Relaties
Lollypopje
13-08-2021 om 18:00
BlueHeart schreef op 13-08-2021 om 17:58:
[..]
Ze begon al snel over haar kinderwens. Die kan ik haar helaas niet geven dus maar van gemaakt dat ik er geen meer wilde, en toen was haar interesse wel weg denk ik, want na 1 drankje moest ze weg. Voorbereiding van 2,5 uur voor een date van 20 minuten. Weggegooide tijd dus.
Had dus gewoon gezegd dat je alleen seks wilde. Had jullie beiden veel tijd gescheeld.
Viva-amber
13-08-2021 om 18:07
met seks kun je prima kinderen maken, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
Kersje
13-08-2021 om 18:13
mariarosa schreef op 13-08-2021 om 16:33:
[..]
Nou geniet er maar van want dat houdt dus wel op op een gegeven moment. En dan zijn mannen weer in het voordeel
en wat is jouw ‘op gegeven moment’ dan wel?
Kersje
13-08-2021 om 18:14
[..]
Ze begon al snel over haar kinderwens. Die kan ik haar helaas niet geven dus maar van gemaakt dat ik er geen meer wilde, en toen was haar interesse wel weg denk ik, want na 1 drankje moest ze weg. Voorbereiding van 2,5 uur voor een date van 20 minuten. Weggegooide tijd dus.
In je volgende profiel gewoon eerlijk aangeven dat het je enkel om de seks te doen is, scheelt iedereen een hoop ‘weggegooide’ tijd
mariarosa
13-08-2021 om 18:20
Julali schreef op 13-08-2021 om 17:55:
[..]
Maar die mannen zijn niet aantrekkelijk meer, in ieder geval niet aantrekkelijker dan de gemiddelde vrouw van 62.
En die vrouwen van 50 kijken over het algemeen wel uit om met een man van boven de 60 af te spreken.
Niet omdat het per se niet kan, maar wel omdat ze doorhebben dat ze over nog eens 5 jaar met een bejaarde/gepensioneerde in bed liggen met gezondheidskwaaltjes, terwijl je zelf nog hartstikke fit bent en midden in het leven staat als je 55 bent.
Ja dat zou je denken, en zo denk ik ook, maar in de praktijk blijken nogal veel mannen van boven de zestig op datingsites te blijven vragen om vrouwen van 50.
Julali
13-08-2021 om 18:20
[..]
Kun je dat niet in je profiel zetten? Vrouwen met een kinderwens hoeven dan geen tijd aan jou te verkwisten.
Julali
13-08-2021 om 18:21
mariarosa schreef op 13-08-2021 om 18:20:
[..]
Ja dat zou je denken, en zo denk ik ook, maar in de praktijk blijken nogal veel mannen van boven de zestig op datingsites te blijven vragen om vrouwen van 50.
Sneu. De meesten zullen niet aan een vrouw komen. Ze zouden eens beter in de spiegel moeten kijken.
mariarosa
13-08-2021 om 18:21
Kersje schreef op 13-08-2021 om 18:13:
[..]
en wat is jouw ‘gegeven moment’ dan wel?
dat verschil per vrouw, bij de een op 53, bij de ander op 60. Maar het gegeven moment komt.
mariarosa
13-08-2021 om 18:22
Julali schreef op 13-08-2021 om 18:21:
[..]
Sneu. De meesten zullen niet aan een vrouw komen. Ze zouden eens beter in de spiegel moeten kijken.
Eens
Julali
13-08-2021 om 18:28
mariarosa schreef op 13-08-2021 om 18:21:
[..]
dat verschil per vrouw, bij de een op 53, bij de ander op 60. Maar het gegeven moment komt.
Maar dat geldt voor die mannen natuurlijk net zo. Dus dan kunnen ze nog zoveel willen, ze blijven onder die voorwaarden alleen.
Dat zie je overigens veel gebeuren, mannen die verongelijkt een hele lange tijd single blijven, omdat ze denken recht te hebben op van alles en nog wat.
Terwijl ze zelf nou niet echt een goede catch zijn. Ze denken alleen aan wat zij willen, niet wat ze de ander te bieden hebben.
Doemijdieglazenbol
13-08-2021 om 18:35
[..]
2,5 uur voorbereid? Waar bestaat die voorbereiding voor jou uit dan?
Wel een ervaring rijker in ieder geval. En dit kan maar beter snel duidelijk zijn. Zij was duidelijk op zoek naar iets heeeeeel anders dan jij. Casual seks staat wel erg ver af van “de vader van mijn kinderen”.
Van tevoren zeggen dat je op zoek bent naar plezier, nieuwe mensen leren kennen, niet iets vastigs scheelt waarschijnlijk echt een hoop tijd en nog meer gedoe.
mariarosa
13-08-2021 om 18:38
Julali schreef op 13-08-2021 om 18:28:
[..]
Maar dat geldt voor die mannen natuurlijk net zo. Dus dan kunnen ze nog zoveel willen, ze blijven onder die voorwaarden alleen.
Dat zie je overigens veel gebeuren, mannen die verongelijkt een hele lange tijd single blijven, omdat ze denken recht te hebben op van alles en nog wat.
Terwijl ze zelf nou niet echt een goede catch zijn. Ze denken alleen aan wat zij willen, niet wat ze de ander te bieden hebben.
tja we hebben geen cijfers he? Er zijn wel onderzoeken geweest dat mannen ''naar beneden daten" (jonger, lagere opleiding maar wel knapper) en vrouwen 'naar boven' (ouder, hoger opgeleid, uiterlijk doet er minder toe). Wat je krijgt is dus dat er aan de bovenkant hoog opgeleide vrouwen overblijven en aan de andere kant de incel mannen. Gelijkwaardigheid op dit gebied is imho voorlopig vooral een hoop van jongere en nog goed uitziende vrouwen.
Doemijdieglazenbol
13-08-2021 om 18:39
mariarosa schreef op 13-08-2021 om 18:38:
[..]
tja we hebben geen cijfers he? Er zijn wel onderzoeken geweest dat mannen ''naar beneden daten" (jonger, lagere opleiding maar wel knapper) en vrouwen 'naar boven' (ouder, hoger opgeleid, uiterlijk doet er minder toe). Wat je krijgt is dus dat er aan de bovenkant hoog opgeleide vrouwen overblijven en aan de andere kant de incel mannen. Gelijkwaardigheid op dit gebied is imho voorlopig vooral een hoop van jongere en nog goed uitziende vrouwen.
Die kloof wordt echter steeds kleiner. En aangezien blue heart met een vrouw met kinderwens date, vraag ik me af of die trend zo sterk is in zijn doelgroep.
Kersje
13-08-2021 om 18:42
mariarosa schreef op 13-08-2021 om 18:21:
[..]
Welnee, daar is geen leeftijdsgrens aan te verbinden, althans, niet dat ik merk. En nee, mannen van 20 jaar jonger, geen interesse in, liever een ervaren man die het klappen van de zweep kent 😛
Kersje
13-08-2021 om 18:45
mariarosa schreef op 13-08-2021 om 18:20:
[..]
Ach, dat begrijp ik dan nog wel, maar mannen tussen 50-60 die liever een vrouw van 30 willen vangen vaker bot denk ik zo.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.