Relaties Relaties

Relaties

Help me

Hallo,

Ik praatte 1,5 jaar met een meisje, en op een dag wilde ze opeens stoppen. Voor mij compleet onverwachts, haar mentale status zat haar in de weg en wilde dus stoppen. Ze zegt dat ze eerst aan haarzelf wil werken en dan pas weet of haar gevoelens terug gaan komen. Ze heeft me gezegd dat als we bij elkaar horen, dat we bij elkaar terug komen. Mijn vraag is; komt ze terug, en mocht ze terugkomen hoe weet ik dan of ze terugkomt? Ik heb geen contact meer met deze persoon, dus ik zou dat graag willen weten. 


Nou lijkt me heel verstandig dat ze eerst aan zichzelf gaat werken. 
Wat de toekomst brengt kan niemand zeggen.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 16:42 Topicstarter

Dolfje schreef op 05-05-2023 om 16:40:

Nou lijkt me heel verstandig dat ze eerst aan zichzelf gaat werken.
Wat de toekomst brengt kan niemand zeggen.

Natuurlijk heel verstandig, maar mijn vraag is meer, kunnen die gevoelens nog wel terugkomen als ze weer helemaal fit is

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

05-05-2023 om 16:44

dat kan, maar niemand kan je een garantie geven.

Ik zou er niet op gaan wachten als ik jou was. 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 16:53 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 05-05-2023 om 16:44:

dat kan, maar niemand kan je een garantie geven.

Die garantie heb ik ook niet nodig, ik wil alleen weten of het kan. En wat het beinvloed

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 16:53:

[..]

Die garantie heb ik ook niet nodig, ik wil alleen weten of het kan. En wat het beinvloed

Het kan maar de kans is denk ik niet zo groot, zeker als ze het contact helemaal heeft verbroken en je niet meer betrokken bent bij haar. Tijdens haar herstel kan ze tot allerlei inzichten komen waardoor ze anders gaat denken over relaties of een toekomstige partner, ze kan verliefd worden op een ander, ze kan gaan verhuizen etc. 

Het kan dus, maar kan door zoveel factoren beïnvloed worden dat je het maar beter kan loslaten en je eigen leven kan gaan leiden zo der op haar te wachten. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-05-2023 om 17:22

Waarom denk je dat vreemden die vraag voor jou kunnen beantwoorden? 

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 17:27 Topicstarter

Biscuitje schreef op 05-05-2023 om 17:21:

[..]

Het kan maar de kans is denk ik niet zo groot, zeker als ze het contact helemaal heeft verbroken en je niet meer betrokken bent bij haar. Tijdens haar herstel kan ze tot allerlei inzichten komen waardoor ze anders gaat denken over relaties of een toekomstige partner, ze kan verliefd worden op een ander, ze kan gaan verhuizen etc.

Het kan dus, maar kan door zoveel factoren beïnvloed worden dat je het maar beter kan loslaten en je eigen leven kan gaan leiden zo der op haar te wachten.

Bedankt voor dit antwoord, oprecht, hier had ik iets aan. Maar je zegt dat contact verbreken er juist voor zorgt dat ze zich juist minder aangetrokken voelt, terwijl ik juist overal lees dat dat 1 van de redenen is dat ze juist terugkomt. Kan je dit uitleggen?

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 17:28 Topicstarter

Nera schreef op 05-05-2023 om 17:22:

Waarom denk je dat vreemden die vraag voor jou kunnen beantwoorden?

Ik dacht dat alleen mensen met psychologische kennis konden antwoorden op topics, dus vandaar

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

05-05-2023 om 17:45

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 17:28:

[..]

Ik dacht dat alleen mensen met psychologische kennis konden antwoorden op topics, dus vandaar

Je vraagt: komt ze terug. Niemand hier kent dat meisje persoonlijk (waarschijnlijk) dus kan niemand daar een antwoord op geven. Ook niet als ze psycholoog zijn.

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 17:49 Topicstarter

Nera schreef op 05-05-2023 om 17:45:

[..]

Je vraagt: komt ze terug. Niemand hier kent dat meisje persoonlijk (waarschijnlijk) dus kan niemand daar een antwoord op geven. Ook niet als ze psycholoog zijn.

De reden dat ik dit zo vraag is omdat het onverwachts kwam voor mij, eigenlijk zaten we er middenin. En opeens is het afgelopen.. Ik wil weten of het echt mogelijk is om na haar herstel opnieuw gevoelens te krijgen, en waarom wel, en waarom niet

Ik denk dat ze je op een zachte manier duidelijk probeert te maken dat ze het niet meer ziet zitten. Als je bij iemand wilt zijn, zeg je dit soort dingen niet. Ik zou verdergaan en niet wachten.  

Volleyy

Volleyy

05-05-2023 om 17:54 Topicstarter

Lena55 schreef op 05-05-2023 om 17:52:

Ik denk dat ze je op een zachte manier duidelijk probeert te maken dat ze het niet meer ziet zitten. Als je bij iemand wilt zijn, zeg je dit soort dingen niet. Ik zou verdergaan en niet wachten.

Maar dat wil ze ook oprecht niet op dit moment ivm haar mentale status, maar kunnen die gevoelens terugkomen als ze hersteld is?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

05-05-2023 om 18:22

Volleyy schreef op 05-05-2023 om 17:54:

[..]

Maar dat wil ze ook oprecht niet op dit moment ivm haar mentale status, maar kunnen die gevoelens terugkomen als ze hersteld is?

Ik denk dat het niet komt door haar 'mentale status'. Ze wil niet meer bij je zijn. Punt. Als ze je heel lief had gevonden had ze aan haar problemen kunnen werken en tegelijkertijd een relatie met je kunnen hebben. 

jullie praatten met elkaar... heb je haar ook ontmoet? Of is dit alleen online? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.