandaag in blauwe jeans met rode hoodie en rode Adidas campus. 
Fijn weekend allemaal. 

@MissBobby: als je er leuk uitziet, voel je je ook beter, toch? Dus ook bij sporten . Mijn zaterdagavond was top en ik voelde me ook mooi. 
Vandaag een donkergrijze strakke jeans, met een zwart hemdje erop waarbij het kantrandje net boven de rand van mijn felroze gebreide vest uitpiept. Doe er straks voor een werkafspraak (nu nog in slofjes, begin vandaag thuis) zwarte glimmende loafers onder.

Helemaal waar! Fijn dat je je mooi voelde. 
dus ik ga nu mijn sportoutfit (grijze legging, neonroze shirt) verruilen voor een rechte zwarte jeans van Vingino (kringloopkoopje) met een crèmekleurige blouse, zwart met crème retro sneakers en een zwart leren jasje.

goedemorgen. Vandaag mag ik weer een presentatie geven. Ik doe een zwarte, vrij strakke maar nette jumpsuit aan. Driekwart mouwen en er zit een ceintuur om van dezelfde stof. Daaronder draag ik hoge hakken in slangen print van Unisavoor het detail. 
vanavond date en dan een zwart pak met daaronder een body, zelfde schoenen. 

Goedemorgen, ik ga vandaag naar een werklocatie en dat betekende extra vroeg sporten - thuis, in een beetje oude, maar fijne paarse broek met drawstring en zwarte haltertop. Straks na het uitzweten even douchen en dan stap ik in mijn grijze krijtstreepbroek met witte blouse erboven en een jasje met een soort vervaagd gebloemd groenig/grijzig patroon met wit biesje aan de revers en mouw. Ik heb daar knalrode sieraden bij. En mijn grijze minimal shoes, zie je niets van want de broek hangt mooi lang. Nou ja, je ziet het aan de manier waarop ik beweeg waarschijnlijk. 

Klinkt leuk toetie. Wat zijn minimal shoes? Google geeft niet echt een antwoord. Ik heb ook al gesport, dit ga ik voelen….
Werkse vandaag! 

zwarte strakke broek met lange blouse in paars/oranje/zwart/wit en beige vest. Erbij zwarte sneakers. 

2e319727a985471caf6baba3f4f29b72.jpg?imwidth=1800&filter=packshot

Deze trui, met subtiel gouden glittertje erin. Eronder een groene kokerrok, bruine panty en bruine leren laarzen. Kantoordag vandaag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.