Relaties Relaties

Relaties

Man wil dat ik stop met open relatie

Herfstappeltaart schreef op 27-04-2023 om 22:32:

[..]

Ik lees alleen wat je zelf schrijft. Je hebt het steeds over allerlei verschillende sekspartners. Dan verzin ik toch zelf niet. Ik heb het woord slet niet in de mond genomen.

Als er iets is wat ik laf vind, is het wel dat iemand een sneer uitdeelt zoals jij:"
Misschien vind hij het wel vies omdat ze met iedereen het bed induikt. " En vervolgens gaat ontkennen dat het een sneer is en maar volhouden dat het niet zo bedoeld zou zijn. Dat is gaslichting. Kom op zeg. Je weet toch zelf ook wel hoe dit over kan komen?  En dan zou je het niet snerend bedoeld hebben? Geloof je dat echt zelf?

Herfstappeltaart schreef op 27-04-2023 om 22:38:

[..]

Nog even een reactie op jou dan: nee ik denk helemaal niet dat ze liegt. Het is wel hààr versie, zoals zij de situatie ervaart. Dat kan voor de andere partij heel anders zijn. Een andere ervaring van de situatie en dus een andere versie.

maar hoe wordt hij dan veroordeeld?  nogmaals: 

dat hij hier wel op een behoorlijk nare manier veroordeeld wordt.

Hoe wordt hij dan veroordeeld? Geloof jij ts niet als zij zegt dat hij haar vagina vies vindt, oraal noch handmatig wil bevredigen, er niet over wil praten, alleen missionaris standje wil, een vrijpartij maar 20 stoten duurt en dan is hij klaar en hij heeft geen aandacht besteed aan haar genot? Denk je dat ze liegt en dat verzint?

Alles is dus wat ze zegt is dus wel waar maar...? Maar wat?  Waarom wil je hier een verklaring van hem hierover. Als dit allemaal waar is, en dat zeg je, is het toch geen veroordeling om dat te noemen? En hoe is deze feiten noemen alleen haar verhaal als het geen leugens zijn? 

Want met wat zou Blomkeman als zijn verhaal kunnen  komen? Nee, ik bef wel, en ik vind vagina's heerlijk? Dan liegt ze dus. Ik bevredig haar wel handmatig? Dan liegt ze dus. Nee het duurt niet 20 stoten maar wel 200 honderd? Dan zou ze liegen. Nee ik zorg dat zij altijd klaarkomt? Dan heeft ze het dus verzonnen. 

Dus of je vindt dat ze liegt met alles wat ze beweert of je zoekt gewoon een stok om een hond te slaan en gebruikt daarvoor de zinsnede 'ja maar aan elk verhaal zitten twee kanten'. Dat vind ik dan weer een vrij niet-inhoudelijke platitude. Onderbouw het maar zou ik zeggen. 

Kijk ik geloof best dat Blomkeman een heel ander verhaal heeft. En dat in zijn wereld zijn handelen gerechtvaardigd is. Maar dat betekent nog niet dat het fair is tegenover de vrouw waarmee hij gaat imho. Ik zou het trouwens graag willen horen, mocht hij er over willen spreken. Want ja, ik benijd zijn positie ook niet. Niet omdat zij slecht is, maar omdat dit stel van elkaar houdt en op deze manier elkaar kwijt kan raken én omdat ik ook hem zou gunnen om heerlijk vrij en gezellig seksualiteit in liefde te ervaren  zonder de kramp die er nu lijkt te zijn

RoodVruchtje schreef op 27-04-2023 om 14:39:

[..]

Duh, het was duidelijk haar verafschuwende kijk op deze situatie gezien haar andere reacties. Als ze namelijk alle reacties van TO goed had gelezen had ze kunnen opmerken dat dit al speelde vóórdat zij minnaar(s) had namelijk. Grappig (maar niet heus) dat zo’n minachtende uitspraak dan ‘gewoon’ kan, maar zij haar mond volheeft over minachting richting man door Blomke. Hoezo meten met 2 maten?!

Jaaahhh natuurlijk, het is Herfstappeltaart haar schuld  Je kunt het ook gewoon lezen zoals het er staat, zonder jouw waardeoordeel eraan te hangen. 

De grote 'grap' is hier eigenlijk dat Blomke helemaal geen seks meer wil hebben met haar man omdat hij niet voldoet aan haar wensen. Nu wordt haar man als de boeman gezien,  maar dat is natuurlijk niet eerlijk. (Zeker gezien Blomke gewoon haar gang gaat, tegen de wensen van haar man in)

Blomke82

Blomke82

28-04-2023 om 04:52 Topicstarter

Poezie schreef op 27-04-2023 om 23:46:

De grote 'grap' is hier eigenlijk dat Blomke helemaal geen seks meer wil hebben met haar man omdat hij niet voldoet aan haar wensen. Nu wordt haar man als de boeman gezien, maar dat is natuurlijk niet eerlijk. (Zeker gezien Blomke gewoon haar gang gaat, tegen de wensen van haar man in)

Waarom wordt er voor mij ingevuld dat ik geen seks meer wil met mijn man? Wij hebben tegenwoordig weer hele fragiele seks waarbij ik (vind ik zelf) flink geduld heb met hem. Daar gaan we nu aan werken. Het is toch niet gek dat ik de enorm lange vrijpartijen mis, die ik met zijn toestemming had?

