Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Beertjelief schreef op 07-08-2021 om 14:22:

[..]

Nou en hoe! Ik krijg spontaan medelijden met hem

Ik sluit me dus bij je aan dat deze manier van discussiëren je veel meer leert! Ik ga helemaal niet goed op zware autoriteit en hij zit zo helemaal niet in elkaar

Ik ben geen sub, ik ben een little! En een little “opvoeden” als een sub uit ‘t boekje “Zoals het heurt in de bdsm” met die autoriteit, krijg je mishandelde meisjes van

Ik las eerst mishandelende meisjes en gezien jouw inner brat verbaasde dat me niet

Ik wist ook vrij weinig van jullie soort dynamiek, maar daarom vind ik de gesprekken hier ook zo leuk en leerzaam. Ik begrijp jullie nu zoveel beter

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

07-08-2021 om 15:13

Rooss4 schreef op 07-08-2021 om 14:15:

Precies. En op een bepaalde manier zette het ook wel aan tot nadenken. Als de discussie gewoon respectvol gevoerd had kunnen worden was het nog best interessant geworden denk ik.

Hij werd ook respectvol gevoerd, vond ik 

We kunnen hem hier altijd verder voeren

SilverQuelea47

SilverQuelea47

07-08-2021 om 15:39

Ha! Ik ben verre van een statige kat maar lief dat jullie dat denken.  En lief Beertje, ik zat in de machoman discussie maar te dollen, nergens excuses voor nodig. Ik word trouwens heel vervelend als vriend autoritair doet en als goede kat heb ik ook wel eens een beker doodleuk van tafel gemept.* Wat nou, bazig doen? Of zitten klieren als hij met de touwen bezig is. Ik krijg dan trouwens ook wel eens hulp van twee echte katten want zo'n uiteinde van touw op de grond is natuurlijk heel interessant.

*Wel plastic want scherven zijn voor niemand leuk en ik heb hier drie echte poezels rondlopen die dan mogelijk gewond zouden raken.

Ik vond de Machoman discussie eigenlijk maar naar weinig toe gaan. Maar mogelijk zie ik iets over het hoofd. 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

07-08-2021 om 16:42

Lollypopje schreef op 07-08-2021 om 14:30:

[..]

Ik las eerst mishandelende meisjes en gezien jouw inner brat verbaasde dat me niet

Die krijg je er ook van ja! Maar die kunnen ‘t nog voor zichzelf opnemen

Lollypopje schreef op 07-08-2021 om 14:31:

Ik wist ook vrij weinig van jullie soort dynamiek, maar daarom vind ik de gesprekken hier ook zo leuk en leerzaam. Ik begrijp jullie nu zoveel beter

Ja! En via jou kan ik weer kijken of ik misschien wat aardiger tegen hem moet zijn en geen bekers tegen z’n hoofd moet smijten omdat ik vind dat ik die groenten niet te eten zijn  

Wat zou je ex gedaan hebben als jij een beker van tafel sloeg?

Marquise schreef op 07-08-2021 om 15:39:

Ha! Ik ben verre van een statige kat maar lief dat jullie dat denken. En lief Beertje, ik zat in de machoman discussie maar te dollen, nergens excuses voor nodig. Ik word trouwens heel vervelend als vriend autoritair doet en als goede kat heb ik ook wel eens een beker doodleuk van tafel gemept.* Wat nou, bazig doen? Of zitten klieren als hij met de touwen bezig is. Ik krijg dan trouwens ook wel eens hulp van twee echte katten want zo'n uiteinde van touw op de grond is natuurlijk heel interessant.

*Wel plastic want scherven zijn voor niemand leuk en ik heb hier drie echte poezels rondlopen die dan mogelijk gewond zouden raken.

Ik vond de Machoman discussie eigenlijk maar naar weinig toe gaan. Maar mogelijk zie ik iets over het hoofd.

Ik smijt die bekers dus naar z’n hoofd, ik snap je helemaal! 
Wel leuk, die verschillende rollen bij je partner! Je bent niet altijd kat toch? 

@Marquise Dat doet me denken aan toen een speelpartner mij met een dressuurzweep onderhanden nam en zijn kat er steeds tussen sprong naar het touwtje 😂

@Beertje In een setting als de jouwe had dat einde relatie betekent.
In een andere setting waarschijnlijk straf en een goed gesprek.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

07-08-2021 om 18:42

Beertjelief schreef op 07-08-2021 om 16:42:

Ik smijt die bekers dus naar z’n hoofd, ik snap je helemaal!

