Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Jammer dat van der Poel eruit is bij het mountainbiken. 

Was toevallig wakker tijdens de wedstrijd schoolslag dus toen maar gekeken. Mooie wedstrijd en mooi om die blijdschap te zien bij Arno Kamminga, mooie zilveren medaille  😁

wat sneu

Mooi van dat zilver. Zo leuk om te zien dat hij er echt blij mee is. 

Lollypopje schreef op 26-07-2021 om 09:47:

wat sneu

voor de handboogschieters bedoel je? Ja op een halve cm mss

Friezinnetje schreef op 26-07-2021 om 09:53:

[..]

voor de handboogschieters bedoel je? Ja op een halve cm mss

Ja, vond dat ook best wel sneu. Was wel spannende wedstrijd vond ik. Ging aardig gelijk op hele tijd. 

Boekenwurm83 schreef op 26-07-2021 om 10:26:

[..]

Ja, vond dat ook best wel sneu. Was wel spannende wedstrijd vond ik.

Ja, klopt. 

Sophia_!

Sophia_!

26-07-2021 om 11:01

ben weer bij met terugkijken. Wat balen voor vd Poel! Die had ik het zo gegund. 

Sophia_!

Sophia_!

26-07-2021 om 11:02

ik ga op zoek naar de medaillespiegel voor in de OP. Dat is inderdaad leuk om bij te houden 

Hé thanks, dat is je goed gelukt 

Nou,

Piek en Seinen door naar de kwartfinales, Bouwmeester deed het aardig. En een prachtige medaille natuurlijk voor Kamminga.

De verdere opbrengst: de skaterboarders vallen 20 keer, Van der Poel valt 1 keer heel hard. De beachvolleyballers geven vijf setpunten op rij weg en verliezen, we hebben een tennisser met Corona erbij en een dubbelteam minder, Badloe een diskwalificatie aan zijn broek, de waterpolodames geven een enorme voorsprong weg en verliezen, de handboogschieters verliezen lullig, NL roeiers zijn de paria's van de spelen, 3x3-ers verliezen, Bertens einde carrière.

Gaat lekker wel

Sophia_!

Sophia_!

26-07-2021 om 15:00

inderdaad MevrJack. 

En dit zouden nog wel onze meest succesvolle Spelen ooit worden 

MevrouwJack schreef op 26-07-2021 om 14:58:

Nou,

Piek en Seinen door naar de kwartfinales, Bouwmeester deed het aardig. En een prachtige medaille natuurlijk voor Kamminga.

De verdere opbrengst: de skaterboarders vallen 20 keer, Van der Poel valt 1 keer heel hard. De beachvolleyballers geven vijf setpunten op rij weg en verliezen, we hebben een tennisser met Corona erbij en een dubbelteam minder, Badloe een diskwalificatie aan zijn broek, de waterpolodames geven een enorme voorsprong weg en verliezen, de handboogschieters verliezen lullig, NL roeiers zijn de paria's van de spelen, 3x3-ers verliezen, Bertens einde carrière.

Gaat lekker wel

whahahha, nou een mooie samenvatting! 

Sophia_! schreef op 26-07-2021 om 15:00:

inderdaad MevrJack.

En dit zouden nog wel onze meest succesvolle Spelen ooit worden

Dat laatste kan nog steeds, maar ik denk dat we al 6 medailles hebben verloren

Voor Bertens wel sneu dat haar laatste toernooi niet doorgaat, doordat haar dubbel partner corona heeft.

Mevr J, je bent nog 1 vergeten: BMX-er onderuit in de training, doordat een official net overstak  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.