Sport en bewegen
Sophia_!
19-07-2021 om 17:38
Olympische Spelen Tokyo 2021
Wie heeft er ook zin in.
Medaillespiegel:
Goud 🥇
Sifan Hassan (10km)
Dames hockey
Harrie Lavreysen (sprint)
Shanne Braspennincx (keirin)
Sifan Hassan (5000m)
Niek Kimman (BMX)
Mannen dubbelvier (roeien)
Annemiek van Vleuten (tijdrit)
Kiran Badloe (RS:X)
Mannen teamsprint (baanwielrennen)
Zilver 🥈
Abdi Negeeye (marathon)
Mannen 4x400
Jeffrey Hoogland (sprint)
Anouk Vetter (zevenkamp)
Sharon van Rouwendaal (10 km open water zwemmen)
Gemengd team (handboogschieten)
Mannen dubbeltwee (roeien)
Vrouwen vierzonder (roeien)
Tom Dumoulin (tijdrit)
Annemiek van Vleuten (wegwedstrijd)
Arno Kamminga (100m schoolslag)
Arno Kamminga (200m schoolslag)
Brons
Kirsten Wild (omnium)
Harrie Lavreysen (keirin)
Sifan Hassan (1500m)
Nouchka Fontijn (boksen)
Emma Oosterwegel (zevenkamp)
Maikel van der Vleuten (paarden-springen)
Femke Bol (400m horden)
Merel Smulders (BMX)
Sanne van Dijke (judo)
Vrouwen dubbeltwee (roeien)
Lichte vrouwen dubbeltwee (roeien)
Anna van der Breggen (tijdrit)
Marit Bouwmeester (laser radial)
Annemiek Bekkering/Anette Duetz (49e)
ShowyHummingbird30
24-07-2021 om 13:31
Crazycatlady schreef op 24-07-2021 om 13:08:
Oké, ik ben waarschijnlijk een zeur, maar waarom zenden zowel NPO als Eurosport de voetbal uit?
Het leuke aan de OS vind ik alle sporten die ik normaal niet kijk, maar nu heb ik de keuze uit voetbal & voetbal.
*zeurmodus uit*
Ik heb m nu op de brt gezet. Die laten een samenvatting van de nacht zien.
Sherlock
24-07-2021 om 15:08
Vannacht toch maar de wekker gezet voor de kwalificatie van Epke en Bart
Epke helaas geen rekstokfinale maar Bart Deurloo wel!
Boekenwurm83
24-07-2021 om 15:25
Kon de finale van het handboogschieten vanochtend niet zien helaas, maar leuk dat ze zilver hebben gewonnen , leuk zo al in het begin een Nederlands succes.
Jammer dat Epke de finale niet heeft gehaald, maar wel leuk dat Bart Deurloo het wel heeft gehaald, hopelijk kan die in finale meedoen voor de medailles.
Crazycatlady
24-07-2021 om 17:21
Ik vond de 3x3 basketbal wel echt heel leuk! Maar het scheelt misschien dat ik basketbal sowieso wel oké vind.
Ook het schermen vind ik leuk.
Toen een aantal jaren terug er een Nederlander meedeed voor het eerst gekeken, en vandaag weer maar eens opgezet, maar het kijkt echt lekker weg.
Due-scimmie
24-07-2021 om 18:20
Ik had graag het dameshockey willen zien maar met alle highlighta op eurosport hebben ze maar klein deel uitgezonden
DGHK
24-07-2021 om 19:54
Voor wie meer wil zien en wil terugkijken.
Misschien interessant: discoveryplus.nl
Geloof een euro of 6/7 voor een maand.
Ik had al een abonnement, maar ik heb vanmiddag naar 4 streams tegelijk zitten kijken.
Lollypopje
24-07-2021 om 20:00
DGHK schreef op 24-07-2021 om 19:54:
Voor wie meer wil zien en wil terugkijken.
Misschien interessant: discoveryplus.nl
Geloof een euro of 6/7 voor een maand.
Ik had al een abonnement, maar ik heb vanmiddag naar 4 streams tegelijk zitten kijken.
Ik las op Viva dat als je nu een abo neemt die pas de 8e in gaat. Dus dan heb je er alleen wat aan met de paralympics.
Boekenwurm83
24-07-2021 om 20:39
Lollypopje schreef op 24-07-2021 om 20:00:
[..]
Ik las op Viva dat als je nu een abo neemt die pas de 8e in gaat. Dus dan heb je er alleen wat aan met de paralympics.
Dat geldt volgens mij vooral als je je abonnement wilt upgraden. Heb toevallig vandaag nog abonnement afgesloten daar om meer kijkmogelijkheden te hebben en geen problemen gehad met latere ingangsdatum en kan er nu al gewoon kijken.
Lollypopje
24-07-2021 om 20:39
Boekenwurm83 schreef op 24-07-2021 om 20:39:
[..]
Dat geldt volgens mij vooral als je je abonnement wilt upgraden. Heb toevallig vandaag nog abonnement afgesloten daar om meer kijkmogelijkheden te hebben en geen problemen gehad met latere ingangsdatum en kan er nu al gewoon kijken.
Jeetje dat is best wel flauw.
Boekenwurm83
24-07-2021 om 20:43
Lollypopje schreef op 24-07-2021 om 20:39:
[..]
Jeetje dat is best wel flauw.
Daar ben ik het zeker mee eens hoor, snap ook niet waarom ze dat onderscheid blijkbaar maken.
Lollypopje
24-07-2021 om 20:54
Opnieuw een besmetting
Al ben ik dan wel opgelucht dat het een commentator is en geen sporter, als is het voor hem naar natuurlijk. https://nos.nl/l/2390663
redbulletje
25-07-2021 om 09:04
Wat vind ik de tv-uitzending slecht! Er stond in 't programma om 8.45 schoonspringen, maar ze laten alleen maar fietsen zien op 1. Dus toen maar gaan zappen en bij Duitsland en BBC had ik nog net de laatste springers.
Nu is overal weer fietsen, zelfs het turnen op Eurosport is nu onderbroken door die vervelende sport.
Sophia_!
25-07-2021 om 09:35
irritant he Redbul, het hele jaar is dat stomme wielrennen altijd overal het belangrijkste. Stomme sport 😡
Sophia_!
25-07-2021 om 09:36
ik zit skateboarden te kijken, maar daar vind ik niet veel aan. Zometeen snel het schoonspringen terugkijken, dat is wel altijd mooi om te zien.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.