Relaties Relaties

Relaties

Help me


Waarom hebben jullie elkaar in die 1,5 jaar nog nooit ontmoet? 

we snappen je wel maar hebben wellicht meer ervaring en weten dat dit gewoon over en uit is.

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 19:38:

[..]

Omdat ik nog ergens denk dat het goed gaat komen, ze heeft me toen ik haar voor het laatst sprak verteld dat wanneer ze hersteld is ze me nog een bericht zou sturen met een definitief besluit. En daarom wil ik graag weten of het mogelijk is dat ze me dan terug wil. En natuurlijk wil ik er niet aan toegeven dat ze me niet terug wil, maar ik probeer jullie duidelijk te maken hoe de situatie in elkaar zit, want als ik zo kijk naar jullie reacties snappen jullie me niet. Jullie vertellen me alleen maar dat ze niet terugkomt, kan ook zo zijn natuurlijk maar stel ze komt wel terug, waarom zou ze niet terugkomen als het altijd gewerkt heeft?

jij hebt haar anderhalf jaar lang aandacht en waardering gegeven en daarmee een behoefte vervuld. Die behoefte is er nu niet meer, ze gaat daar nu waarschijnlijk een andere invulling aan geven. En bij die invulling is er geen plaats meer voor jou. 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 20:28 Topicstarter

Ysenda schreef op 05-05-2023 om 20:24:

we snappen je wel maar hebben wellicht meer ervaring en weten dat dit gewoon over en uit is.

Oke ik snap dat dit de realiteit is.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 20:30 Topicstarter

CocoCharlie schreef op 05-05-2023 om 20:23:

Waarom hebben jullie elkaar in die 1,5 jaar nog nooit ontmoet?

Kort gezegd; we hadden het allebei te druk, en maakte er niet perse tijd voor vrij, we werkte allebei, en als de ene vrij was, moest de ander weer wat doen. We hebben heel wat pogingen gedaan die uiteindelijk tot niks uitkwamen ivm vervoer etc.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 20:31 Topicstarter

CocoCharlie schreef op 05-05-2023 om 20:27:

[..]

jij hebt haar anderhalf jaar lang aandacht en waardering gegeven en daarmee een behoefte vervuld. Die behoefte is er nu niet meer, ze gaat daar nu waarschijnlijk een andere invulling aan geven. En bij die invulling is er geen plaats meer voor jou.

Oke, bedankt! Maar als we even elkaar die rust geven voor een aantal maanden is er dan ook geen plek meer voor me?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

05-05-2023 om 20:35

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 20:31:

[..]

Oke, bedankt! Maar als we even elkaar die rust geven voor een aantal maanden is er dan ook geen plek meer voor me?

Je bent geruststelling aan het zoeken die je niet gaat krijgen.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 20:37 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 05-05-2023 om 20:35:

[..]

Je bent geruststelling aan het zoeken die je niet gaat krijgen.

Omdat jullie er al vanuit gaan dat we nooit meer samen gaan komen, ik wil weten waarop jullie al die antwoorden basseren, waarom zouden we nooit meer bij elkaar kunnen komen?

Omdat je het zelf diep van binnen ook wel weet dat het klaar is. Anders had je hier nooit een topic geopend en niet wanhopig gezocht naar bevestiging en geruststelling. Het feit alleen al dat je dit doet geeft ons genoeg informatie om de conclusie te trekken dat dit nergens meer heengaat.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 20:46 Topicstarter

Lena55 schreef op 05-05-2023 om 20:44:

Omdat je het zelf diep van binnen ook wel weet dat het klaar is. Anders had je hier nooit een topic geopend en niet wanhopig gezocht naar bevestiging en geruststelling. Het feit alleen al dat je dit doet geeft ons genoeg informatie om de conclusie te trekken dat dit nergens meer heengaat.

Ik weet juist bijna zeker dat het juist goed gaat komen, daarom beantwoord ik zo. Omdat ik dat niet zag aankomen, en omdat ik op 2 fora dit topic geplaatst heb, en er op beide fora andere antwoorden gegeven worden

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 20:37:

[..]

Omdat jullie er al vanuit gaan dat we nooit meer samen gaan komen, ik wil weten waarop jullie al die antwoorden basseren, waarom zouden we nooit meer bij elkaar kunnen komen?

Omdat het anders al wel gebeurd was.

Je hebt het over weer samen komen.. maar je bent nooit echt samen geweest toch? Je kan toch geen liefdesrelatie hebben met iemand die je nog nooit hebt ontmoet!Ik vermoed dat ze inmiddels iemand is tegengekomen in het echte leven. Als dat uit is kan ze misschien weer bij jou aankloppen voor online aandacht... 

Heel vervelend, maar zoek contact in je echte leven

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 20:58 Topicstarter

Dolfje schreef op 05-05-2023 om 20:51:

[..]

Omdat het anders al wel gebeurd was.

We zijn pas 3 dagen uit elkaar

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 20:58:

[..]

We zijn pas 3 dagen uit elkaar

Je was niet bij elkaar. Je kletste online.

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 20:46:

[..]

Ik weet juist bijna zeker dat het juist goed gaat komen, daarom beantwoord ik zo. Omdat ik dat niet zag aankomen, en omdat ik op 2 fora dit topic geplaatst heb, en er op beide fora andere antwoorden gegeven worden

waarom is je vraag dan: Help me? Je wilt 1 antwoord niet horen en dat is dat het over is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.