Beauty en fashion
Teigera
06-11-2024 om 08:59
Rechte blauwe jeans met knoopsluiting, met daarop een mouwloze top van Smashed Lemon in zwart-witte vogelprint (Vinted-aankoop) en een zwart vest van Ichi met ballonmouwen.
MissBobby
06-11-2024 om 09:13
Krijtstreeppak met ijsblauwe top met diepe vhals en ijsblauwe sneakers. Voor buiten een crèmekleurige wollen lange jas.
MissBobby
07-11-2024 om 09:34
simpel zwart jurkje met ballonmouwen, panty met stippen en doc Martens eronder.
MissBobby
08-11-2024 om 08:28
Ik loop, as usual, nog in mn sportkleding: zwarte korte legging met zwarte sportbh.
Ik doe zo iets makkelijks aan want werk thuis. Trainingspak denk ik.
vanavond weer een date met mijn favoriete meneer en dan een zwarte jumpsuit met driekwart mouwen, blote rug en strakke pijpen met rode pumps en rood riempje. nadeel van zo’n blote rug is dat ik een bh eronder niet mooi vind.
Teigera
08-11-2024 om 09:35
Rechte blauwe jeans met knoopsluiting, gele trui met klein wafelpatroon (Rapa Nui). Lekker thuis aanrommelen vandaag. Vanavond naar een dansvoorstelling, nog even kijken wat ik daarvoor aantrek.
ToetieToover
08-11-2024 om 10:12
MissBobby schreef op 08-11-2024 om 08:28:
Ik loop, as usual, nog in mn sportkleding: zwarte korte legging met zwarte sportbh.
Ik doe zo iets makkelijks aan want werk thuis. Trainingspak denk ik.
vanavond weer een date met mijn favoriete meneer en dan een zwarte jumpsuit met driekwart mouwen, blote rug en strakke pijpen met rode pumps en rood riempje. nadeel van zo’n blote rug is dat ik een bh eronder niet mooi vind.
Voordeel van de blote rug is dat hij wat te kijken heeft als je even van hem wegloopt klinkt spannend!
Minimal shoes kun je waarschijnlijk beter vinden met Google onder ‘barefoot shows’. Ik sport en loop liefst op blote voeten, maar als er iets aan mijn voeten wordt verwacht, is dat mijn eerste keuze. Maar op modderige bospaden loop ik liefst met dikkere zolen met profiel.
krulliebollie
08-11-2024 om 13:43
Ik heb mij weer eens aangekleed. Vanavond een thema etentje. Thema Harry Potter maar de omgeving is aangekleed, het is niet de bedoeling om zelf verkleed te komen. De ongeving is echt heel leuke gemaakt maar het is vrij casual. Ik heb een spijkerbroek aan, daarop een witte blouse en er overheen een zwarte sweater met het woord lovely in parels erop. ik twijfel nog even over zwarte docs of zwarte sneakers.
MissBobby
10-11-2024 om 09:37
nu nog in joggingpak aan de studie. Straks met dochter naar de opening van een kledingwinkel. Doe een zwart jurkje aan, de rok is strak, het bovenlijf wijd met een rechte hals en ballon mouwen en een stoffen ceintuur van dezelfde stof. Een kanten panty eronder met doc Martens. Haar in de krul. Zwart kort bontjasje voor buiten erop.
Loulou39
10-11-2024 om 13:31
Zwarte flairbroek, zwart aansluitend truitje en zometeen een zwarte jas erover (schoenen weet ik nog niet): past goed bij het sombere weer 😁
MissBobby
10-11-2024 om 20:54
ik heb bij de shoeby een wijde jeans met luipaardprint gekocht met een rode korte trui met hoge boord en lange manchetten en een zwarte blouse met rondjes met pailetten erop. Aangekleed door dochter, vind het helemaal leuk.
https://www.shoeby.nl/shoeby-women-jeans-leopard-straight-fit-jeans-bruin-black/1105660-10.html
zonder dat riempje.:
https://www.shoeby.nl/shoeby-women-blouses-beaded-flower-blouse-donkergrijs-darkgrey/1105535-15.html
https://www.shoeby.nl/shoeby-women-truien%2C-sweaters-en-vesten-diagonaal-trui-rood-red/1105170-21.html
Teigera
11-11-2024 om 08:43
Vandaag een rechte jeans met een donkerpaarse trui erop met wijde hals (WE). Paars-zilveren oorbellen erop. Heb een thuiswerkdag.
MissBobby
11-11-2024 om 10:12
donkergrijze jeans. Crèmekleurig overhemd. Crème met zwart leren jasje van G-star. Zwart met crème retro sneakers.
MissBobby
12-11-2024 om 08:08
bijna hetzelfde als gisteren. Grijze jeans maar nu met zwarte trui met ballon mouwen en dezelfde sneakers. Vanavond uit eten en dan m’n zwarte nette jumpsuit met laarsjes met hoge hak. Heeft verder niet veel nodig maar doe er lange zwarte strass oorbellen bij en haar opgestoken.
Teigera
12-11-2024 om 08:39
Donkerblauwe rechte pantalon, bruine trui met gouddraad erin geweven erop. Lichtbruine suède gympen eronder.
Friezinnetje
12-11-2024 om 09:10
zwarte strakkere jeans met een blouse in streepjes in chevron in diverse kleuren. Neem nog een grijs vest mee, mocht het frisjes zijn op het werk