Relaties
Lilalo
12-07-2021 om 02:44
Man afgevoerd door de politie
Ik zit nog te trillen op de bank. Mijn man is opgehaald door de politie. Hij komt oorspronkelijk uit Engeland en is een grote voetbalfan. Na het verlies heeft hij de halve imboel op straat gegooid. De buren hebben toen de politie gebeld en die hebben hem meegenomen. Ik ben ontzettend geschrokken van alles.
ikbenmeereentje
13-07-2021 om 22:03
je hebt een goede stap gemaakt. Knap hoor! En fijn dat je huisarts zo meedenkt en bij het gesprek wil zijn.
Lilalo
13-07-2021 om 22:16
U2fan schreef op 13-07-2021 om 22:02:
Hoe groot is de kans dat je man tóch naar huis komt? Kun je niet een vriendin vragen bij je komen slapen?
Hij komt toch niet thuis denk ik? Hij stuurt alleen boze apps. Ik heb geen vriendinnen. Met familie is contact ook slecht. Ik hou zo veel van hem. Maar nog meer van mijn lieve schat. Voor haar doe ik alles. Ook tegen hem ingaan.
FixedLyrebird78
13-07-2021 om 22:18
Lilalo schreef op 13-07-2021 om 22:16:
[..]
Hij komt toch niet thuis denk ik? Hij stuurt alleen boze apps. Ik heb geen vriendinnen. Met familie is contact ook slecht. Ik hou zo veel van hem. Maar nog meer van mijn lieve schat. Voor haar doe ik alles. Ook tegen hem ingaan.
Heeft dat deels met hem te maken dat je geen vriendinnen hebt en slecht contact met je familie? Ik besef dat dit een erg persoonlijke vraag is, dus antwoord vooral niet als je dat niet wilt
Ellori
13-07-2021 om 22:24
Wellicht is het ook handig om de sloten te vervangen als je bang bent dat hij toch opeens op de stoep staat
Micchan
13-07-2021 om 22:39
Gadver TO, ik zou ook niet op mijn gemak thuis zitten. Hij vertoont echt bizar en eng gedrag.
Marty1984
13-07-2021 om 22:42
Lilalo schreef op 13-07-2021 om 21:53:
Ik wil morgen echt hulp van veilig thuis krijgen. Mijn man appt dat hij terug wilt komen. Ik wil dit niet. Door jullie waarschuwingen ben ik een soort van wakker denk ik. Alles roept dat ik mijn dochter wil beschermen. Van 'mishandeling' schrik ik erg. Zo voelt het niet. Ik heb huisarts vertelt dat ik het gesprek morgen eng vind. Ik wil niet dat mijn man erbij is. Hij appt dat ik stomme dingen ga zeggen. Dat denk ik niet. De huisarts is morgen gelukkig bij het gesprek heeft ze gezegd. Mijn man is vaker erg boos. Maar dit is toch wel een nieuwe grens. Over eerder wil ik niet teveel kwijt nu. Mijn huis heb ik weer schoon. Mijn dochter ligt te slapen. Dat vind ik fijn.
De enige die stomme dingen heeft gezegd en gedaan is toch écht wel hij.
Als hij niet uit zijn plaat was gegaan zondag had jij nu Veilig Thuis niet op je dak.
DownrightChinchilla41
13-07-2021 om 22:53
TO ik neem aan dat hij de sleutel gewoon heeft? Doe de deuren op slot en laat de sleutel binnen in het slot zitten, op slot gedraaid. Bij de meeste deuren of sloten kom je dan niet binnen. (hier niet)
Regendrup.
13-07-2021 om 23:01
Heh TO wat heftig allemaal. Ik heb er een naar gevoel bij. Blijf hier vooral delen wat je wilt. Schrijf van je af.
Zorg er inderdaad voor dat je het huis goed afsluit en knuffel lekker veel met je kleine meid. Veel sterkte de komende tijd, en heel veel succes morgen! Goed dat je zelf Veilig Thuis hebt gebeld en ook dat de huisarts bij het gesprek zal zijn!!
arnica25
13-07-2021 om 23:52
Je hebt het goed gedaan. Veel sterkte morgen en houd je hoofd koel voor zover mogelijk.
DistinctMarten43
13-07-2021 om 23:59
Lilalo schreef op 13-07-2021 om 21:53:
Ik wil morgen echt hulp van veilig thuis krijgen. Mijn man appt dat hij terug wilt komen. Ik wil dit niet. Door jullie waarschuwingen ben ik een soort van wakker denk ik. Alles roept dat ik mijn dochter wil beschermen. Van 'mishandeling' schrik ik erg. Zo voelt het niet. Ik heb huisarts vertelt dat ik het gesprek morgen eng vind. Ik wil niet dat mijn man erbij is. Hij appt dat ik stomme dingen ga zeggen. Dat denk ik niet. De huisarts is morgen gelukkig bij het gesprek heeft ze gezegd. Mijn man is vaker erg boos. Maar dit is toch wel een nieuwe grens. Over eerder wil ik niet teveel kwijt nu. Mijn huis heb ik weer schoon. Mijn dochter ligt te slapen. Dat vind ik fijn.
Doorpakken nu. Ik had het vermoeden dat dit niet de eerste keer was. Wat een klootzak zeg. Zo fijn dat je huisarts erbij gaat zijn.
DistinctMarten43
14-07-2021 om 00:00
Yolo schreef op 13-07-2021 om 22:53:
TO ik neem aan dat hij de sleutel gewoon heeft? Doe de deuren op slot en laat de sleutel binnen in het slot zitten, op slot gedraaid. Bij de meeste deuren of sloten kom je dan niet binnen. (hier niet)
Dit. Zorg dat hij niet binnen kan. Sleutels aan de binnenkant erop laten zitten en een kwartslag draaien zodat hij ze er niet uit kan duwen (dat kan nog altijd bij sommige sloten).
Chocobloem
14-07-2021 om 07:24
Wat goed van je! Ik kan me voorstellen dat het feit je geen vriendinnen hebt en slecht familie contact je het gevoel hebt alleen te staan en je partner nodig te hebben. Maar je kan dit! Je hebt geen man nodig in je leven om gelukkig te zijn en zo eentje al helemaal niet. Laat zien hoe sterk je bent. En er zullen vanzelf mensen op je pad komen waar je wellicht een leuke vriendschap mee kan opbouwen je zult er misschien meer voor open kunnen staan als je de zorg om het gedrag van je partner niet meer hebt.
heel veel succes met je gesprek vandaag!
er.is.maar.1.Pino
14-07-2021 om 07:33
Fijn dat je huisarts erbij is, dan ben je tenminste niet alleen - zo'n gesprek lijkt me al lastig zat. Heel veel sterkte vandaag Lilalo, ik vind je een kanjer!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.