Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 06:15

Vragen over daten.

Kersje schreef op

[..]

Ik heb nl nogal een uitgesproken voorkeur en ja, ben ook vrij kritisch. Genoeg keus namelijk.

Nou geniet er maar van want dat houdt dus wel op op een gegeven moment. En dan zijn mannen weer in het voordeel

mariarosa schreef op 13-08-2021 om 16:33:

[..]

Nou geniet er maar van want dat houdt dus wel op op een gegeven moment. En dan zijn mannen weer in het voordeel

Als ik naar een gemiddelde vrouw van 50 kijk, dan ziet zij er een stuk beter en verzorgd er uit dan de gemiddelde man van 50. Dus nee, ik ben het hier niet mee eens. 

mariarosa schreef op 13-08-2021 om 16:33:

[..]

Wat bedoel je hier mee? Bedoel je soms dat mannen knapper worden naar mate ze ouder worden? Nou echt niet hoor! Dit gezegde kan echt alleen maar door een man verzonnen zijn.

watertoren schreef op 13-08-2021 om 16:43:

[..]

Wat bedoel je hier mee? Bedoel je soms dat mannen knapper worden naar mate ze ouder worden? Nou echt niet hoor! Dit gezegde kan echt alleen maar door een man verzonnen zijn.

Mannen en vrouwen worden er gewoon niet beter op.

Dat is het gevolg van ouder worden.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

13-08-2021 om 16:57

[..]

Hangt sowieso van de persoon af. Ik ken ook een hoop voorbeelden van het tegendeel (ik werk vooral met mannen en veel van hen zijn tussen de 45 en de 60). Verder groei je erin mee. Ik ben de 40 nu ook gepasseerd en kijk nu heel anders naar mannen van in de 50 Ook naar mannen van in de 20 trouwens. Daar heb ik helemaal geen interesse meer in.

Er zijn zoveel mannen die doen alsof een relatie met casual seks te koop is. Het zijn ook de mannen van wie het geen relatie mag heten na een paar maanden, maar die zogenaamd wel aan exclusiviteit doen, dat betekent meestal dat de vrouw exclusief is en de man net de smaak te pakken heeft mbt daten. Wanneer een vrouw < 30 is snap ik best dat zij hier nog intrapt, maar vrouwen boven de 30 met een gemiddeld IQ zouden toch beter moeten weten. Het feit dat je inmiddels een grotere kans hebt dat je door een vrachtwagen wordt overrreden, dan dat je ooit nog de juiste man ontmoet, maakt de wanhoop echter zo groot dat dit soort flauwekul vaak wordt gepikt. All is fair in love and war...zullen we maar zeggen. Wat dat betreft maakt zelfs to een kans. Naast geen kans maken op een vaste relatie is niets zo onaantrekkelijk als onzekerheid, dus zekerheid kun je maar beter bij elkaar faken om een kans te maken...

Julali schreef op 13-08-2021 om 16:43:

[..]

Als ik naar een gemiddelde vrouw van 50 kijk, dan ziet zij er een stuk beter en verzorgd er uit dan de gemiddelde man van 50. Dus nee, ik ben het hier niet mee eens.

ja dat vind jij, dat vind ik ook. En weet je, mannen vinden dat ook, dus mannen van bijvoorbeeld 62 willen dus een vrouw van 50. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 17:44

Iedereen die bang was dat ik die arme vrouw zou gaan misleiden/bedriegen/whatever kan nu opgelucht ademhalen want het werd niks.

BlueHeart schreef op 13-08-2021 om 17:44:

Iedereen die bang was dat ik die arme vrouw zou gaan misleiden/bedriegen/whatever kan nu opgelucht ademhalen want het werd niks.

En de volgende of ga je dan wel eerlijk zijn?

[..]

nee dat ben ik met je eens. Ik bedoel dat mannen dat nog steeds vinden en dat er dus op een gegeven moment alleen maar oudere mannen voor je beschikbaar zijn. Maakt niet uit hoe knap of goed verzorgd je als vrouw bent. De meeste mannen boven een bepaalde leeftijd zoeken een vrouw die 10 jaar jonger is en ze krijgen ze nog ook. Hoe dat komt is mij een raadsel maar ik vermoed dat vrouwen het hebben van een relatie belangrijker vinden dan hoe de man eruit ziet.

Viva-amber schreef op 13-08-2021 om 17:25:

Er zijn zoveel mannen die doen alsof een relatie met casual seks te koop is. Het zijn ook de mannen van wie het geen relatie mag heten na een paar maanden, maar die zogenaamd wel aan exclusiviteit doen, dat betekent meestal dat de vrouw exclusief is en de man net de smaak te pakken heeft mbt daten. Wanneer een vrouw < 30 is snap ik best dat zij hier nog intrapt, maar vrouwen boven de 30 met een gemiddeld IQ zouden toch beter moeten weten. Het feit dat je inmiddels een grotere kans hebt dat je door een vrachtwagen wordt overrreden, dan dat je ooit nog de juiste man ontmoet, maakt de wanhoop echter zo groot dat dit soort flauwekul vaak wordt gepikt. All is fair in love and war...zullen we maar zeggen. Wat dat betreft maakt zelfs to een kans. Naast geen kans maken op een vaste relatie is niets zo onaantrekkelijk als onzekerheid, dus zekerheid kun je maar beter bij elkaar faken om een kans te maken...

Zo met jou eens

BlueHeart schreef op 13-08-2021 om 17:44:

Wat ging er mis?

mariarosa schreef op 13-08-2021 om 17:44:

[..]

ja dat vind jij, dat vind ik ook. En weet je, mannen vinden dat ook, dus mannen van bijvoorbeeld 62 willen dus een vrouw van 50.

Maar die mannen zijn niet aantrekkelijk meer, in ieder geval niet aantrekkelijker dan de gemiddelde vrouw van 62. 

En die vrouwen van 50 kijken over het algemeen wel uit om met een man van boven de 60 af te spreken. 

Niet omdat het per se niet kan, maar wel omdat ze doorhebben dat ze over nog eens 5 jaar met een bejaarde/gepensioneerde in bed liggen met gezondheidskwaaltjes, terwijl je zelf nog hartstikke fit bent en midden in het leven staat als je 55 bent. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 17:58

Doemijdieglazenbol schreef op 13-08-2021 om 17:53:

[..]

Wat ging er mis?

Ze begon al snel over haar kinderwens. Die kan ik haar helaas niet geven dus maar van gemaakt dat ik er geen meer wilde, en toen was haar interesse wel weg denk ik, want na 1 drankje moest ze weg. Voorbereiding van 2,5 uur voor een date van 20 minuten. Weggegooide tijd dus.

Komt goed hoor, dit was er eentje en er zullen vast meer zijn waar het niet klikt maaar, er zou maar net een goudvissen tussen zitten. U never know, geef niet op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.