Relaties Relaties

Relaties

Help me


Volleyy schreef op 05-05-2023 om 20:37:

[..]

Omdat jullie er al vanuit gaan dat we nooit meer samen gaan komen, ik wil weten waarop jullie al die antwoorden basseren, waarom zouden we nooit meer bij elkaar kunnen komen?


Jarenlange ervaring

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 20:58:

[..]

We zijn pas 3 dagen uit elkaar

Jullie zijn niet uit elkaar, jullie hadden alleen een online vriendschap. Mijn vermoeden is dat het voor haar allemaal te dichtbij kwam en zij er anders in stond dan jij. Soms krijg je geen plausibele verklaring waarom iemand je niet meer wil zien/spreken en is het zinloos om dat na te jagen. Zie het als een leuke tijd die je hebt gehad en nu is het tijd voor iets anders. Het leven is als een boek, soms is het uit, soms komt er een vervolg.

Ala jullie in anderhalf jaar geen mogelijkheid hebben gevonden om elkaar te ontmoeten, wordt het toch nooit iets. 
Sorry, maar jullie waren niet bij elkaar en nu heeft ze het contact helemaal verbroken. Als dit nog een echte relatie wordt, eet ik m'n schoen op. 

Oh, bron: ik was ooit zo'n meisje/jonge vrouw. De aandacht was erg leuk, maar achteraf voel ik me aardig schuldig want voor zo'n jongen betekende het veel meer dan voor mij. Destijds zag ik dat echt niet zo. 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 21:55 Topicstarter

Peaches schreef op 05-05-2023 om 21:51:

Oh, bron: ik was ooit zo'n meisje/jonge vrouw. De aandacht was erg leuk, maar achteraf voel ik me aardig schuldig want voor zo'n jongen betekende het veel meer dan voor mij. Destijds zag ik dat echt niet zo.

Bedankt!

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 17:27:

[..]

Bedankt voor dit antwoord, oprecht, hier had ik iets aan. Maar je zegt dat contact verbreken er juist voor zorgt dat ze zich juist minder aangetrokken voelt, terwijl ik juist overal lees dat dat 1 van de redenen is dat ze juist terugkomt. Kan je dit uitleggen?

Als je met elkaar in verbinding wil blijven is enig contact denk ik wel noodzakelijk. Zodat je van elkaar weet hoe het gaat en wat er speelt in jullie leven en je de draad 'weer' echt op kan pakken als zij zich mentaal weer beter voelt. Dat ze op dit moment geen relatie wil/kan opbouwen snap ik maar waarom wil ze ook online helemaal geen contact meer? Zelfs als je mentale problemen hebt os het over het algemeen fijn om iemand te hebben die af en toe een luisterend oor voor je kan zijn en met je meeleeft.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 23:25 Topicstarter

Biscuitje schreef op 05-05-2023 om 22:23:

[..]

Als je met elkaar in verbinding wil blijven is enig contact denk ik wel noodzakelijk. Zodat je van elkaar weet hoe het gaat en wat er speelt in jullie leven en je de draad 'weer' echt op kan pakken als zij zich mentaal weer beter voelt. Dat ze op dit moment geen relatie wil/kan opbouwen snap ik maar waarom wil ze ook online helemaal geen contact meer? Zelfs als je mentale problemen hebt os het over het algemeen fijn om iemand te hebben die af en toe een luisterend oor voor je kan zijn en met je meeleeft.

Oke enig contact alsin 1x per maand, of hoeveel?

oké, ik ben al meer dan een decennium afgestudeerd als gedragskundige (ja echt!) en ben bezig met een 3-jarige postdoctorale opleiding. Ik heb dus best wat psychologische kennis. 
Mijn advies; move on. Dit gaat het helaas niet meer worden. Gun jezelf ook meer geluk dan dit. Liefst in de realiteit met een echt meisje. Veel geluk!

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 23:25:

[..]

Oke enig contact alsin 1x per maand, of hoeveel?

Ik denk eerder aan 1 x per week. Maar schijnbaar wil zij geen contact dus misschien zegt dat wel genoeg.

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 00:26 Topicstarter

Biscuitje schreef op 06-05-2023 om 00:15:

[..]

Ik denk eerder aan 1 x per week. Maar schijnbaar wil zij geen contact dus misschien zegt dat wel genoeg.

Ze heeft nooit gezegd dat ze geen contact wou, ik wou geen contact meer omdat ik haar de tijd wou geven om te herstellen, maar ik zie nu dus dat dat niet goed is. Moet ik haar dan gewoon 1x per week berichten?

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 01:53 Topicstarter

Biscuitje schreef op 06-05-2023 om 00:15:

[..]

Ik denk eerder aan 1 x per week. Maar schijnbaar wil zij geen contact dus misschien zegt dat wel genoeg.

Ook gaat ze me over een maand nog een keer berichten, om te vertellen hoe en wat. Dus moet ik haar daarvoor al berichten?

gewoon niet, je wordt een stalker. 
Waarschijnlijk heeft ze je al geblokkeerd of dat gaat ze heel rap doen als je zo obsessief blijft. 

Je negeert ook heel tactisch het bericht van Saga.
Je wil het gewoon niet horen en gedraagt je als ern kleuter die zijn vingers in de oren steekt en hard gaat gillen.
De boodschap gaat alleen niet anders worden.

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 23:25:

[..]

Oke enig contact alsin 1x per maand, of hoeveel?

Als een vriend jou dit probleem zou voorleggen, wat zou je dan adviseren?

Volleyy schreef op 06-05-2023 om 00:26:

[..]

Ze heeft nooit gezegd dat ze geen contact wou, ik wou geen contact meer omdat ik haar de tijd wou geven om te herstellen, maar ik zie nu dus dat dat niet goed is. Moet ik haar dan gewoon 1x per week berichten?

Waar wilde ze dan mee stoppen? 

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 09:59 Topicstarter

Ysenda schreef op 06-05-2023 om 07:28:

gewoon niet, je wordt een stalker.
Waarschijnlijk heeft ze je al geblokkeerd of dat gaat ze heel rap doen als je zo obsessief blijft.

Je negeert ook heel tactisch het bericht van Saga.
Je wil het gewoon niet horen en gedraagt je als ern kleuter die zijn vingers in de oren steekt en hard gaat gillen.
De boodschap gaat alleen niet anders worden.

Ik heb het allang gehoord, ik beantwoord alleen op de mensen die nog iets anders beantwoorden dan wat jij beantwoord. Maar de situatie is niet hoe je denkt dat het is zoals ik al zei, want me blocken zou ze niet zomaar doen. Hoe obsessief of plakkerig ik ook ben, dat doet ze niet.

Volleyy

Volleyy

06-05-2023 om 10:01 Topicstarter

Peaches schreef op 06-05-2023 om 09:25:

[..]

Waar wilde ze dan mee stoppen?

Ze wilde tijd hebben om aan haarzelf te werken, en daarom wilde ze stoppen, en ik ben hier om te vragen of de mogelijkheid er is of ze terugkomt als ze hersteld is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.