Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Ik merk dat ik er nog een beetje moet inkomen. Voor mijn gevoel heb ik echt geen idee wat/waar/wanneer iets op tv komt. En mijn tv heeft geen Eurosport app helaas. Ik wil in ieder geval proberen beachvolleybal te gaan volgen

Hockeyers lekker bezig

Op de Belg is nu al de hele tijd damesturnen. Gelukkig hebben zij een goeie ploeg, dus wellicht bij hen wel meer van de competities te zien. 

3-0 jemig

MevrouwJack schreef op 25-07-2021 om 14:39:

3-0 jemig

Wat een drama, hè... Zit met ongeloof (en een schuin oog) te kijken.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

25-07-2021 om 14:47

redbulletje schreef op 25-07-2021 om 14:35:

Op de Belg is nu al de hele tijd damesturnen. Gelukkig hebben zij een goeie ploeg, dus wellicht bij hen wel meer van de competities te zien.

Dank voor de tip, dit vind ik een stuk leuker om te zien dan hockey.

Op Eurosport is nu beachvolleybal met keizer/meppelink

ze hebben bijgehaald, 3-3 gelukkig

Op BBC1 nu meer turnen

Nou de mannen hockey winnen van Zuid-Afrika. Al ging het erg moeizaam. 5-3

Vind het allemaal nogal rommelig hoe dingen worden uitgezonden. Geen duidelijke timeframes met de sporten, dus opnemen heeft ook weinig zin. Je kunt hier en daar een kruimel van je favoriete sport meepikken als je blijft zappen tussen de Duitser, Belg en BBC. 

dan zul je ergens een abonnement moeten afsluiten. 

Een abonnement voor iets wat maar 2 weken duurt vind ik dan weer zonde en gedoe. Ze hadden dan eigenlijk gewoon een eenmalige aanbieding voor die 2 weken moeten doen die vanzelf weer ophoudt na 8 augustus. 

nou ja, meer smaken zijn er niet. En het is nogal logisch dat NPO, BBC, Belgie en duitsland hun eigen sporters zoveel mogelijk uitzendt. 

redbulletje schreef op 25-07-2021 om 16:00:

Een abonnement voor iets wat maar 2 weken duurt vind ik dan weer zonde en gedoe. Ze hadden dan eigenlijk gewoon een eenmalige aanbieding voor die 2 weken moeten doen die vanzelf weer ophoudt na 8 augustus.

Discovery + is 6 euro per maand. Die overweeg ik nog.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.