Het is voor mij ook ff flink omschakelen. Sommigen vinden dat ik m'n man als een hond behandel. Nou, misschien een leuk weetje: Mijn man is altijd van huis, ik run het gehele huishouden en ben destijds huismama geworden zodat mijn man zijn beroep/passie kon blijven uitvoeren.

Nu de kinderen wat ouder zijn ben ik weer 24 uur pw gaan werken. Daarnaast doe ik het hele huishouden praktisch in mijn eentje, aangezien man heel veel werkt.

Dan was de seks met een minnaar wel een hele fijne uitlaatklep. Maar door sommigen ( zo komt het over op mij) wordt gedaan alsof ik me hele dagen met m'n luie reet in bed laat neuken door vele kerels. Dat is wel een baaldingetje, want dat is gewoon niet waar.

Ik heb idd een paar minnaars, maar date alleen 1 op 1, alles veilig en hebben alleen contact om een afspraakje te maken, verder nooit. Heb ook niet wekelijks seks, maar ben dat stoom afblazen mede nodig om alles vol te kunnen houden.

Niet om je te kwetsen, of af te kraken of wat dan ook.Ik ga dit zo voorzichtig mogelijk opschrijven
Ik begrijp je probleem, en je bent  in de gelukkige omstandigheid  om te voorzien in je behoefte.
Wat ik daarvan vindt heb ik al in een eerder topic geschreven.

Zonder meer geloof ik dat je echt van je man houdt, en graag weer met hem wil vrijen.

Maar denk je echt dat jouw man na deze ervaringen nog aan jouw standaard kan voldoen?
Naar mijn mening gaat hem dat nooit meer lukken, hoe goed hij zijn best ook gaat doen.
De vergelijking gaat helemaal mank, dat besef ik me , maar ik weet even niet beter hoe ik het moet omschrijven.
Het is of je van de eredivisie naar de zaterdag-amateurs gaat.
De redenen hiervoor heb ik al eerder opgeschreven.

Het is echt geen verwijt of iets dergelijks, ik vraag het mij oprecht af hoe jij dat ziet

Om de huidige discussie te laten voor wat het is en van veroordelingen, weer terug te gaan naar oplossingen.

@Blomke heb je al met je man gepraat over die dag qualitytime samen en hoe reageerde hij op dat voorstel?

Blomke82

Blomke82

28-04-2023 om 08:49 Topicstarter

Lollypopje schreef op 28-04-2023 om 08:36:

Om de huidige discussie te laten voor wat het is en van veroordelingen, weer terug te gaan naar oplossingen.

@Blomke heb je al met je man gepraat over die dag qualitytime samen en hoe reageerde hij op dat voorstel?

Ja, hij vind ook dat er wat gedaan moet worden. Hij kreeg wel een lichte glimlach toen ik vertelde dat het heel ongedwongen was en dat het klaarkomen dan niet op 1 staat, maar wel de moeite nemen om elkaar te plezieren. Gewoon fun en lol, dan komt de rest van zelf. We gaan het zien

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

28-04-2023 om 08:50

Ben jij wel gelukkig met een man die er nooit is ?
op meerdere vlakken lijkt hij er niet te zijn 

Wat raar dat mensen allerlei dingen gaan invullen over ‘de andere kant van het verhaal’. Dat doen we toch anders ook niet? Als een vrouw hier vertelt dat haar man vreemdgaat, zeggen we toch ook niet “nou nou, misschien ziet jouw man dat wel heel anders”. 

Er lijkt toch een veroordeling aan het gedrag van TO te zitten. Toch onbewust slutshaming misschien? Of een conservatievere houding tov seks? 

Terwijl: man leverden op seksueel gebied niet genoeg, toen gezamenlijk besloten dat TO het buiten de deur mocht zoeken, nu wil man weer terug naar monogamie en zit TO met de gebakken peren. Want seks buiten de deur bleek heel erg lekkere seks en seks binnenshuis is nog erg matig. 

Overigens wel eens met de andere vraag die iemand stelde: ben je sowieso wel gelukkig in je relatie? Want ook de rest klinkt niet erg gelijkwaardig of gezellig. 

MeganRapinoe schreef op 28-04-2023 om 09:15:

Wat raar dat mensen allerlei dingen gaan invullen over ‘de andere kant van het verhaal’. Dat doen we toch anders ook niet? Als een vrouw hier vertelt dat haar man vreemdgaat, zeggen we toch ook niet “nou nou, misschien ziet jouw man dat wel heel anders”.

Er lijkt toch een veroordeling aan het gedrag van TO te zitten. Toch onbewust slutshaming misschien? Of een conservatievere houding tov seks?

Terwijl: man leverden op seksueel gebied niet genoeg, toen gezamenlijk besloten dat TO het buiten de deur mocht zoeken, nu wil man weer terug naar monogamie en zit TO met de gebakken peren. Want seks buiten de deur bleek heel erg lekkere seks en seks binnenshuis is nog erg matig.

