Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


213710_531_MF_1.jpg

Saai vandaag. Een trui die op deze lijkt, flared jeans en witte sneakers. 

donkerblauwe jeans met een top in blauw-beige met wijde mouwen en breed elastiek aan de mouwen. Erbij beige sneakers. 

broek met luipaardprint, zwarte blouse en zwart vest. Ik vind het koud.. en weiger om een verwarming aan te doen ( het is ook gewoon 19,5binnen). 

ik heb mijn outfit van woensdag nog een keer aan want toen maar 3 uurtjes gedragen. Straks uitten want dochter is 18 geworden. We gaan eerst nog wat drinken bij een bierproeflokaal en daarna bij een leuke Italiaan eten. Ik twijfel over mijn outfit. Dochter vind het leuk als ik wat sportief/stoerder iets draag. Zelf vind ik een leuke jurkjes ( beetje optutten) ook leuk omdat ik zoveel ziek thuis zit. 

Rechte jeans en een roze T-shirt van S. Oliver. Lekkere kleding om allerlei klusjes in te doen.

Rechte donkerblauwe pantalon van Esprit, zachtblauwe sneakers eronder van Van Lier, koraalkleurig shirt van Only erop. Simpel, heb een kantoordagje.

shopping?q=tbn:ANd9GcTH3cbfSulPZaBfNNgWPzXoOi7rHlXAzclz4UASHsXa8VBfUMfKfvvphDE3nZfyuIfgse0_-pJ9ybIzF8ftpEIxtP3MaK6_oWhYyM4kSl1xo-g2AfRVEmwz

Deze mevrouw kijkt nier zo gelukkig, maar ik ben verder wel blij vandaag hoor. 

Grijze flared jeans met een zwart shirtje en zwart kort jasje met ecru letters G star en ecru met zwarte retro sneakers.
broek gekregen van mijn dochter. Was haar te groot en mij eerst te klein. Nu ik ben afgevallen past ie wel dus blij mee

vandaag een bezoekje aan mijn werk en de bedrijfsarts. Dus weer even een reden om mij echt aan te kleden. Spijkerbroek van geisha met daarop een blousje van Studio Anneloes is verschillende bloemetjes in blauw en grijstinten. https://puurpastelle.nl/06420-edey-flower-blouse-donker-blauw-petrol Deze. Blauwe Sneakers 

db6fd41bb13885bcf9c1a749b0e9e715.webp?v=1723988268&width=823

en een zwarte lange rok. 
Veel complimenten van collega's vandaag  grappig genoeg.

Maxirok, donkerblauw met witte bloemetjes, van Lolaliza. Kan geen plaatje vinden helaas, heb hem ook al een paar jaar. Erop een wit broderie-shirt met V-hals van Vero Moda. Heb nu nog slofjes aan, want thuiswerken dus niemand die dat ziet. 

144046982e43408b81d0728d1eb9149c.jpg?imwidth=1800&filter=packshot

anijsblokje schreef op 17-09-2024 om 21:57:

db6fd41bb13885bcf9c1a749b0e9e715.webp?v=1723988268&width=823

en een zwarte lange rok.
Veel complimenten van collega's vandaag grappig genoeg.

Deze vind ik ook heel tof! Waar is het shirt van?

ik vind maxi rokken altijd zo leuk maar ik moet echt moeite doen om het goed te combineren omdat het anders lijkt alsof ik uit Staphorst kom.. 
vandaag weer thuis.. ik ga proberen om een stukje auto te rijden.. mijn enige actie van vandaag op het halen van een pakketje na. Dus trainingsbroek in het grijs en een zwart/donkergrijs shirt van Fabienne Chapot.

krulliebollie schreef op 18-09-2024 om 10:02:

ik vind maxi rokken altijd zo leuk maar ik moet echt moeite doen om het goed te combineren omdat het anders lijkt alsof ik uit Staphorst kom..

Hahaha, zo herkenbaar, ik heb een best "lief" hoofd dus ik zie er bij maxirokken en bloemetjes al snel wat truttig uit. Net als rokken en jurken met ruches, enig vind ik het, maar het is niks voor mij. Ik kan dan wel weer een jurk aan met luipaardprint, door m'n brave hoofd wordt het niet snel ordinair . Vind ik zelf dan. 

Teigera schreef op 18-09-2024 om 14:53:

[..]

Hahaha, zo herkenbaar, ik heb een best "lief" hoofd dus ik zie er bij maxirokken en bloemetjes al snel wat truttig uit. Net als rokken en jurken met ruches, enig vind ik het, maar het is niks voor mij. Ik kan dan wel weer een jurk aan met luipaardprint, door m'n brave hoofd wordt het niet snel ordinair . Vind ik zelf dan.

Ja dat ja.. ik kan dus ook prima luipaard, kant, lak, leer etc aan zonder dat het over de top is.. dat is dan wel weer het voordeel.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.