Relaties Relaties

Relaties

Help me


Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 18:25 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 05-05-2023 om 18:22:

[..]

Ik denk dat het niet komt door haar 'mentale status'. Ze wil niet meer bij je zijn. Punt. Als ze je heel lief had gevonden had ze aan haar problemen kunnen werken en tegelijkertijd een relatie met je kunnen hebben.

We hadden geen relatie, we waren heel close met praten. Ze zei me dat ze eerst wil herstellen, en dan pas haar aandacht wil geven aan een ander. Ik denk dus wel dat het ligt aan haar mentale status, want het ging oprecht niet goed

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 18:28 Topicstarter

Joszy schreef op 05-05-2023 om 18:24:

jullie praatten met elkaar... heb je haar ook ontmoet? Of is dit alleen online?

Dit was alleen online, en wilde haar echt graag ontmoeten. Ook dit is 1 van de redenen dat ik wil dat we verdergaan, omdat ik voor me gevoel nu 1,5 jaar heb gepraat met dr voor niks.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-05-2023 om 18:32

En zij wil niet .
En dat had zij misschien duidelijker moeten zeggen .

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 18:34 Topicstarter

Roos55 schreef op 05-05-2023 om 18:32:

En zij wil niet .
En dat had zij misschien duidelijker moeten zeggen .

Ik geloof niet dat ze niet wil, want ik weet wat er speelde in haar leven. Ik heb her idee dat haar mentale gevoelens, de gevoelens voor mij hebben overgenomen 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-05-2023 om 18:36

Nou dan wacht je rustig af
Succes

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 18:28:

[..]

Dit was alleen online, en wilde haar echt graag ontmoeten. Ook dit is 1 van de redenen dat ik wil dat we verdergaan, omdat ik voor me gevoel nu 1,5 jaar heb gepraat met dr voor niks.

Hoezo voor niks? Je hebt het online leuk gehad. 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 18:56 Topicstarter

Dolfje schreef op 05-05-2023 om 18:41:

[..]

Hoezo voor niks? Je hebt het online leuk gehad.

Ik heb het te leuk gehad online, want nu kan ik het geen plekje geven, uiteindelijk kijk je uit naar een echte relatie, en daar ga je ook voor. In die zin voor niks

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 18:28:

[..]

Dit was alleen online, en wilde haar echt graag ontmoeten. Ook dit is 1 van de redenen dat ik wil dat we verdergaan, omdat ik voor me gevoel nu 1,5 jaar heb gepraat met dr voor niks.

Dus je hebt haar geeneens ontmoet? Jeetje zeg, hoeveel rode vlaggen wil je hebben. Ze heeft zich goed vermaakt en nu is het klaar. De kans dat je haar gaat ontmoeten lijkt me 0. Zoek een meisje in het echte leven en ga hierin investeren. Elke minuut dat je hierop wacht is pure tijdverspilling. Zorg dat je niet nog meer tijd weggooit en ga verder. 

Catfish? 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 19:21 Topicstarter

Lena55 schreef op 05-05-2023 om 19:11:

[..]

Dus je hebt haar geeneens ontmoet? Jeetje zeg, hoeveel rode vlaggen wil je hebben. Ze heeft zich goed vermaakt en nu is het klaar. De kans dat je haar gaat ontmoeten lijkt me 0. Zoek een meisje in het echte leven en ga hierin investeren. Elke minuut dat je hierop wacht is pure tijdverspilling. Zorg dat je niet nog meer tijd weggooit en ga verder.

Nee… en ik had haar zo graag nog willen ontmoeten, en ik denk dat mensen me niet snappen. Het ging haar niet om vermaak of wat dan ook, ze was echt met me en waardeerde me ook oprecht. We waren er voor elkaar, het was niet zoals je denkt dat het ging. Ik heb tijdens gesprekken met haar via facetime meer spanning, en liefde gevoeld dan ooit. Voor mij was ze echt de ware, en met haar zag ik een toekomst voor me, en zo was dat andersom ook. Totdat het bergafwaarts ging met haar gezondheid

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 19:22 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 05-05-2023 om 19:17:

Catfish?

Zeker niet, heb met haar gefacetimed, nachten lang, dagen lang

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 19:21:

[..]

Nee… en ik had haar zo graag nog willen ontmoeten, hoezo denk je dat die kans 0 is?

Omdat als ze je had willen zien ze dit al lang gedaan had in die 1,5 jaar. En nu heeft ze ook nogeens het contact verbroken. Geloof ons nou maar. In het allerbeste geval is dit een hoop drama met aantrekken en afstoten. Zit je niet op te wachten lijkt me. 

Je komt hier om advies vragen, maar volgens mij ben je er nog niet klaar voor om het advies ook echt te horen.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 19:28 Topicstarter

Lena55 schreef op 05-05-2023 om 19:26:

[..]

Omdat als ze je had willen zien ze dit al lang gedaan had in die 1,5 jaar. En nu heeft ze ook nogeens het contact verbroken. Geloof ons nou maar. In het allerbeste geval is dit een hoop drama met aantrekken en afstoten. Zit je niet op te wachten lijkt me.

Je komt hier om advies vragen, maar volgens mij ben je er nog niet klaar voor om het advies ook echt te horen.

Natuurlijk, zo denk ik ook. Maar je begrijpt me volgensmij verkeerd. We waren echt goed met elkaar, en dan boeide het meestal gewoon niet dat we elkaar nog nooit hebben ontmoet.

je vraagt een antwoord, iedereen geeft hetzelfde antwoord maar dat zint je niet dus roep je van alles om ons ongelijk te bewijzen. 
Ze moet je blijkbaar niet (meer) en durft het blijkbaar niet zo duidelijk te maken. Je spreekt haar niet meer en dat gaat ook echt niet meer gebeuren. Move on. 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 19:38 Topicstarter

Moradora schreef op 05-05-2023 om 19:34:

je vraagt een antwoord, iedereen geeft hetzelfde antwoord maar dat zint je niet dus roep je van alles om ons ongelijk te bewijzen.
Ze moet je blijkbaar niet (meer) en durft het blijkbaar niet zo duidelijk te maken. Je spreekt haar niet meer en dat gaat ook echt niet meer gebeuren. Move on.

Omdat ik nog ergens denk dat het goed gaat komen, ze heeft me toen ik haar voor het laatst sprak verteld dat wanneer ze hersteld is ze me nog een bericht zou sturen met een definitief besluit. En daarom wil ik graag weten of het mogelijk is dat ze me dan terug wil. En natuurlijk wil ik er niet aan toegeven dat ze me niet terug wil, maar ik probeer jullie duidelijk te maken hoe de situatie in elkaar zit, want als ik zo kijk naar jullie reacties snappen jullie me niet. Jullie vertellen me alleen maar dat ze niet terugkomt, kan ook zo zijn natuurlijk maar stel ze komt wel terug, waarom zou ze niet terugkomen als het altijd gewerkt heeft?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.