Relaties
Lilalo
12-07-2021 om 02:44
Man afgevoerd door de politie
Ik zit nog te trillen op de bank. Mijn man is opgehaald door de politie. Hij komt oorspronkelijk uit Engeland en is een grote voetbalfan. Na het verlies heeft hij de halve imboel op straat gegooid. De buren hebben toen de politie gebeld en die hebben hem meegenomen. Ik ben ontzettend geschrokken van alles.
Nomade
14-07-2021 om 08:25
Ellori schreef op 13-07-2021 om 22:24:
Wellicht is het ook handig om de sloten te vervangen als je bang bent dat hij toch opeens op de stoep staat
Hier zou ik mee uitkijken: want wanneer man medehuurder of eigenaar is mag dat niet zomaar. Beter doet de to dit na overleg met mensen die hier verstand van hebben (woningbouw/veilig thuis/stichting mee of zoiets)
Promethium
14-07-2021 om 08:41
Wat een nare situatie zeg. Supergoed dat je nu zo doorpakt en zelf Veilig Thuis hebt gebeld. Niet iedereen heeft goede ervaringen met Veilig Thuis, maar onthoud dat zij als doel hebben dat je dochter veilig opgroeit en dat is wat jij ook wil. Sterkte
Lilalo
14-07-2021 om 16:15
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik haal hier erg veel steun aan. Twee mensen van veilig thuis zijn vandaag langsgeweest. Ze stelden heel veel vragen. Ik heb zo goed mogelijk antwoord gegeven. Gelukkig waren ze heel aardig. De huisarts dacht ook goed mee. Mijn man kwam wel ineens heel boos opdagen. Hij schreeuwde dat ze zijn dochter kwamen afpakken en dat het mijn schuld was. Ik was zo bang en geschrokken. Ik zie pas hoe boos hij echt kan zijn nu ik hem niet zijn zin geef. De huisarts en veilig thuis willen nu een huisverbod voor hem aanvragen. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Het is zo veel allemaal.
Micchan
14-07-2021 om 16:19
Fijn dat het een goed gesprek was. Sorry maar je man klinkt echt als een gigantische engerd, vooral dat hij jou nu de schuld geeft. Misschien ben ik een te erge doemdenker maar ik zou bang zijn dat hij ook nog met 'straf' komt aanzetten en fysiek wordt.
Buitenmens
14-07-2021 om 16:24
Wat heftig allemaal Lilalo. Fijn dat het gesprek met Veilig Thuis goed is verlopen. Heel veel sterkte! Zorg goed voor jezelf en je dochtertje
DownrightChinchilla41
14-07-2021 om 16:29
Micchan schreef op 14-07-2021 om 16:19:
Fijn dat het een goed gesprek was. Sorry maar je man klinkt echt als een gigantische engerd, vooral dat hij jou nu de schuld geeft. Misschien ben ik een te erge doemdenker maar ik zou bang zijn dat hij ook nog met 'straf' komt aanzetten en fysiek wordt.
Helemaal mee eens, die man klinkt echt niet goed.. Eerst al deze ophef veroorzaken en dan van de week al zo boos reageren en nu weer terwijl VT bij jullie thuis zit? Heeft die man wel grenzen TO? Misschien juist goed dat hij dit gedrag in het bijzijn van VT heeft laten zien, dat sterkt jou. Al is gewoon heel erg triest en zul jij je momteel ook wel heel rot voelen door dit alles. Echt denk aan je kleine meisje en jezelf, blijf weg van deze man. Knuffel (geen smiley van??)en heel veel sterkte
Als hij misschien toch een verbod gaat krijgen, zou ik even navragen of jij de sloten in huis mag laten vervangen. (voordat hij straks aan het verbod ook schijt heeft)
PriceyRook54
14-07-2021 om 16:49
Lilalo schreef op 14-07-2021 om 16:15:
Mijn man kwam wel ineens heel boos opdagen. Hij schreeuwde dat ze zijn dochter kwamen afpakken en dat het mijn schuld was. Ik was zo bang en geschrokken. Ik zie pas hoe boos hij echt kan zijn nu ik hem niet zijn zin geef. De huisarts en veilig thuis willen nu een huisverbod voor hem aanvragen.
Was dat tijdens het gespek dat ie kwam opdagen?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.