Overigens wel eens met de andere vraag die iemand stelde: ben je sowieso wel gelukkig in je relatie? Want ook de rest klinkt niet erg gelijkwaardig of gezellig.

Slutshaming zou ik niet zo zeggen, want juist een die het buiten de deur zoekt als zijn vrouw daar niet blij (meer) mee is wordt in de pan gehakt. 

Blomke82 schreef op 28-04-2023 om 08:49:

[..]

Ja, hij vind ook dat er wat gedaan moet worden. Hij kreeg wel een lichte glimlach toen ik vertelde dat het heel ongedwongen was en dat het klaarkomen dan niet op 1 staat, maar wel de moeite nemen om elkaar te plezieren. Gewoon fun en lol, dan komt de rest van zelf. We gaan het zien

Dat is fijn. Dat klinkt dat hij bereid is in elk geval te proberen meer moeite voor jou te doen

Ben jij dan ook bereid voorlopig te stoppen met je minnaars? Zodat jij hier open in kunt gaan en hem echt een kans kunt geven? Anders zul je blijven vergelijken en zal hij altijd falen.

Want als je wil dat dit gaat helpen moeten jullie dit samen doen, zonder derden om je zicht te vertroebelen. Natuurlijk zal één keer zoiets geen groot verschil maken en zal hij ook moeten leren praten, maar als jullie beiden jullie best doen geeft dit wel hoop op meer intimiteit met elkaar.

Aan de ene kant vindt man die beffende minaars aan de vagijn van z'n vrouw niet echt een relaxete situatie. En zeker geen prettig uitgangspunt om aan zichzelf te gaan werken. Zou ik niet meteen jaloezie willen noemen. 
Aan de andere kant heeft hij die deur zelf opengezet, maar dat heeft ie gedaan toen/omdat ie mentaal in de knoop zat. Om hem daar voor eeuwig aan te houden gaat tot een breuk leiden. 
Ik toch dat als Blomke en Blomkeman er echt nog wat van willen maken met elkaar, moet Blomke stoppen met die minnaars. De lichte glimlach van man op het voorstel van Blomke biedt wat perspectief. 

En even een andere kijk. Stel dat je ex echt geweldig was in bed en je nieuwe man niet. En o o o o wat mis je die geweldige seks. Dan mag je toch alsnog niet met je ex of een vergelijkbare sekspartner naar bed? Dat is dan maar gewoon jammer voor je. Je man is om een reden je man (hij is in andere dingen beter dan ex), en als seks ZO belangrijk voor je is moet je scheiden. 

Dat is natuurlijk ook zo. De seks met je man gaat nooit hetzelfde niveau bereiken als die met je minnaars. Als je met je man verder wil, zal je dat moeten accepteren. En op zich mag hij natuurlijk van een afspraak terugkomen. Het is aan jou hoe belangrijk je die lampzwaaiende seks (inmiddels) vindt.

Eenzijdig een open relatie gaat niet, dat heet vreemdgaan. Geweldige seks met je man ook niet, dat zit er niet in. Dus wat wil je binnen die realiteit? Ga je de seks mrt je man proberen op te krikken van een 5 naar een 7? Dat is best mogelijk. Ga je scheiden en seks twv een 9 met minnaars hebben? Kan ook. Het is aan jou.

Maar als je ervoor kiest bij je man te blijven, moet je daar ook écht voor kiezen. En daar hoort vreemdgaan niet bij. Alleen dan kan je het een eerlijke kans geven.

Moradora schreef op 27-04-2023 om 14:44:

wat ik me oprecht afvraag. Het halve forum fakkelt blomkeman af omdat hij haar niet wil beffen. Hij wordt hierom afgeschilderd als een enorme lul en egoïstische klootzak en moet zich er maar overheen zetten want zijn vrouw is zo zielig en hij doet haar tekort/komt niet tegemoet aan haar behoeftes.

Zeggen jullie dit ook over de vrouw die haar man niet wil pijpen omdat ze een piemel in haar mond vies vind? Moet ze zich dan ook niet aanstellen omdat ze haar man tekort doet en niet voorziet in zijn behoeftes en die kan dus o zo zielig is?

Moet blomkeman dus "gedwongen" worden om platgezegd zijn bek op haar poes te zetten en moeten vrouwen "gedwongen" worden om die lul in hun mond te nemen omdat de partner anders zo zielig is? Ik vind dit een spannend gebied want waar ligt de grens? Seks hoort leuk/lekker/vrijwillig te zijn en dan strookt daar niet bij dat je dingen doet die je niet wilt. Er zijn ook andere opties te bekijken/bespreken.

Er zijn zat mannen/vrouwen die orale seks absoluut niet fijn vinden, dat mag ook al denkt de partner daar anders over. Dan moet er gesproken worden over andere opties die de persoon wel fijn vind je kan ze niet dwingen iets te doen wat ze niet willen.

Niemand moet ergens toe gedwongen worden, maar het maakt je wel een belabberde vrijpartner als je je man niet wil zuigen want "vies".

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.