Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Due-scimmie schreef op 25-07-2021 om 16:17:

[..]

Discovery + is 6 euro per maand. Die overweeg ik nog.

En is dat dan op je tv te bekijken of moet je streamen? 

Sophia_!

Sophia_!

25-07-2021 om 16:24

redbulletje schreef op 25-07-2021 om 16:19:

[..]

En is dat dan op je tv te bekijken of moet je streamen?

Dat is streamen.  

Discovery+ kun je 3 dagen gratis uitproberen zag ik. Misschien handig als je nog twijfelt. 

Ik heb vanochtend damesturnen gekeken via Discovery+, het is de 6 euro zeker waard want je kon per toestel een stream bekijken! Ik heb dus de Nederlandse dames op alle toestellen in actie gezien. Je kan geloof ik alle sporten los bekijken en terugkijken (ipv die irritante samenvattingen bij de NOS) en als je Chromecast heb kan je het vanaf de app naar je tv gooien. Ik vind het ideaal!

Sophia_!

Sophia_!

25-07-2021 om 16:44

ik vind het ook ideaal! Ik kijk wat ik wil, wanneer ik wil. Beter kan niet. 

Ik heb zojuist ook maar een abonnement op Discovery plus aangeschaft.
Ga ik de aankomende dagen veel plezier van beleven.

Ik ben in het gewone leven een diehard voetbalfan, maar op de één of andere manier interesseert het me minder op de Olympische Spelen. Net zo min als tennis, terwijl ik bij een finale Wimbledon of Roland Garos rustig urenlang aan de tv gekluisterd ben.

kay89 schreef op 25-07-2021 om 19:37:

Ik ben in het gewone leven een diehard voetbalfan, maar op de één of andere manier interesseert het me minder op de Olympische Spelen. Net zo min als tennis, terwijl ik bij een finale Wimbledon of Roland Garos rustig urenlang aan de tv gekluisterd ben.

Dit herken ik. Het voelt bij die sporten een beetje als een tussendoortje ofzo

Juist.

Sophia_!

Sophia_!

25-07-2021 om 22:03

Bij het voetballen staan er ook wel b-teams bij de mannen. Niks aan.
En inderdaad tennis interesseert me hier ook minder,,maar ik ga toch wel kijken of Djokovic gaat winnen. Ik hoop zo hard dat hij de Golden Slam haalt! 

voetbal is voor jongeren toch? Tot 23 ofzo?

Ik heb me prima vermaakt vandaag met alle verschillende sporten. Jammer dat er morgen weer gewoon gewerkt moet worden... zal wel af en toe even sjoemelen en stukje mountainbiken ofzo kijken 😇

Hum, niet zo'n fan van Choko, Nadal heeft mij zestien jaar geleden het plezier in tennis teruggegeven, maar och, moge de beste winnen. 

Sophia_!

Sophia_!

25-07-2021 om 22:12

Ik vind Nadal dan weer niet zo...met al zijn maniertjes. Maar goed, moge de beste winnen uiteraard. (dat is Novak dus   )

Ha, wij zijn het duidelijk niet eens. Maar DJoko mag die Olympische titel best winnen.  Rafa doet helaas toch niet mee. 

Kon niet slapen dus ik zit skateboarden te kijken, de heats, maar wat daar nu gaaf aan moet zijn? Er blijft er niet één overeind staan, het is een beetje alsof je de 500m schaatsen kijkt met drie keer vallen tussendoor.

Commentatoren zeggen vooral dingen als 
"Oe"
"Oei"
"Jammer"
"Ach"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.