Seksualiteit
Lollypopje
24-11-2022 om 12:11
BDSM, voor de liefhebbers - deel III (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 2:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-ii?page=66
Beaunicorn
24-08-2023 om 11:20
Is het al vrijdag?
We gaan samen eten en praten.... en daarna, als het allemaal nog steeds goed zit, spelen Hallo Sub-frenzy Kom er maar in.....
Martje80
24-08-2023 om 12:06
Lollypopje schreef op 21-08-2023 om 20:34:
ik word er meestal ook niet geil van, hoewel mijn lichaam er wel op reageert.
Ik heb dan ook weleens gezegd dat als je me nat wilt hebben een paar tikken geven sneller werkt dan het glijmiddel pakken 😂
Haha die vind ik geweldig Lollypopje!
Mij kun je met een paar dominante woorden helemaal week en geil krijgen.
Thanks voor het tutorial pijn, ik ga m aan mijn lief laten lezen.
Wij gaan dit weekend dus idd experimenteren met pijn en gebruiken daarbij de 0-10 schaal. Vind ik heel fijn. Als je het zo een beetje in kaart hebt gebracht, hoef je je er in spel minder druk om te maken, kun je meer in de flow komen.
Lollypopje
24-08-2023 om 12:34
Beaunicorn schreef op 24-08-2023 om 11:20:
Is het al vrijdag?
We gaan samen eten en praten.... en daarna, als het allemaal nog steeds goed zit, spelen Hallo Sub-frenzy Kom er maar in.....
@Martje fijn dat je ook wat hebt aan mijn uitleg
Veel plezier met dingen uitproberen, dat is vaak ook echt heel leuk
Poison
25-08-2023 om 07:29
Beaunicorn today is the dat! Enjoy!
Martje leuk om te gaan doen die pijn eleoving! Tof!
mijn date afgelopen maandag ging niet door… maar vandaag wel… zin in!
En ik ben via fet met een leuke man in gesprek en we gaan een keer iets drinken.
Prachtwacht
25-08-2023 om 08:28
Poison, Beaunicorn! Lekker op date vandaag!! Martje ook dit weekend!
Lollypopje
25-08-2023 om 08:31
ik vind het trouwens wel een grappig toeval, eersg treffen jullie alleen maar de verkeerde types (als in sukkels of gewoon geen match) en nu heeft iedereen opeens leuke dates.
Het lijkt wel lente 😁
Beaunicorn
25-08-2023 om 09:48
Hahaha, ja het hangt in de lucht he
En, dan is het eindelijk vrijdag, moet het ook nog even 19.00 worden graag....
Prachtwacht
25-08-2023 om 10:07
Beaunicorn schreef op 25-08-2023 om 09:48:
Hahaha, ja het hangt in de lucht he
En, dan is het eindelijk vrijdag, moet het ook nog even 19.00 worden graag....
Haha nou hele dag om je voor te bereiden en nog een beetje te tutten. Ik zie mijn date denk ik zondag of maandag. Ben nog steeds erg afgeleid vanwege die vrouw. Wel fijn hoor, die kriebels.
Feniks
25-08-2023 om 10:13
Hele leuke berichten allemaal. Veel plezier Poison.
Lekker van de kriebels genieten, Prachtwacht.
Door privé omstandigheden heb ik een streep moeten trekken door mijn (kinky) weekendplannen. Balen, maar dit gaat voor. Mijn contacten reageerden wel heel begripvol, dat vind ik heel fijn. Ik merk dat er dan nog wel oud zeer zit, van een ex D die niet begripvol reageerde. Hier moet ik nog aan werken, dus weer iets over mijn eigen gevoel geleerd.
Prachtwacht
25-08-2023 om 10:42
Feniks schreef op 25-08-2023 om 10:13:
Hele leuke berichten allemaal. Veel plezier Poison.
Lekker van de kriebels genieten, Prachtwacht.
