Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


ToetieToover schreef op 06-08-2024 om 14:01:

848ff592-ee4d-44_197923_A.jpg

Vrije dag.

Oooh, voor een vrije dag? Heel netjes hoor!
In mijn omgeving is het meer van de shirtjes, korte broeken, of oude dingen,etc als je thuis blijft.

Bij mij was het vandaag heel makkelijk (thuiswerken): korte spijkerbroek van Hilfiger (met rafels, maar daar hou ik niet van, dus geknipt), zwart basic tshirt van DKNY en zwarte Adidas campus.. Lekker simpel!

vandaag een zwarte broek met een printje van SA met daarop een blousje van only met korte mouwtjes. 

een lange jurk in panterprint met hele grote pofmouwen. Zwarte gevlochten riem en zwarte espadrilles. 
ben lekker in m’n eentje gaan shoppen en goed geslaagd. Was naar België, goede sale daar. 
score: zwarte wijde pantalon, kort gehaakt zwart blousje, little black dress, een hele gekke donkerblauwe jeans tot op de enkel met grote omslagen en grappige zakken, blauw truitje met witte bies, wit en zwart hemdje met hele lage v-hals en een basic zwart shirt in mooie kwaliteit. Ik ben blij! 

vanmorgen eerst een zwart-wit gestreepte korte broek met zwart hempje. Daarna moest ik weg en een zwart kort jurkje aan met mijn nieuwe sandalen

krulliebollie schreef op 06-08-2024 om 19:17:

wat een mooie jurk! Waar is die van?

Long Tall Sally! Eindelijk een jurk die tot mijn enkels komt 

MissBobby schreef op 07-08-2024 om 20:23:

een lange jurk in panterprint met hele grote pofmouwen. Zwarte gevlochten riem en zwarte espadrilles.
ben lekker in m’n eentje gaan shoppen en goed geslaagd. Was naar België, goede sale daar.
score: zwarte wijde pantalon, kort gehaakt zwart blousje, little black dress, een hele gekke donkerblauwe jeans tot op de enkel met grote omslagen en grappige zakken, blauw truitje met witte bies, wit en zwart hemdje met hele lage v-hals en een basic zwart shirt in mooie kwaliteit. Ik ben blij!

Hey, wij waren ook in België vandaag. Ik heb je niet gezien  ik kwam voorbij in een Chinese jurk, gemaakt door mijn vriendin/coupeuse naar zo’n soort model maar dan in zwart met witte stippen en lang, tot mijn enkels 

shopping?q=tbn:ANd9GcRB6qxURtiAeaMejIRvDgAPFqEcDBKiShHO8ggPkcTJ-Hh9qpl1JoNC0b_zJgKfJbCSdDgLhntB0n9-T1JkjeqAXuWyzolJ-F3zNiubOKUudO7tzI2dDH_HNw



Loulou39 schreef op 06-08-2024 om 20:54:

[..]

Oooh, voor een vrije dag? Heel netjes hoor!
In mijn omgeving is het meer van de shirtjes, korte broeken, of oude dingen,etc als je thuis blijft.

Bij mij was het vandaag heel makkelijk (thuiswerken): korte spijkerbroek van Hilfiger (met rafels, maar daar hou ik niet van, dus geknipt), zwart basic tshirt van DKNY en zwarte Adidas campus.. Lekker simpel!

Ik vind zoiets juist ultieme makkelijke kleding  maar als ik klusjes doe, moet het een broek zijn hoor. 

ToetieToover schreef op 07-08-2024 om 21:02:

[..]

Hey, wij waren ook in België vandaag. Ik heb je niet gezien ik kwam voorbij in een Chinese jurk, gemaakt door mijn vriendin/coupeuse naar zo’n soort model maar dan in zwart met witte stippen en lang, tot mijn enkels

shopping?q=tbn:ANd9GcRB6qxURtiAeaMejIRvDgAPFqEcDBKiShHO8ggPkcTJ-Hh9qpl1JoNC0b_zJgKfJbCSdDgLhntB0n9-T1JkjeqAXuWyzolJ-F3zNiubOKUudO7tzI2dDH_HNw



Ik heb jou ook niet gezien! Heb je ook nog wat gekocht?

MissBobby schreef op 07-08-2024 om 22:27:

[..]

Ik heb jou ook niet gezien! Heb je ook nog wat gekocht?

Helemaal noppes. Ja, lunch bij de Carrefour 

ToetieToover schreef op 07-08-2024 om 21:02:

[..]

Hey, wij waren ook in België vandaag. Ik heb je niet gezien ik kwam voorbij in een Chinese jurk, gemaakt door mijn vriendin/coupeuse naar zo’n soort model maar dan in zwart met witte stippen en lang, tot mijn enkels

shopping?q=tbn:ANd9GcRB6qxURtiAeaMejIRvDgAPFqEcDBKiShHO8ggPkcTJ-Hh9qpl1JoNC0b_zJgKfJbCSdDgLhntB0n9-T1JkjeqAXuWyzolJ-F3zNiubOKUudO7tzI2dDH_HNw



Ook geweldig. Ik heb maar 38/40 ( iets meer richting 40) en vind het heel lastig om een mooie Chinese jurk in mijn maat te vinden. 

Long tall Sally is mooi maar ik ben 169 dus waarschijnlijk veel te lang voor mij. Hahaha..

ik heb vandaag een groene linnen broek aan met daarom een zwart shirtje met een kort kap mouwtje. 

ik heb vandaag een strakke zwarte spijkerbroek aan met daarop een zwart/wit shirtje. 

zwart-witte broek (soort harembroek) met daarop een olijfgroene tuniek

Vandaag gestart in mijn yoga outfit en die heb ik niet meer uitgedaan. Dat was een zachte army-print broek met drawstring bij de enkels, een neongele haltertop en een grijze croptop met lange mouwen. Maar nu was het toch echt tijd om mezelf te fatsoeneren en ik ben gegaan voor een krijtstreepbroek en een witte blouse. 

zwart kort rokje met een ecru kleurig topje. Adidas samba in ecru met zwart 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.