Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Een zwart met gouden bikini met daarop een zwarte lange jurk met kanten rug. Dagje strand vandaag en hiermee kan ik ook fatsoenlijk wat gaan eten en drinken.

heerlijk miss Bobby

ik ben nog ziek thuis. Vandaag een zwart witte lange jurk aan. Geen schoenen want niet buiten geweest. 

Vandaag een donkerblauwe linnen doorknoopjurk met kraagje en kapmouwtje. Er zat een riem omheen maar die heb ik afgedaan, was plakkerig warm, ik ben toch maar half in beeld tijdens het thuiswerken  Wel donkerblauwe parels in mijn oren gehangen. En een bril op, dat heb ik niet vaak en daar kreeg ik veel complimenten over. De bril had hetzelfde donkerblauw als de randjes om mijn ogen, aldus de recensie van mijn bril vandaag, de rest van mijn ogen is veel lichter blauw. Nooit op gelet, was vast een onbewuste keuze. Ik vind dat soort opmerkingen nooit zo leuk eigenlijk, daar kan ik op nakauwen, ging het nou over mijn bril of over mijn ogen en hoezo moet je zeggen wat je daarvan vindt. Zit een beetje in mijn allergie 

@tootie ik vond het ook altijd dubbel als ik in professionele hoedanigheid gecomplimenteerd wordt met mijn uiterlijk. Je zit daar om te werken. Complimenten over de uitvoering van mijn werk hoor ik graag maar uiterlijk vind ik wat dubbel.. en dan hangt het ook nog af of het een directe collega is of een cliënt/klant of externe. 
Ik heb vandaag een groene broek aan, beetje legergroen, travel-achting look maar dan van Lyocell.  Daarop een zwart shirtje met geborduurde gouden zonnetjes. Zwarte sandalen van Dr Martens. 

Ik heb vandaag een witte Jersey broek aan met daarop een zwart shirtje. Ik had verder espadrilles van Unisa aan zwart met een wit streepje en een sleehak.

Ik droeg vandaag een zwarte linnen broek met een simpel zwart topje en vanavond een dun zwart bomberjasje. Met zwarte espadrilles met sleehak.

Saga

Saga

04-08-2024 om 13:00 Topicstarter

spijkerbroek met witte top. Rood bloesje bij. Dadelijk naar een voetbalwedstrijd met rood-wit 

ik heb vandaag nogmaals de witte broek aan die ik gisteren aan had.. wonder boven wonder is deze vlekvrij.. en een schoon zwart shirtje. 

Vandaag een beige linnen broek aan, wij model met daarop een aansluitend wit shirtje. Gewoon heel simpel zonder printje.

zwarte wijde linnen broek met een wit hemdje met dunne zwarte diagonale streepjes. Loop op m’n slippers 

zwart-witte broek en een appelgroen shirt, zwarte slippers

een legergroene korte broek. En een zwart t-shirts met V-hals

848ff592-ee4d-44_197923_A.jpg

Vrije dag. 

wat een mooie jurk! Waar is die van? 

zwarte korte broek en hempje in wit/groen/zwart

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.