Door privé omstandigheden heb ik een streep moeten trekken door mijn (kinky) weekendplannen. Balen, maar dit gaat voor. Mijn contacten reageerden wel heel begripvol, dat vind ik heel fijn. Ik merk dat er dan nog wel oud zeer zit, van een ex D die niet begripvol reageerde. Hier moet ik nog aan werken, dus weer iets over mijn eigen gevoel geleerd.
Feniks, het is herkenbaar wat je schrijft over je ex D, ik herken het van mijn ex D. Die kon dan gaan lopen drammen en het zo op zichzelf te betrekken als ik zelf even de ruimte nodig had. Maar fijn dat je contacten wel goed reageerden en dat je eigen omstandigheden nu even belangrijker zijn, zo ga je jezelf ook niet voorbij.
Beaunicorn
25-08-2023 om 11:18
Balen Feniks, maar inderdaad, het echte leven gaat voor....
Ik ben op mijn werk de uren aan het aftellen.
Sowieso ligt het setje wat ik aan ga doen al klaar. Ik weet helemaal niet wat hij mooi vind en hij heeft gezegd dat ik het deze keer nog zelf mag bepalen... Dus ik ga voor iets waarin ik mijzelf mooi vind. Leuk jurkje er bij aan, kousen en hakjes.... Die staan ook op mijn profiel en dat profiel, daar heeft hij mij een ping op gestuurd, dus daarmee kan ik niet mis gaan....
EnchantingChamois89
25-08-2023 om 11:59
Ik zit ook zó te genieten van dit draadje!!
Wat een heerlijke vreugdevolle verhalen en dates 🥰
Geniet er van allemaal!!!
@feniks Mij hielp bij dat soort gedachten de zin “finally, it’s you! It’s not me!”
Super simpel zinnetje, maar het werkte echt om dat soort gedachten daarmee om te draaien
Misschien helpt ‘t jou ook wat als dat oude zeer weer naar boven komt 🤷♀️😊
En bij Prachtwacht (hoi! 👋 ik had je nog geen welkom geheten, maar daar schrijf ik eigenlijk ook te weinig voor 😋) klinkt het als dubbele lente
Wat heerlijk (en jaloersmakend 😁)
Algemeen vraagje: Ik lees veel over leuke gesprekken op Fet
Ik ben daar al een poosje niet meer geweest, maar wil het wel weer graag oppakken
(Ik mis de bonus liefde enorm 😳)
Maar hoe kiezen jullie dan op wie je reageert?
Kan mij niet voorstellen dat als je daar beweegt en je inbox stroomt vol, dat iedereen antwoord krijgt en er leuke gesprekken kunnen ontstaan
Allicht type ik ontzettend traag hoor. kan ook 😅
Ps: ik zou graag op iedereen persoonlijk reageren, zoveel leuks wat jullie bespreken 🥰
Maar tegenwoordig doe ik aan “kort en bondig” 😅 en met zoveel leuks, lukt dat dan niet 😋
Lollypopje
25-08-2023 om 12:57
@Beertje ik krijg gelukkig weinig mail, maar daar vond ik het ook moeilijk om leuke gesprekken te hebben. Te veel mensen die uiteindelijk vooral blijken te mailen omdat ze meer willen, maar doen alsof ze gewoon gezellig contact willen.
Kost een hoop energie dat uit te filteren.
Toch heb ik regelmatig leuke gesprekken via fl. Die ontstaan eigenlijk doordat ik daar actief ben en ik ook gevolgd wordt door mensen die mij als persoon leuk en interessant vinden. Zij reageren dan onder een status of writing van mij en als ze dat vaker doen dan leer ik ze een beetje beter kennen en weet ik dus ook dat het geen gehengel is. Zo heb ik leuke gesprekken onder statussen en writings, maar die verplaatsen vervolgens ook wel af en toe naar de mail.
Nu zit ik daar niet om nieuwe vrienden te maken, al te weinig energie voor degene die ik heb , maar als ik er voor openstond zou dat er zeker uit kunnen voortvloeien. Of meer, als ik iemand er leuk genoeg voor vind