Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Harembroek van LaDress in een aubergine-achtige kleur, zwart shirtje met mooie halsuitsnede van Cassis. Grote zilveren oorbellen erop.

zwarte wijde hoog water broek. beige strakke mouwloze top. Kort zwart jasje en zwarte hoge hakken. 

Zelfde broek als gisteren, maar dan met een wit shirtje met gaatjes.

ik heb tot een uur of vijf in m’n sportkleding gelopen omdat ik ook nog thuis ging schoonmaken. Daarna onder de douche en een simpele rechte lichte jeans aan met een donkergrijs shirt en retro sneakers van Stradivarius. 

zwart-witte beetje zebraprint broek met daarop een zwarte tuniek en zwarte sketchers. 

ik had vandaag eerst een zwart jurkje aan en vervolgens een schuine spijkerbroek van Les Temps des Cerises met daarop lila truitje. Bij beide droeg espadrilles van unisa in zwart wit.  

Witte broek met print van bladeren in zachtgroen en zachtroze, zachtgroen shirt erop met ballonmouwtjes. 

vandaag een jersey broek aan in het licht grijs met daarop een heel simpel effe zwart t-shirts met v hals en zwarte birckenstocks. Het is warm in Oostenrijk.   

Ik had een strak zwart jurkje aan met zwarte espadrilles

zwart/beige jurk met zwarte sneakers

Een zwarte jumpsuit met bloemen print, deze (al een oudje, dus alleen nog via Vinted te vinden):
 

1695232409.jpeg?s=1b2ce0e315d032a010a3d77cb2aa47822ac88ce8

Saga

Saga

23-08-2024 om 08:48 Topicstarter

24ZFQG18_014999_1_26d4ecf2-ffa0-417a-bcf3-14ca93c04ed7.jpg?v=1713534570

van het merk G-Maxxx. Had er nog nooit van gehoord. Was in de sale voor de helft. 

Mooie kleuren Saga.
Ik draag vandaag een gele chino (Cache cache) met een oud wit shirt met geel-zwarte bladerenprint. Vrije dag en van alles te doen.

Jeans met een zwart shirtje, sneakers en een zwart bomberjasje. Thuiswerken en ondertussen wasjes etc doen. 

Wat een toffe jurk, Saga!
Ik had vandaag m’n knalroze pak aan, met een donkerblauwe mouwloze top en een paar sneakers eronder.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.