Wel leuk, die verschillende rollen bij je partner! Je bent niet altijd kat toch?

Ja, hij zei geloof ik iets met 'Je moet' en toen stond die beker daar op de rand van de tafel en de neiging was te sterk.  Ik kreeg er wel voor op mijn donder maar tijdens het napraten vond hij het stiekem wel ontzettend grappig. 

Ik vind dat dus een hele moeilijke vraag want als ik de gemiddelde petplay bekijk, pas ik daar niet tussen. Ik blijf gewoon praten, op twee benen wandelen, zet koffie voor ons, ik draag wel eens kattenoortjes maar die vind ik gewoon leuk, ik zit alleen in een bench als ik dat ding weer eens moet schoonmaken omdat we zieke opvangertjes hebben, en ik eet al zeker niet op de grond. 

Maar aan de andere kant blaas ik wel als ik perongeluk een mep met het uiteinde van een touw krijg, kan ik buitengewoon zeurderig miauwen als ik aandacht wil, speel met de touwen, en ik kan helemaal zen worden als vriend me zit te aaien en ga ik vlemen en weet ik het. Misschien ben ik nog het best te omschrijven als een crazy catlady sub.    

Primal zit er af en toe wel in maar het is niet alsof ik dan een gemakkelijke prooi ben. Integendeel, vriend mag behoorlijk zijn best doen maar het eindresultaat is wel dat ik me uiteindelijk overgeef. Dat kan qua tijdsduur trouwens behoorlijk verschillen. Het kattige zit er dan ook wel in, bedenk ik me net. 

Ik vind alle termen en definities sowieso lastig omdat er onderling discussie over is wat het dan betekent en ik vind het ergens ook wel limiterend. Het dan op D/relsub houden is dan een stuk gemakkelijker want vrij breed qua invulling. 

@Lollypopje  Ja hier gebeurt het wel eens dat vriend aan het knopen is en ineens een extra gewicht aan het touw voelt omdat een van de katten erin hangt en vooral niet los wil laten. Het is ook wel eens gebeurd dat ik volledig vast lag in de touwen en toen een van de katten het een goed plan vond om tegen me aan te kleffen. Heel gezellig maar niet de bedoeling en een beetje een sfeerkiller.

@Marquise ik zie het helemaal voor me

Ik vind termen en labels handig in bepaalde mate. Het helpt je te weten in welke hoek je het moet zoeken, maar je moet dan nog wel kijken wat er in die hoek staat. 
Het gaat mis als mensen hun eigen interpretatie op een ander projecteren.

En juist het kijken in die hoek, maakt het leerzaam en interessant

Doordat ik bijvoorbeeld wist dat Beertje een little is, kon ik bijvoorbeeld gerichtere vragen stellen over haar beleving en zo leren begrijpen wat dat voor haar inhoudt.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

07-08-2021 om 18:58

@lollypopje Dat zou echt een mismatch geweest zijn dan Om maar even je punt te bevestigen dat dynamieken in alle soorten en maten kunnen voorkomen 

@leeuwenkoning  Ik had nog een vraagje, ‘t is geen centrale discussie, maar ik ben benieuwd naar slavin 2.4 (Nu de tweede slavin, maar je 4e in totaal geloof ik) 
Je schreef dat ‘t de bedoeling was dat ze al weg zou zijn, maar dat ze er nog is zolang ze nodig heeft 
Heeft ze moeite met loskomen? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd hoe je dit zal afbouwen? 
Ik snap dat je denkt ‘t misschien geen serieuze vraag is, maar dat is het echt! Ik hoop dat je hem nog wilt antwoorden

SilverQuelea47

SilverQuelea47

07-08-2021 om 18:58

@ Lollypopje Dat snap ik, ja. Ze hebben ook zeker nut in dat opzicht.   

@Beertje jep, maar iemand die houdt van een hoop gerel zou mij waarschijnlijk ook heel saai vinden en veel op te voeden valt er ook al niet

@Marquise - hoe moet ik dat corset trainen voor me zien? Is het een beetje als hakken inlopen? En wat voor rol speelt het dan voor jullie? Zou je zo’n corset dat alleen maar onder je borsten valt ook moeten trainen? Ik vind nog steeds heel veel dingen leuk/mooi er uit zien om te proberen en probeer niet alles tegelijkertijd te doen!

