Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Sophia_!

Sophia_!

26-07-2021 om 15:06

Friezinnetje schreef op 26-07-2021 om 15:01:

[..]

Dat laatste kan nog steeds, maar ik denk dat we al 6 medailles hebben verloren

Ik krijg er er een hard hoofd in inmiddels,  maar volgens mij komt NL sowieso altijd pas wat later op stoom. We gaan zien. 

Wat is onze eerstvolgende mogelijkheid voor een gouden plak?  

Friezinnetje schreef op 26-07-2021 om 15:03:

Mevr J, je bent nog 1 vergeten: BMX-er onderuit in de training, doordat een official net overstak

O! En dat was juist hetgene dat mijn relaas triggerde Las het op Twitter inderdaad.

Vond die rare start van de triatlon ook wel erg bijzonder vannacht. 

ja, die heb ik net ook gezien. Bijzonder ook dat niemand dat opviel dat die boot er lag

ik heb geen idee, Sophia. Het schema weet ik niet, ik zie altijd wel wat er langs komt

ik zit bij het turnen aan de rekstok toch steeds te wachten, totdat er iemand 3 vluchtelementen achter elkaar doet, maar nog niet gezien. 

Friezinnetje schreef op 26-07-2021 om 15:07:

ja, die heb ik net ook gezien. Bijzonder ook dat niemand dat opviel dat die boot er lag

En zo'n kapitein denkt blijkbaar dat de zwemmers er wel onderdoor zwemmen ofzo

Sophia_! schreef op 26-07-2021 om 15:06:

[..]

Ik krijg er er een hard hoofd in inmiddels, maar volgens mij komt NL sowieso altijd pas wat later op stoom. We gaan zien.

Wat is onze eerstvolgende mogelijkheid voor een gouden plak?

in theorie zou het morgen bij het zwemmen van de rugslag kunnen, Kira Toussaint heeft in ieder geval finale gehaald, maar zou ook zomaar kunnen dat ze geen medaille haalt. En volgens mij is woensdag wielrennen tijdrit, daar zie ik nog wel medaillekansen.

Mevr.Jack goeie samenvatting. 

ik las op de Speld dat er grote spanningen zijn binnen Team NL nadat Kiran badloe een plank had gevonden op het mountainbike parcours en die had meegenomen om te surfen 

Sophia_!

Sophia_!

26-07-2021 om 15:25

🤣🤣🤣

Ik hoop dat ons springteam in de medailles valt. Hoe beter ze rijden, hoe meer er uitgezonden wordt hopelijk. 

Snap alleen niet dat in het programma wat hier in de OP aangegeven wordt er over tijden als 2 uur 's nachts wordt gesproken terwijl op een site van de paardensport het over 12-15.30 overdag NL tijd staat aangegeven. 
https://www.knhs.nl/nieuws/2021/teamnl-ruiters-voor-olympische-spelen-bekend/

3x3 basketbal winnen 4e wedstrijd na verlenging. 

Ik lees net dat de KLM-crew op de vlucht van de Tokyo-gangers niet getest was voor vertrek en dat daar de besmettingen vandaan komen. Wat 'n enorme blunder! 
En dat niet elke sporter is gevaccineerd trouwens ook. 

Lees nu pas dat verhaal over dat het NL hockeyteam tegen België op een gegeven moment met 12 spelers speelde, dat had ik gemist. Hoop geblunder zeg. 

redbulletje schreef op 26-07-2021 om 22:29:

Ik lees net dat de KLM-crew op de vlucht van de Tokyo-gangers niet getest was voor vertrek en dat daar de besmettingen vandaan komen. Wat 'n enorme blunder!
En dat niet elke sporter is gevaccineerd trouwens ook.

De crew heeft net zo gehandeld als op andere vluchten en niemand vd crew is later positief getest 

Tafeltennister Eerland had een goede comeback
3-0 achter, 4-3 gewonnen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.