Beauty en fashion
Teigera
13-11-2024 om 08:41
Zwart strak rokje van een licht glanzende stof, daarop een zwart shirtje en een fuchsiaroze blouse. Panty met een V-vormig patroontje en zwarte Puma's eronder.
krulliebollie
13-11-2024 om 10:43
aangekleed een paar uurtjes thuis aan het werk. Een zwarte broek van Zoso. Strak model met een groen werkje erin. Daarop een groene trui ( vrijwel zelfde kleur als broek) van Ambika met een mooie geschulpte boot hals en trompet mouwen.
MissBobby
13-11-2024 om 12:35
Oude broek met panterprint met zwarte trui en zwarte sneakers. Vandaag thuiswerken.
krulliebollie
14-11-2024 om 09:45
vandaag even een paar uur op mijn werk. Zo fijn om even weer uit huis te zijn.
Een zwarte broek met krijtstreep aan van Studio A. Daarop een witte blouse met geborduurde bloemen van Zara en zwarte Adidas Campus 00.
MissBobby
14-11-2024 om 19:59
Zwarte leren broek met een donkergrijze blouse met hier en daar een rondje van zwarte pailetten. Riempje van dezelfde stof in de taille. Zwarte doc Martens
Friezinnetje
14-11-2024 om 20:13
zwarte broek met zwart t-shirt en daarover heen een doorzichtige tuniek met grote ballonmouwen met bloemprint, zwarte sneakers
Teigera
15-11-2024 om 09:36
Only poptrash-broek in zwart-wit krijtstreep, zwart shirt met mooie halsuitsnede (Cassis) en daarop een felroze vest met V-hals en knopen, beetje grofgebreid (WE). Ik ga wandelen, dus warme zwarte sokken en Puma's eronder.
MissBobby
15-11-2024 om 14:55
zwart leren kort rokje met knalrode korte trui met brede boorden en manchetten, dikke zwarte panty en m’n doc Martens. Voor buiten een kort bontjasje
krulliebollie
17-11-2024 om 14:21
vandaag een jeans aan van gstar raw. Mooie donkere wassing. Kan geen plaatje vinden. Verder een vestje/jasje van Adidas, dat ik gisteren heb gekocht, en echt zo ontzettend blij mee ben. https://www.peek-cloppenburg.nl/nl/p/adidas-originals-sweatjack-met-labelstitching-model-leopard-zwart-1008059. Zo leuk! Verder zwarte sneaker van Adidas. Campus 00
MissBobby
18-11-2024 om 08:50
leuk jasje Krullie! G-star jeans echt mijn favoriete jeans. Zoveel modellen, zitten lekker en blijven mooi. Sommige broeken heb ik al 20 jaar.
Ik heb vandaag een wideleg jeans met panterprint aan, rode trui en rode Adidas campus sneakers.
Teigera
18-11-2024 om 09:07
Heb ook een jeans aan vandaag, met een auberginekleurige trui met ballonmouwen (en smal rond de onderarm). Nu nog slofjes, straks naar een werkafspraak dus dan moet ik maar schoenen aan .
krulliebollie
18-11-2024 om 10:37
MissBobby schreef op 18-11-2024 om 08:50:
leuk jasje Krullie! G-star jeans echt mijn favoriete jeans. Zoveel modellen, zitten lekker en blijven mooi. Sommige broeken heb ik al 20 jaar.
Ik heb vandaag een wideleg jeans met panterprint aan, rode trui en rode Adidas campus sneakers.
Thanks! Ik vind gstar jeans ook echt heel fijn. Ik heb er 2 zonder stretch en 1 met. Die zonder blijven wel mooier.. maar goed. Ik gooi spijkerbroeken gewoon in de droger. Dan maak ik met het aantrekken een paar squats en zitten ze weer goed.
Ik heb vandaag een zwarte ribbroek aan van Fabienne Chapot . Daarop een zwarte coltrui met een ingeweven hartje en klein pofmoutje ( eerder een soort ribbeltjes bij de schouder aanzet als een echte pof).
Teigera
20-11-2024 om 08:43
Grijze jeans (WE) en een warmrode trui met col van Smashed Lemon. Gisteren had ik een trui aan met lage hals en ik had het de hele dag koud, dus nu lekker extra hoog in de nek.
MissBobby
20-11-2024 om 09:46
ripped jeans in vrij lichte kleur blauw. Gouden top, blauw satijnen bomberjasje. Twijfel over de schoenen. Pas om vier uur een afspraak buitenshuis dus mag nog lekker op m’n sloffen lopen.