Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Ik kijk wel maar ik kan er niet zoveel mee, die vechtsporten. En ik vind het ook niet interessant genoeg om me er echt in te verdiepen eigenlijk.

Sophia_!

Sophia_!

24-07-2021 om 12:13

ik zet nu net judo aan voor die Nederlander, maar ik snap ook niks van deze sport 🙈

Heb net even het programma doorgekeken en voor mij begint het kijken morgen, dan is er om 8.45 schoonspringen (synchroon) dat vind ik altijd wel spectaculair om te zien. 
Paardensport springen is pas op 4 en 7 augustus en komt midden in de nacht. Ik wil het wel opnemen dan, maar hopelijk onderbreken ze het niet door andere sporten. Dit is bij vorige spelen vaak mijn ergernis, als de Nederlanders eruit liggen dat ze dan de rest van de wedstrijd niet uitzenden. 

Sophia_!

Sophia_!

24-07-2021 om 12:41

Schoonspringen vind ik ook heel leuk, dat ga ik kijken. 
Paardenspringen ook, dressuur vind ik echt heel stom.

Nu zit ik naar zwemmen te kijken. 

Ik ben benieuwd naar het 3x3 basketbal. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-07-2021 om 12:51

Na Epke haalt ook Uchimura de finale rekstok niet.

Oké, ik ben waarschijnlijk een zeur, maar waarom zenden zowel NPO als Eurosport de voetbal uit?
Het leuke aan de OS vind ik alle sporten die ik normaal niet kijk, maar nu heb ik de keuze uit voetbal & voetbal.

*zeurmodus uit*

Crazycatlady schreef op 24-07-2021 om 13:08:

Oké, ik ben waarschijnlijk een zeur, maar waarom zenden zowel NPO als Eurosport de voetbal uit?
Het leuke aan de OS vind ik alle sporten die ik normaal niet kijk, maar nu heb ik de keuze uit voetbal & voetbal.

*zeurmodus uit*

Ben ik met je eens hoor! 

Sophia_!

Sophia_!

24-07-2021 om 13:16

Lollypopje schreef op 24-07-2021 om 12:47:

Ik ben benieuwd naar het 3x3 basketbal. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.

Ik keek het vanmorgen even, het was wel lekker snel op zich. Maar ik vind basketbal geen leuke sport. 

En ik had m'n mond moeten houden.....

Eurosport laat nu (highlights) zien van andere wedstrijden.

Sophia_! schreef op 24-07-2021 om 13:16:

[..]

Ik keek het vanmorgen even, het was wel lekker snel op zich. Maar ik vind basketbal geen leuke sport.

Ik vind gewoon basketbal ook niet boeiend, maar heb geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen.

Sophia_!

Sophia_!

24-07-2021 om 13:18

Lollypopje schreef op 24-07-2021 om 13:17:

[..]

Ik vind gewoon basketbal ook niet boeiend, maar heb geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen.

Eigenlijk hetzelfde,  maar dan maar met 1 basket.  Dus ze hoeven geen heel veld over te rennen. 

Crazycatlady schreef op 24-07-2021 om 13:17:

En ik had m'n mond moeten houden.....

Eurosport laat nu (highlights) zien van andere wedstrijden.

Hahaha ik zie het nu ook. Zwemmen nu op Eurosport 

Ik geloof dat ik dan verder moet zappen want heb nu op Eurosport 1 ook voetbal. 

Due-scimmie schreef op 24-07-2021 om 13:28:

Ik geloof dat ik dan verder moet zappen want heb nu op Eurosport 1 ook voetbal.

Op ziggo is de evenementen zender nu Eurosport, daar zie ik zwemmen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.