Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


lig nog steeds in oude korte broek en shirt op de bank want ben lui. 
maar zo boodschappen doen en doe even een simpel zwart jurkje aan met espadrilles

Het is hier erg warm.. ik heb een hele dunne broek aan van Zoso met daarop een viscose tshirje. Comfortabel bij warmte. Ik had wel sneakers aan want we gingen naar een stadje.

Ik ben in mijn yoga outfit blijven hangen. Heb niet veel uitgespookt maar altijd nog meer dan mijn ene kat. Die ligt op een stoel die ik vanmorgen om 10:00 uur aan de kant schoof (wegens stofzuigen) en hij ligt er nog steeds. Ik lig er al die tijd zo’n beetje naast en loop er omheen, dus ik kan rustig in mijn yoga outfit blijven rommelen. Ik wil wedden dat hij dat op een kantoor/werkdag ook doet en dan is het wel lekker rustig maar vandaag ben ik vrij  en staat de stoel in de weg maar hij slaapt zo lekker  .

ToetieToover schreef op 16-08-2024 om 18:23:

Ik ben in mijn yoga outfit blijven hangen. Heb niet veel uitgespookt maar altijd nog meer dan mijn ene kat. Die ligt op een stoel die ik vanmorgen om 10:00 uur aan de kant schoof (wegens stofzuigen) en hij ligt er nog steeds. Ik lig er al die tijd zo’n beetje naast en loop er omheen, dus ik kan rustig in mijn yoga outfit blijven rommelen. Ik wil wedden dat hij dat op een kantoor/werkdag ook doet en dan is het wel lekker rustig maar vandaag ben ik vrij en staat de stoel in de weg maar hij slaapt zo lekker .

Wat lief.. mijn hond is als de dood voor de stofzuiger maar vind schoonmaken saai en slaapt dan ook overal doorheen en het liefst heel erg in de weg liggend. 

Lichte chino van Esprit met een bloemen-shirtje van Cassis met mooie halsuitsnede.

zwarte korte broek van de H&M daarop een shirtje van amibika van travelstof met een luipaard printje en groene en roze strepen op de mouwen. 

zwarte korte broek en zwaart/wit/groen/creme hemdje. Zwarte sandalen erbij. 
Zo op de fiets, dus wat luchtigs aan

Blauwe korte broek met een klein printje, daarop een mouwloze blauwe blouse met V-hals. Allebei van Esprit. (Jammer dat dat merk failliet is!)

Ik had teksten op mijn outfits vandaag. Op mijn sportbroek ‘work hard’ en achterop mijn sporttop ‘play hard’. Knalgele letters op een grijs mêlee ondergrond. En daarna mijn krijtstreep broek (zwart met wit streepje) en mijn ‘No gods no masters’ t shirt.

weer werken vandaag. Lange witte jurk met een heel dun donkerblauw diagonaal streepje. Daarop een kort spijkerblousje met korte mouwen. Retro gympen in wit met donkerblauw. 

Ik ben vrij, ‘dus’ het mag wat meer uitgesproken en meer casual. Ik heb een zwarte gothic-stijl tuniek aan (rijgveter, hoodie, uitlopende mouw), die inmiddels wel weer uit kan, met een knalgeel/zwart schots geruite legging en een lang zwart t-shirt dat Didi vroeger verkocht. Heel fijn materiaal, die shirts, online verkopen ze die niet meer, alleen de hemd-versie

951186_DS2100342002_9099_10.jpg

ik heb een studio Anneloes broek aan in beige met zwart en een zwart tshirtje met een licht pofmouwtje van Mosch. Verder zwarte birckenstocks. 

Witte jurk met bloemen- en vogelprint van Smashed Lemon, vrij kleurrijk. V-hals en tot op de enkels. Daaronder gele Tom's. Zomers maar geschikt voor kantoor.

Wat komen er allemaal leuke kleding stukken langs, ( even gegoogled op merk )
Heb simpel shirtje aan met flodder korte broek en teenslippers.

vandaag een beige, rechte wat strakkere broek aan met daarop een tshirtje in crème wit met een zwart streepje. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.