Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Agressie op je werk

Hebben jullie daar weleens mee te maken? En zo ja, verbaal of fysiek of beiden? 

wel fijn dat de therapie aanslaat 

Poison

Poison

01-04-2025 om 17:19 Topicstarter

ja ik kom hem nog tegen in t gebouw en op t terrein. Maar werk niet rechtstreeks met hem

wat gebeurt er dan met jezelf als je hem nu ziet ?

Hoi TO, hoe gaat het nu?

Poison

Poison

17-04-2025 om 06:26 Topicstarter

hoi, het gaat steeds iets beter. Maar ik verstijf nog steeds als ik hem zie of hoor. Van de week was hij onverwacht binnen een straal van 1,5 meter en ik kon helemaal niet meer bewegen, alles schoot in een kramp en mijn maag deed enorm pijn. Als hij dan weer uit zicht is lost dat wel snel weer op. Maar al met al nog niet zoals ik gehoopt had dat het zou gaan. 

Poison schreef op 17-04-2025 om 06:26:

hoi, het gaat steeds iets beter. Maar ik verstijf nog steeds als ik hem zie of hoor. Van de week was hij onverwacht binnen een straal van 1,5 meter en ik kon helemaal niet meer bewegen, alles schoot in een kramp en mijn maag deed enorm pijn. Als hij dan weer uit zicht is lost dat wel snel weer op. Maar al met al nog niet zoals ik gehoopt had dat het zou gaan.

Ik vind het al heel knap dat je weer naar je werk gaat, waar hij ook is.

Ik ook. Sterkte Poison

Poison

Poison

25-04-2025 om 08:27 Topicstarter

Ik ben blijven werken omdat ik dat zelf wilde en nog wil. Zolang ik hem niet tegenkom of zie gaat dat prima.

Poison schreef op 25-04-2025 om 08:27:

Ik ben blijven werken omdat ik dat zelf wilde en nog wil. Zolang ik hem niet tegenkom of zie gaat dat prima.

Hopelijk gaat de angst op een gegeven moment ook afnemen en de woede overheersen zodat je het gevoel hebt weer een beetje de regie terug te kunnen pakken.  Maar helaas reageert het lichaam vaak primair. Heel veel sterkte Poison! Wel heel knap van je dat je daar gebleven bent. 

ze hadden hem weg moeten doen na zo’n heftig incident.

Ik heb een paar jaar terug een zomerbaan gehad bij een bekende winkel die in iedere gemeente zit. Daar waren klanten agressief naar personeel omdat ze wisten dat ze op die manier korting konden afdingen. Op een gegeven moment waren er zelfs collega's die, als klanten veel te laat hun aankopen wilden terugbrengen, niet eens meer in discussie gingen en meteen geld terug gaven. We hadden zelfs instructies van hoe je "computer says no" hiermee kunt omzeilen. 

Poison

Poison

28-04-2025 om 08:25 Topicstarter

LoveQuinn schreef op 26-04-2025 om 16:54:

Ik heb een paar jaar terug een zomerbaan gehad bij een bekende winkel die in iedere gemeente zit. Daar waren klanten agressief naar personeel omdat ze wisten dat ze op die manier korting konden afdingen. Op een gegeven moment waren er zelfs collega's die, als klanten veel te laat hun aankopen wilden terugbrengen, niet eens meer in discussie gingen en meteen geld terug gaven. We hadden zelfs instructies van hoe je "computer says no" hiermee kunt omzeilen.

Jeetje dat is toch ook vreselijk om zo te moeten werken. Bah zeg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor