Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 06:15

Vragen over daten.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

14-08-2021 om 10:20

Dinah schreef op 14-08-2021 om 09:51:

[..]

Dus je wil wel een relatie?

Gelet op je laatste zin, zou het misschien goed zijn om wat tijd voor jezelf te nemen. Misschien ook even met iemand praten? Je komt niet zo lang geleden uit een andere relatie toch? Laat het even allemaal bezinken.

Uiteindelijk wel, maar ik wil niet nu een relatie met iemand aangaan om de leegte op te vullen. 

BeertjeColargol schreef op 13-08-2021 om 20:42:

Ik ben nu 51, en eerlijk gezegd vind ik dat de meeste vrouwen van boven de 50 er ook niet aantrekkelijk uitzien.

Aantrekkelijkheid is heel betrekkelijk en persoonlijk, er komt wel iets meer bij kijken wat een persoon voor mij aantrekkelijk maakt dan enkel uiterlijk. Uitstraling vind ik bijvoorbeeld vele malen belangrijker, zelfverzekerdheid, humor.

Een man kan er qua uiterlijk/lichaam nog zo goed uitzien, maar als de persoonlijkheid ruk is (onzeker, niets te vertellen, geen humor), dan laat ik hem graag aan mij voorbij gaan.

BlueHeart schreef op 14-08-2021 om 10:20:

[..]

Uiteindelijk wel, maar ik wil niet nu een relatie met iemand aangaan om de leegte op te vullen.

Supergoed van je! Ik weet ook niet of het een goed idee is om jezelf te storten in ‘lege seks’ als je niet zo lekker in je vel zit, maar dat is inderdaad iets wat je voor jezelf moet uitzoeken. 

And if you don’t heal what hurt you, you’ll bleed on people who didn’t cut you. Ik begrijp dat je bezeerd bent geraakt door je ex, maar waak ervoor dat je daardoor niet om je heen gaat slaan naar andere vrouwen (ik zeg niet dat je dat doet hoor)! Maar iemand misleiden met de belofte van een relatie om haar in bed te krijgen is niet eerlijk. Probeer altijd anderen zo te behandelen als dat je zelf behandeld zou willen worden Succes!! 

[..]

Je wilt alleen je kwak kwijt?

BlueHeart schreef op 13-08-2021 om 19:05:

[..]

Ja ik zal erbij zetten dat mijn vorige relatie stukliep op het feit dat ik niet vruchtbaar bleek te zijn dus indien er een kinderwens is of ze dan alsjeblieft verder willen swipen.

Kinderen kunnen er ook via een andere weg komen. Bijv, via een donor. Volgens ben je je zelfvertrouwen verloren, omdat vrouwen op een nare manier omgaan met iets waar je zelf niets aan kan doen. Iemand zou voor jou als persoon moeten gaan en niet voor jou als zaaddonor. 

Mlah! schreef op 14-08-2021 om 10:08:

[..]

Ik betwijfel of het über kritisch is, naarmate je ouder wordt. Denk eerder minder flexibel en minder bereid af te wijken van je eigen ingesleten gewoontes. En je weet beter wat bij jou past en waar je niet blij van wordt in een relatie.

Als je jong bent, stort je je makkelijker onbezonnen in dingen. Ik heb bijvoorbeeld wel eens na 3 dagen al praktisch samengewoond.

Ik vind die rugzak die hierboven werd aangehaald zo'n braakwoord. Ik haal echt af als mensen het daar over hebben / naar verwijzen.

Dat vind ik dus meer kritisch 

Mlah! schreef op 14-08-2021 om 11:02:

[..]

Je wilt alleen je kwak kwijt?

Dit dus inderdaad.

Lul dan niet over relaties of wat dan ook. Als je gewoon wil neuzen en meer niet, prima, maar meld dat dat diegene ook weet dat dat je enige doel is

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

14-08-2021 om 12:22

NinjeTurtle schreef op 14-08-2021 om 12:19:

[..]

Dit dus inderdaad.

Lul dan niet over relaties of wat dan ook. Als je gewoon wil neuzen en meer niet, prima, maar meld dat dat diegene ook weet dat dat je enige doel is

Seks is ook geen garantie op een relatie he. 

BlueHeart schreef op 14-08-2021 om 12:22:

[..]

Maar je wilt toch enkel seks en geen relatie, waarom dan niet enkel daarop selecteren/zoeken? Je bent echt de enige niet hoor.

BlueHeart schreef op 14-08-2021 om 12:22:

[..]

Een vrouw bedriegen en misleiden is ook geen garantie op seks. 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

14-08-2021 om 12:30

[..]

Je kan ook gewoon aangeven dat je op zoek bent naar een rebound.

NinjeTurtle schreef op 14-08-2021 om 12:18:

[..]

Dat vind ik dus meer kritisch

Het is niet dat een ander aan bepaalde criteria moet voldoen (inkomen, opleiding, functie, uiterlijk) of dat de routines van de ander fout zijn. Er is geen kritiek op de ander. 

Vastgeroest aan je eigen leven is wat mij niet kritisch richting een ander.

Mlah! schreef op 14-08-2021 om 12:37:

[..]

Het is niet dat een ander aan bepaalde criteria moet voldoen (inkomen, opleiding, functie, uiterlijk) of dat de routines van de ander fout zijn. Er is geen kritiek op de ander.

Vastgeroest aan je eigen leven is wat mij niet kritisch richting een ander.

Vastgeroest of weten wat je wilt.

Kersje schreef op 14-08-2021 om 12:28:

[..]

Maar je wilt toch enkel seks en geen relatie, waarom dan niet enkel daarop selecteren/zoeken? Je bent echt de enige niet hoor.

Daar zijn speciale sites voor. Wordt het daten min of meer overgeslagen en zowel de mannen als de vrouwen zitten daar voor de seks. Weet iedereen wat het plan is.

Zusterclivia schreef op 14-08-2021 om 12:39:

[..]

Vastgeroest of weten wat je wilt.

Ja precies, en/of gewoon goed alleen kunnen zijn. Ik denk dat er veel relaties ontstaan omdat mensen gewoon niet alleen willen zijn en dat men dan maar wat minder hoge eisen stelt. Als je weten wat je wilt en wat je niet wilt combineert met goed alleen kunnen zijn, komen er veel minder geschikte kandidaten uit dan coute que coute een relatie willen hebben omdat je het alleen niet trekt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.