Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Chalet inboedel inspiratie gezocht


Een voetenbankje is ook altijd fijn. Anders gaan de voeten op de salontafel

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:46 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 19-08-2024 om 20:34:

[..]

Set is ook leuk, misschien een kwartetspel voor de jongere kinderen? Of zo’n 100 spellen doos, bestaat dat nog?

Voor onze pubers zou Wifi ook erg belangrijk zijn, maar misschien ben je daarvoor afhankelijk van het park?

Hier ook 2 pubers! De WIFI is gecheckt, glasvezel aanwezig! Dat was ook hun eerste prioriteit. 

En zullen er in het najaar ook gaan werken af en toe. zitten naast fantastische bossen. Lijkt ons heerlijk in de herfst/winter.

Volgens mij zon spellendoos gezien bij de action. Kwartet ook goed idee!

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:46 Topicstarter

Dolfje schreef op 19-08-2024 om 20:45:

Een voetenbankje is ook altijd fijn. Anders gaan de voeten op de salontafel

Is aanwezig! Haha, maat 48 past er met gemak op 😁

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:49 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 19-08-2024 om 20:37:

[..]

Denk dat vooral een kaasschaaf wel gewaardeerd wordt.

Persoonlijk drink ik het fijnst thee uit een glazen theemok en daar lust ik ook koffie uit. Maar thee uit zo'n stenen mok vind ik niet zo fijn drinken.

Kaasschaaf komt er zeker. Blik en fles opener zoeken we in 1.

Ja die mokken/glazen wordt nog een dingetje. Dat is zo persoonlijk. Ik drink thee uit glas en koffie uit mok, man net andersom. We gaan kijken wat we naast longdrink glazen nog aan ruimte overhebben

Mijn laatste chalet had geen theepot, dat vond ik wel een echt gemis. Ik heb overwogen om er eentje te kopen.

550x550.jpg

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:49:

[..]

Kaasschaaf komt er zeker. Blik en fles opener zoeken we in 1.

Ja die mokken/glazen wordt nog een dingetje. Dat is zo persoonlijk. Ik drink thee uit glas en koffie uit mok, man net andersom. We gaan kijken wat we naast longdrink glazen nog aan ruimte overhebben

Je hebt ook van die rekjes waar je mokken aan kunt hangen. Maar ik weet niet of je nog een stukje muur over hebt om dat aan te hangen?

Daglichtlamp schreef op 19-08-2024 om 20:57:

Mijn laatste chalet had geen theepot, dat vond ik wel een echt gemis. Ik heb overwogen om er eentje te kopen.

Oh ja, dat is zeker handig. Ik neem tegenwoordig altijd mijn eigen thermoskan mee. Gebruiken we onderweg met heet water voor oploskoffie en thee. En in de vakantie gebruik ik het als theepot.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2024 om 21:04

een schaar

en ik heb net topic over spelletjes geopend 😜

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 21:10 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 19-08-2024 om 20:57:

Mijn laatste chalet had geen theepot, dat vond ik wel een echt gemis. Ik heb overwogen om er eentje te kopen.

Hmz… daar is echt geen plek voor helaas 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 21:11 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 19-08-2024 om 20:57:

[..]

Je hebt ook van die rekjes waar je mokken aan kunt hangen. Maar ik weet niet of je nog een stukje muur over hebt om dat aan te hangen?

Nee helaas, anders was dit een goede optie geweest 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 21:11 Topicstarter

Roos55 schreef op 19-08-2024 om 21:04:

een schaar

en ik heb net topic over spelletjes geopend 😜

Nou, die komt zeker op het lijstje! 

Ik ga je topic volgen!

Wij waren laatst in een huisje waar ook wat leesboeken stonden voor ouders en kinderen. Vond ik ook leuk.

liever geen stoffen bank en vloerbedekking. Dat is lastig schoon houden.

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:28:

leuk jullie reacties!

wat zijn nu echt leuke spelletjes om neer te leggen?

yahtzee, uno, rummikub?

Uno en rummikub zijn altijd goed! Zelf vind ik Ligretto ook heel leuk en geschikt voor een vakantiehuisje. Landal had vroeger in ieder geval altijd Ligretto in de huisjes liggen en dat vonden wij zo leuk, dat we het op een gegeven moment zelf hebben gekocht.

Iets minder een klassieker, maar wel erg leuk: codenames. Die halen wij standaard uit de kast bij spelletjesavonden met vrienden.

Verder mis ik weleens pannenlappen / ovenhandschoenen in vakantiehuisjes, dan moet je zo moeilijk gaan doen met een theedoek. 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 21:47 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 19-08-2024 om 21:18:

Wij waren laatst in een huisje waar ook wat leesboeken stonden voor ouders en kinderen. Vond ik ook leuk.

Zeker leuk, maar denk dat we het bij een paar kleine spelletjes houden ivm ruimte gebrek

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.