Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

ImpishOyster28

ImpishOyster28

10-08-2021 om 18:23

Wat naar dat je je zo voelt.

Wat ga jij eraan doen zodat je wat rust voelt, tenminste als je dat wil. Zonder dat het van zijn aandacht afhankelijk is? Ik lees je op verschillende topics en proef voornamelijk onrust. Hoe ervaar je dat zelf? Of vind je het wel meevallen? Wat zou je willen voor jezelf? Slaap je goed, eet je goed? Hoe gaat het met jou verder? Huilen kan soms wel weer opluchten. Alle spanning eruit. 

Goedemorgen!
Ik heb het overstapforum gevonden 
Het is jááááren geleden dat ik meeschreef in dit topic, maar wow, ik zie zelfs nog bekende namen. Misschien weten sommigen van jullie ook nog wel wie ik ben - het is een nieuw account maar ik heb dezelfde naam en avatar als toen (2014/2015).

Er is sindsdien zo veel gebeurd. Ik ben weduwe geworden. En sta op het punt (opnieuw) de minnares te worden van de Vlam.

Dikke kus voor iedereen die dat wil!

Hoi blauwe vrouw!
Heftig dat je weduwe bent geworden! 
En opnieuw minnares van dezelfde destijds minnaar begrijp ik? Hij is gebonden? Ik ben wel nieuwsgierig naar je verhaal... maar uiteraard moet je niks delen wat je niet wilt. Ik ken je niet van het vorige forum, maar schreef ook pas mee vanaf eind 2019. 

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

11-08-2021 om 11:32

welkom blauwe vrouw! Klinkt heel heftig allemaal. Wil je het delen of liever niet?

@Klene klinkt moeilijk allemaal. Wil je dit nog wel? 
Ik heb heerlijk een uur met minnaar gebeld vandaag. Zo gemist. 

misterNote schreef op 10-08-2021 om 13:42:

Ik doe mijn uiterste best te herkennen wie-wie is, ik loop de afgelopen 10 jaar al te pas en te onpas zo nu en dan dit topic binnen, om te zien of dingen zoveel anders gaan bij anderen als dat ze bij 'ons' gaan; 5 jaar inmiddels een minnaar-minnares 'relatie' met vooral (gelukkig) ups, en (door Corona veroorzaakte) pauzes (helaas) ...

Altijd zo fijn om ook meeschrijvende mannen te lezen Ik herken je niet uit het vorige topic maar goed, ik heb ook een andere nickname nu. Fijn dat alles al zo lang vooral goed gaat! Balen van de ingelaste pauzes, hebben jullie elkaar die hele tijd al niet gezien?

KleneZachtZoet schreef op 10-08-2021 om 17:58:

De minnaar heeft geappt en gebeld vandaag. Ben weer compleet van de leg. Was aan het janken toe ie even geen contact meer wilde en ben nu aan het janken dat ie weer wel contact wil. Zucht
Hij zit compleet in de knoop met zichzelf en gaat met een psycholoog praten. Heb ik ook pas 100000X aangeraden. Maar ben ik blij om. Hoop dat ie wat helderheid krijgt in z'n koppie.

Poeh ik vind dit echt heftig klinken om eerlijk te zijn... Compleet van de leg zijn na contact. Ik sluit me aan bij de vragen van Empara_Mi, en van Poison. Is dit wel wat je moet willen voor jezelf?

En hoi Blauwevrouw! Heftig, weduwe geworden. Benieuwd naar je verhaal ook, minnares van dezelfde man? Ik ken je niet maar schrijf ook nog maar net mee voor mijn gevoel, haha.

Hoi Miraval, als ik niets wilde delen dan was ik hier niet....

Ja, de Vlam is dezelfde man van toen. We kennen elkaar al 30 jaar, botsen af en toe tegen elkaar op en dan spatten de vonken ervan af. Hij is inderdaad gebonden en heeft gekozen voor de vertrouwdheid van zijn relatie.

In 2014 hebben we een hevige affaire gehad. Zonder seks, wel met zoenen en veel oververhitte mails. Dit kwam in 2015 definitief tot een einde, met heel veel ruzie met mijn nummer 1 (we hadden een open relatie maar hij trok het niet dat ik verliefd werd) en ik was ook woedend op de Vlam.

Na een zware depressie, veel therapie (ook relatietherapie) ben ik eindelijk tot de conclusie gekomen dat ik oud wilde worden met nummer 1. We hadden toen echt een heel fijne, complete relatie. Tot hij ziek werd, en na 1,5 jaar overleed.
Daarna kwam ik (via gemeenschappelijke vriend) weer in contact met de Vlam. Die wist helemaal niet dat nummer 1 ziek was, noch dat ik weduwe was geworden - we hadden totaal geen contact meer met elkaar.
Na inmiddels ruim een jaar vriendschappelijke omgang, waarbij we allebei wisten dat ik meer voelde maar hij heel duidelijk was dat het er niet meer in zat, slaat nu de vlam toch opnieuw in de pan.

Mijn insteek is nu: ik geniet van hem voor zolang als het duurt. We hebben inmiddels ook een hechtere vriendschappelijke basis dan toen en ik ben niet meer bang dat ik hem volledig kwijtraak als het minnaarschap tot een eind komt. Via tinder 'zoek' ik ook naar een echte relatie en zodra er een man is met wie ik dat wil proberen, dan is het afgelopen.

