Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Ik ga vandaag naar een festival en heb een kort zwart cargorokje van satijn aan met daarop een zwart gilet. Dr Martens eronder.

ik heb vandaag een trainingsbroek aan. Beetje taupe kleuring. Daarop een grijs shirt. 

07484152044-p.jpg

Met slippertjes (en een hemdje) eronder.

zwarte korte broek ( gewoon van de action) en een zwart shirtje met een vhals.. verder niks want nog steeds ziek thuis. Dinsdag gaan we op vakantie dus heel langzaam aan doe ik rustig aan wat wasjes. 

zwart met gouden bikini, zwarte wijde linnen broek en een zwart hemdje met brede schouderbanden en een diepe V-hals. 

Ik trek zometeen mijn luchtigste jurk aan. Met warm weer vind ik een lange jurk fijn. Deze is donkerblauw met een iets lichter gehaakt randje bovenaan. Dat is een anti-inkijk toevoeging, bij de halternek en het bovenste deel is gehaakt, dus. Heel lekker zacht en dun katoen. Blote voeten. En nu zit ik nog redelijk modderig in mijn joggingbroek met t-shirt, de tuin is weer wat minder jungle maar zelf zie ik er wel uit als een wild natuurmens 

anijsblokje schreef op 10-08-2024 om 15:04:

07484152044-p.jpg

Met slippertjes (en een hemdje) eronder.

Wat een leukerd! Netjes ook als werkkleding. Ik ben vrij 

krulliebollie schreef op 11-08-2024 om 15:12:

zwarte korte broek ( gewoon van de action) en een zwart shirtje met een vhals.. verder niks want nog steeds ziek thuis. Dinsdag gaan we op vakantie dus heel langzaam aan doe ik rustig aan wat wasjes.

Beterschap!💐 

dankjewel Tootie.. gaat nog wel even duren maar we gaan er positief in 

ik heb vandaag vooral kleding aan die niet mee gaat op vakantie. Heb natuurlijk al weer veel te veel ingepakt maar ik vind mezelf zielig en dan mag het. 
ik heb nu een joggingbroek aan met daarop een shirtje van Geisha. Verder Birkenstocks, ik heb altijd de Madrid variant want die vind ik niet lomp. Ik heb maat 37 maar vind slippers altijd zo lomp staan.

vandaag weer een beetje werken. Heb een zwarte broek van only poptrash aan met een zwart shirtje en zwart witte Nikes. 

vrije dag, dus korte broek en zwart hemdje aan. 

vandaag en gisteren een trainingsbroek aangehad met reizen. We zijn naar Oostenrijk. Afgelopen nacht een overnachting in een hotel gehad.. halverwege en alleen schoon ondergoed en een schoon t-shirt aangetrokken. Nu lekker aangekomen in ons appartement en gedoucht en een luchtig jurkje aan want het is heel warm. 

Had vorig jaar van die simpele dunne flodder korte broekjes gekocht bij de action, gaan nog een ronde mee. En een hemdje er op en zwarte teenslippers

Vandaag op vakantie.. het is hier een feestdag ( Maria Hemelvaartsdag).. ik ben nog ziek dus we rommelen lekker rustig in het appartement.. het is warm dus rustig aan en vanavond lekker een hapje eten in het dorp.

Ik zit nu nog in pyjama maar doe lekker een dunne broek aan met shirtje. Ik weet alleen nog niet precies welke. Ik heb natuurlijk veel te veel meegenomen. 

Ha krulliebollie, fijne vakantie! Ik ben net terug, van vier weken met alleen een rugzak, dus had juist weinig meegenomen . Had expres ook wat kleding meegenomen die niet meer mee terug zou komen, zo sjouw je wat minder terug dacht ik. En daar natuurlijk paar keer een wasje laten draaien. Nu weer alle keus thuis, vandaag een broek van Vanillia met rood-blauw-lila print, en een lila T-shirtje erop dat ik uit een kledingtas oppikte (theclothingloop). Slippers, want thuiswerken en niemand die me ziet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.