Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Sophia_!

Sophia_!

08-08-2021 om 09:32

Wat waren dit fantastische Spelen!   

Mooi dat we vandaag nog paar medailles erbij hebben. Vooral de zilver bij de marathon had ik niet verwacht. Net even laatste stukje teruggekeken en ook mooi hoe hij die belg nog even naar het brons mee sleept. 

De Nederlandse sporters hebben mooie resultaten gehaald deze spelen.

wat een mooie spelen waren het weer. Geweldig. Ik denk dat ik in 2024 de weken van De Spelen vrij ga vragen oM echt alles te kunnen volgen. 

Wat mooi die marathon

Heerlijk dat interview met Hassan. Leuk mens.

Wow, wat knap dat zilver bij de marathon. Wist niet dat we daar ook nog een kanshebber hadden. En wat een mooie plek om die medaille uitgereikt te krijgen vervolgens!

Nu maar op naar het zwarte gat...

Sophia_!

Sophia_!

08-08-2021 om 14:43

jah,  dat zwarte gat gaat moeilijk worden na zoveel sport. 

Gaat er ook iemand de paralympische spelen volgen? Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien maar misschien vult het het zwarte gat toch een beetje op 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

08-08-2021 om 15:35

Sherlock schreef op 08-08-2021 om 15:24:

Gaat er ook iemand de paralympische spelen volgen? Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien maar misschien vult het het zwarte gat toch een beetje op

Ja. Daar kijk ik ook altijd naar, maar wordt helaas meestal veel minder van uitgezonden.

Hetzelfde als Coreopsis inderdaad. Wil het altijd graag volgen, maar het is vaak lastig te volgen. 

Sophia_!

Sophia_!

08-08-2021 om 15:49

Ik vind dat moeilijk om te volgen. Vorig jaar keek ik bijvoorbeeld zwemmen,  maar omdat ze allemaal andere categorieën handicaps hebben kon degene die laatste werd ook gewonnen hebben. Ik begreep het niet goed. 
Teamsporten zijn wel leuk om te kijken. 

Spreekt mij helemaal niet aan, dus nog nooit naar gekeken. 

redbulletje schreef op 08-08-2021 om 15:52:

Spreekt mij helemaal niet aan, dus nog nooit naar gekeken.

Mij ook niet. Dus ik kijk ook niet.

Maar eerlijk, ik ben ook 100x minder fanatiek dan jullie in het kijken van de OS.
Ik heb een aantal NL'se beachvolleybalwedstrijden gekeken, maar dat was vroeg voorbij. Wel damesvolleybal gekeken (zonder NL) en verder nog een beetje honkbal gezien (ook zonder NL). Normaal kijk ik graag voetbal en tennis, maar dan weer minder op de OS. 

Ik heb wel genoten van jullie enthousiasme hier Zo bleef ik in ieder geval een beetje op de hoogte.

Sophia_! schreef op 08-08-2021 om 15:49:

Ik vind dat moeilijk om te volgen. Vorig jaar keek ik bijvoorbeeld zwemmen, maar omdat ze allemaal andere categorieën handicaps hebben kon degene die laatste werd ook gewonnen hebben. Ik begreep het niet goed.
Teamsporten zijn wel leuk om te kijken.

Op de paralympics zijn de nummers per categorie.

Bv op de NK zwemmen ze wel samen en dan wint diegene met de meeste punten (ten opzichte van het wereldrecord in die categorie).

Grote toernooien zijn altijd wel duidelijk wie wint, de snelste namelijk.

CharlieB schreef op 08-08-2021 om 16:30:

[..]

Mij ook niet. Dus ik kijk ook niet.

Maar eerlijk, ik ben ook 100x minder fanatiek dan jullie in het kijken van de OS.
Ik heb een aantal NL's beachvolleybalwedstrijden gekeken, maar dat was vroeg voorbij. Wel damesvolleybal gekeken (zonder NL) en verder nog een beetje honkbal gezien. Normaal kijk ik graag voetbal en tennis, maar dan weer minder op de OS.

Ik heb wel genoten van jullie enthousiasme hier Zo bleef ik in ieder geval een beetje op de hoogte.

Ik heb vooral om de sport gekeken en niet zo zeer voor de Nederlandse deelnemers. Turnen en paardenjumping en een paar kruimeltjes synchroon schoonspringen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.