En ook hoi Poison en Lot!

PS: ik schreef in topic 24. Misschien ook wel daarvoor en daarna, maar in elk geval in 24.

Kersje

Kersje

11-08-2021 om 11:57 Topicstarter

Welkom alle nieuwelingen!

@Blauwevrouw, ik ken je niet van destijds, ben zelf in 2017 pas actief gaan meeschrijven in het minnaartopic. 

Wat een heftig verhaal, gecondoleerd nog met je man! Apart hoe jij en Vlam toch weer zijn tegengekomen, toeval bestaat niet zeggen ze weleens  

Hebben jullie nu wel een seksrelatie of nog steeds enkel vriendschap met enkel mailcontact? Ben je niet bang weer opnieuw verliefd op hem te worden en dit het ontmoeten van een ongebonden partner in de weg zal staan? 

Kersje

Kersje

11-08-2021 om 12:02 Topicstarter

HexOpBezemsteel schreef op 10-08-2021 om 10:58:

[..]

Aan de andere kant: als je zelf staat achter wat je doet, dan maakt het weinig uit wat een ander daarvan vindt. Het is een forum. Dat is nu eenmaal openbaar.

Hier ben ik het helemaal mee eens, zo ervaarde ik de commentaren op mijn posts ook op dat andere topic. Dat ik niemand wilde overtuigen of wat dan ook, maar ook dat het mij niet persoonlijk raakt wat zij van mijn keuzes vinden. Ze kennen mij verder helemaal niet en als zij vinden dat mijn keuzes gelijk staan aan een verrot karakter hebben, tja, dan vinden ze dat maar. 

Hai Kersje (leuke naam!),
Het is inderdaad geen toeval meer. Hij benoemt het als 'al 30 jaar een zeer intieme en losse relatie' en zo is het.
Het is nog steeds vriendschappelijk, maar na onze laatste ontmoeting (met een knuffel, een kus op de wang en handcontact) kunnen we er allebei niet meer omheen. Al append hebben we nu afgesproken dat we na mijn vakantie (ik zit nu in een buitenland) met elkaar bespreken hoe ver we willen gaan.
En ik ben allang verliefd op hem. Geeft niet, ik ben het gewend...

Voor dit moment past de rol van bijvrouw mij wel. Ik heb een druk leven, en emotioneel ben ik ook niet volledig beschikbaar. Mijn kinderen en ik zijn nog in rouw, en ze hebben veel steun van mij nodig. Een volwaardige relatie kan ik volgens mij nog helemaal niet opbrengen.

Kersje

Kersje

11-08-2021 om 12:15 Topicstarter

Wat spannend Blauwevrouw, erg benieuwd hoe het verder zal gaan tussen jullie. Ga je ons hier op de hoogte houden?   

Geniet van je vakantie nog!

Kersje schreef op 11-08-2021 om 12:02:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens, zo ervaarde ik de commentaren op mijn posts ook op dat andere topic. Dat ik niemand wilde overtuigen of wat dan ook, maar ook dat het mij niet persoonlijk raakt wat zij van mijn keuzes vinden. Ze kennen mij verder helemaal niet en als zij vinden dat mijn keuzes gelijk staan aan een verrot karakter hebben, tja, dan vinden ze dat maar.

Is ook zo Kersje. Alleen dat constant verdraaien van woorden en andere dingen lezen als die er staan, dát vind ik zo ontzettend irritant! Maar, volgens mij sterft het topic een langzame dood. 

@Blauwevrouw bijzonder verhaal zo, hoe jullie toch weer op elkaars pad belanden telkens. Ik hoop voor je (en gun het je) dat je er geen pijn aan overhoudt 

Na de radiostilte die ik laatst benoemde (en korter was dan ik uiteindelijk had ingeschat) is er weer fijn contact tussen minnaar en mij. Volgende week ga ik met vakantie en dan is er vanuit mijn kant echt even stilte, ik ben benieuwd hoe ik dat ook zelf ga ervaren. Volgende maand gaat hij met vakantie en dan hoop ik dat we elkaar in oktober weer kunnen zien. Klinkt zo ver weg! Tot die tijd denk ik terug aan de fijne momenten en fantaseer ik over alles wat nog komen gaat. Ook leuk! 

@Kersje hoe is het nu tussen jou en ex-minnaar? Alleen nog online contact?

Ja, dat is wel de reden dat ik me weer heb aangemeld. Ik heb besloten dat ik het ook voor al mijn vrienden geheim ga houden. Sommigen weten dat ik een tijdje een affaire heb gehad en zelfs bereid ben geweest nummer 1 te verlaten voor een ander. Die weten ook dat ik weer contact met hem heb. Maar ik ga ze niet vertellen dat het weer lijkt te worden. Daarvoor wordt de overlap in onze vriendenkringen te groot, ik wil niet riskeren dat het ooit uitkomt.
Dus deel ik het graag hier, en ik zal het ook met mijn therapeute bespreken.

@Lot: geniet van de voorpret... oktober lijkt ver weg maar het is nog maar twee maanden. Die gaan zó voorbij!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.