SilverQuelea47

SilverQuelea47

07-08-2021 om 19:50

Een korset wordt het best eerst 'ingebroken': dat is het zoetjes aan naar jouw lichaam laten vormen want zeker een off the rack korset is niet naar jouw specifieke lichaam gevormd. Ik volg daar een stappenplan in, eerst twee uur, dan drie uur...  Etc. Hier onder is een voorbeeldje, al doe ik er zelf graag langer over. In plaats van een sessie met vier uur, doe ik vier sessies van vier uur. Kost wat meer tijd maar je mag het zeker de tijd geven.

corset-trainer-seasoning-program-.jpg

Bij het inbreken van een corset ben je niet die-hard aan het insnoeren. Hij moet zitten als een hele stevige knuffel en vrij snel kan dat steeds strakker zijn maar wel precies dat gevoel. Pijn is no-go. Het inbreken is niet alleen omdat je lichaam nog moet wennen, maar ook dat je de structuur van een korset niet sloopt. Ik heb namelijk twee korsetten met stalen baleinen zo om zeep geholpen omdat ik me niet genoeg had ingelezen. Dat blijf ik zonde vinden.

Dit geldt, naar mijn weten, voor ieder korset met stalen baleinen al is daar zoals gebruikelijk discussie over. Ik raad het wel aan in elk geval want ik was twee korsetten die om zeep zijn rijker. Ik draag zelf geen overbust omdat ik daar de borsten niet voor heb en het ook niet mooi vind bij mij. 

Het echte waist trainen is voor mij nog echt voor latere zorg, maar gaat in principe volgens hetzelfde idee maar tegelijkertijd houd je dan wel de reductie bij. Een hele goede blog om eens te bekijken is Lucy corsetery.

Let wel, ik heb het het wel over korsetten met stalen baleinen, niet de fashion korsetten met plastic baleinen want in principe is dat onwerkbaar met echt insnoeren.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

07-08-2021 om 21:28

Marquise schreef op 07-08-2021 om 18:42:

Ja, hij zei geloof ik iets met 'Je moet' en toen stond die beker daar op de rand van de tafel en de neiging was te sterk. Ik kreeg er wel voor op mijn donder maar tijdens het napraten vond hij het stiekem wel ontzettend grappig.

Ik vind dat dus een hele moeilijke vraag want als ik de gemiddelde petplay bekijk, pas ik daar niet tussen. Ik blijf gewoon praten, op twee benen wandelen, zet koffie voor ons, ik draag wel eens kattenoortjes maar die vind ik gewoon leuk, ik zit alleen in een bench als ik dat ding weer eens moet schoonmaken omdat we zieke opvangertjes hebben, en ik eet al zeker niet op de grond.

Maar aan de andere kant blaas ik wel als ik perongeluk een mep met het uiteinde van een touw krijg, kan ik buitengewoon zeurderig miauwen als ik aandacht wil, speel met de touwen, en ik kan helemaal zen worden als vriend me zit te aaien en ga ik vlemen en weet ik het. Misschien ben ik nog het best te omschrijven als een crazy catlady sub.

Primal zit er af en toe wel in maar het is niet alsof ik dan een gemakkelijke prooi ben. Integendeel, vriend mag behoorlijk zijn best doen maar het eindresultaat is wel dat ik me uiteindelijk overgeef. Dat kan qua tijdsduur trouwens behoorlijk verschillen. Het kattige zit er dan ook wel in, bedenk ik me net.

Ik vind alle termen en definities sowieso lastig omdat er onderling discussie over is wat het dan betekent en ik vind het ergens ook wel limiterend. Het dan op D/relsub houden is dan een stuk gemakkelijker want vrij breed qua invulling.

@Lollypopje Ja hier gebeurt het wel eens dat vriend aan het knopen is en ineens een extra gewicht aan het touw voelt omdat een van de katten erin hangt en vooral niet los wil laten. Het is ook wel eens gebeurd dat ik volledig vast lag in de touwen en toen een van de katten het een goed plan vond om tegen me aan te kleffen. Heel gezellig maar niet de bedoeling en een beetje een sfeerkiller.

Je moet niks  leuk dat jullie het allebei zo leuk vinden, kan je nog jaren op voortborduren

Ben wel echt heel blij dat ik die moeilijke vraag gesteld heb! Wat leuk om te lezen zeg!
Ik kan nu heel erg losgaan en zit me eigenlijk een beetje te bedwingen, maar er zijn zo-veel meisjes zoals jij!  Voor mij ben je een feest van herkenning hoor!  

Ik vind de termen ook wel lastig, maar 't is wel een fijn beginpunt als je erover wilt praten of tijdens daten
Ik noem Daddy voor 't gemak ook m'n D als we het over onze D/s elementen hebben
Volgens mij heb ik hem nauwelijks Daddy genoemd in dit topic zelfs  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.