Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Chalet inboedel inspiratie gezocht


ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:23 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 19-08-2024 om 20:11:

Horren voor de ramen, en goede verduisterende gordijnen inderdaad. Extra kussens is ook fijn. Een waterkoker is ook fijn. Bedden die lang genoeg zijn, maar goed daarvoor ben je ook afhankelijk van de afmetingen van de slaapkamers. Bij ieder bed een plankje/ kastje waar je je bril op kan leggen. En bij een tweepersoonsbed aan beide kanten.

Waterkoker check, horren is een hele goede!

Is Frans bedrijf,  helaas is alleen de grootste slaapkamer voorzien van een bed van 2.10m had van ons wel langer gemogen. 
nachtkastjes zitten erbij.  Dus de bril ‘s ochtends terug vinden gaat lukken, heel vervelend inderdaad als je die niet kwijt kunt.

En zullen leeslampjes op het hoofdeinde  van het bed gaan monteren 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:24 Topicstarter

Roos55 schreef op 19-08-2024 om 20:20:

kun je wel nog eigen stoelen kiezen ?

Ja we kunnen kiezen om dit zelf te doen of alles af te nemen via het park. Maar deze gaan we zeker zelf aanschaffen 

Genoeg stopcontacten, en als die er niet zijn stekkerdozen.

Een kaasschaaf, flessenopener, kurkentrekker, pottenopener, blikopener, pannenlappen, grotere schaal/ kom voor sla, pannenonderzetters, niet van die dunne theeglazen maar gewone.

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:27 Topicstarter

Roos55 schreef op 19-08-2024 om 20:21:

goeie hangbank is wel belangrijk
Tv ? Met veel zenders 😀

Hangen moet op deze bank, zit verschrikkelijk 🤭 we gaan zorgen voor een fijne loungebank buiten onder een overkapping.
TV komt er, een smart TV zodat op regen dagen Netflix etc ook gestreamd kan worden.

Met veel Nederlands en Duitse zenders. 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:28 Topicstarter

leuk jullie reacties!

wat zijn nu echt leuke spelletjes om neer te leggen?

yahtzee, uno, rummikub?

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:29 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 19-08-2024 om 20:24:

Genoeg stopcontacten, en als die er niet zijn stekkerdozen.

Goeie! Ik zal eens kijken of er genoeg zitten, gaan eerst proefslapen voordat hij de verhuur ingaat 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:31 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 19-08-2024 om 20:26:

Een kaasschaaf, flessenopener, kurkentrekker, pottenopener, blikopener, pannenlappen, grotere schaal/ kom voor sla, pannenonderzetters, niet van die dunne theeglazen maar gewone.

Ga op zoek naar een multi tool haha, er zitten maar 2 hele kleine bestek lades in.

Denk dat Ikea thee glazen wel goed zijn? Van die dikke, of alleen fijne grote mokken ivm de ruimte 

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:28:

leuk jullie reacties!

wat zijn nu echt leuke spelletjes om neer te leggen?

yahtzee, uno, rummikub?

Halli galli, beverbende, regenwormen, mens erger je niet, pak gewone kaarten, kwartet, memory.

Daglichtlamp schreef op 19-08-2024 om 20:24:

Genoeg stopcontacten, en als die er niet zijn stekkerdozen

Ja goeie!

Als je het ook aantrekkelijk wil maken voor kinderen vind ik het altijd wel handig als er wat plastic bekers, borden en bestek is. En misschien wat spelletjes. Verder (en hoe lastig dat te monteren is) vind ik het altijd wel heel fijn als er horren voor de ramen in de slaapkamers zitten. Verder wat dingen die te binnen schieten. Voldoende kledinghangers in de kast. Een plankje voor de shampoo in de douchecabine. Onderzetters voor pannen. Een parasol. 

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:28:

leuk jullie reacties!

wat zijn nu echt leuke spelletjes om neer te leggen?

yahtzee, uno, rummikub?

Set is ook leuk, misschien een kwartetspel voor de jongere kinderen? Of zo’n 100 spellen doos, bestaat dat nog?

Voor onze pubers zou Wifi ook erg belangrijk zijn, maar misschien ben je daarvoor afhankelijk van het park?

ZonDee schreef op 19-08-2024 om 20:31:

[..]

Ga op zoek naar een multi tool haha, er zitten maar 2 hele kleine bestek lades in.

Denk dat Ikea thee glazen wel goed zijn? Van die dikke, of alleen fijne grote mokken ivm de ruimte

Denk dat vooral een kaasschaaf wel gewaardeerd wordt. 

Persoonlijk drink ik het fijnst thee uit een glazen theemok en daar lust ik ook koffie uit. Maar thee uit zo'n stenen mok vind ik niet zo fijn drinken.

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:39 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 19-08-2024 om 20:33:

[..]

Halli galli, beverbende, regenwormen, mens erger je niet, pak gewone kaarten, kwartet, memory.

Leuke opties! Zal MP gaan afstruinen, staat vast genoeg op 

ZonDee

ZonDee

19-08-2024 om 20:42 Topicstarter

Madamecannibale schreef op 19-08-2024 om 20:34:

Als je het ook aantrekkelijk wil maken voor kinderen vind ik het altijd wel handig als er wat plastic bekers, borden en bestek is. En misschien wat spelletjes. Verder (en hoe lastig dat te monteren is) vind ik het altijd wel heel fijn als er horren voor de ramen in de slaapkamers zitten. Verder wat dingen die te binnen schieten. Voldoende kledinghangers in de kast. Een plankje voor de shampoo in de douchecabine. Onderzetters voor pannen. Een parasol.

Kinderseries is goed idee inderdaad, daar kunnen we nog wel een plekje voor vinden. 
Spelletjes kwamen al leuke ideeen voor voorbij idd. 
horren staan op t lijstje, kleding hangers zet ik erbij.

Badkamer is gelukkig voorzien van genoeg plankjes etc ik zal nog even kijken of er ook genoeg haakjes hangen. We laten de veranda half overkappen, dan kun je toch bij iets minder weer ook buiten zitten of in de schaduw 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.