Relaties
ReliableGnu63
18-03-2022 om 17:05
Biseksualiteit
Hoe ga jij om met een partner die biseksueel blijkt te zijn?
Kun je daarmee omgaan in je relatie of is het een reden om geen relatie aan te gaan met die persoon of de relatie te verbreken indien dit in een later stadium naar voren komt?
redbulletje
22-03-2022 om 09:08
Kevin_ schreef op 22-03-2022 om 08:51:
[..]
Dan heb je wel een zeer laag libido als je niet naar seks verlangt als je single bent lijkt me. Als je er op af zou knappen dat een partner seksdates heeft gehad in zijn/haar single periode denk ik dat je niemand over houd bijna om als potentiële partner te hebben in de toekomst
Vibrators zijn erg handig om in eigen behoefte te kunnen voorzien. Tenminste geen gezeur mee en geen lichaamssappen.
redbulletje
22-03-2022 om 09:09
Dat ze in hun studententijd rond geneukt hebben vind ik niet bezwaarlijk, maar als ze als 50-plusser nog steeds van 't ene avontuurtje naar 't andere zijn gegaan dan ben je gewoon niet de juiste match voor mij.
Miraval
22-03-2022 om 09:11
Kevin_ schreef op 22-03-2022 om 08:59:
[..]
Ik heb geen enige kwade bedoelingen in mijn zinnen gehad. Jammer om te lezen dat dat zo geïnterpreteerd wordt. Ik kan niet verwachten van mijn potentiële partner dat ze nooit seks heeft gehad terwijl ze single was. Dan zou je inderdaad op zoek moeten naar een maagd.
Volgens mij gaat het er gewoon meer om dat dit biseksuele contacten zijn geweest dan? Ipv alleen hetero contacten? Of heb ik dat dan weer mis?
Oohhh geen idee eigenlijk want wat mijn man voor mij gedaan heeft met anderen gaat mij eigenlijk niks aan, of dit heterocontacten of biseksuele contacten zijn daar zit voor mij persoonlijk geen verschil in.
En andere afspraken maak je binnen je relatie. Is een open relatie bespreekbaar en alleen met mensen van het andere geslacht of ook mensen van hetzelfde geslacht? Allemaal dingen die bespreekbaar zijn. Maar de essentie, een "afkeer" voelen (even tussen aanhalingstekens want ik kan niet op een zachter woord komen nu sorry mijn hersens willen nog niet meewerken) voor eerdere biseksuele contacten, met zo iemand zou je dan ook geen relatie moeten willen want ik denk dat dat te ver van je af ligt en dus niet kan werken.
watertoren
22-03-2022 om 09:12
Ik zou ook wel afknappen op een heteroman die echt heel veel sekspartners heeft gehad. Zo'n iemand die zijn lul achterna loopt. Een vrouw noemt men dan een slet of een afgelikte boterham. Zo'n man zou ook niet bij mij passen.
ReliableGnu63
22-03-2022 om 09:12
Schemerlampje schreef op 22-03-2022 om 09:05:
[..]
Voor mij zou dat niet gaan over wat voor seksuele contacten, maar dat die contacten er sowieso zijn. Omdat ik een heel andere visie op sex heb. Sex hoort voor mij binnen een langdurige monogame relatie. En ik durf het bijna niet te zeggen hier, binnen het huwelijk.
hier kan ik mij echt totaal niet in vinden persoonlijk. misschien een heel verschil met hoe en waar je bent opgegroeid dat de normen en waarden verschillen daarin. ben een ras echte Amsterdammer die gewoon zegt waar het op staat, vrij opgevoed in doen en laten dus denk dat dat het verschil misschien wel maakt
ReliableGnu63
22-03-2022 om 09:14
watertoren schreef op 22-03-2022 om 09:12:
Ik zou ook wel afknappen op een heteroman die echt heel veel sekspartners heeft gehad. Zo'n iemand die zijn lul achterna loopt. Een vrouw noemt men dan een slet of een afgelikte boterham. Zo'n man zou ook niet bij mij passen.
niemand heeft het over het aantal sekspartners gehad. misschien was het er maar 1 bij wijze van spreken?
redbulletje
22-03-2022 om 09:15
Klopt. Ik vind 't bij een man minstens zo onaantrekkelijk.
watertoren
22-03-2022 om 09:18
Kevin_ schreef op 22-03-2022 om 09:14:
[..]
niemand heeft het over het aantal sekspartners gehad. misschien was het er maar 1 bij wijze van spreken?
Ik bedoel het in het algemeen. Niet alle reacties gaan over jou.
Miraval
22-03-2022 om 09:20
En dat is ook helemaal okee natuurlijk. Iedereen heeft daarin zijn eigen normen en waarden en je zou ook niet voor minder moeten gaan want dat gaat je op den duur ongelukkig maken.
Ik bijvoorbeeld zou ongelukkig worden wanneer mijn man alleen standje missionaris zou willen (even een uiterste genoemd) en ik ben iemand die juist veel wil experimenteren op alle vlakken.
Of, en dat is wel algemener geaccepteerd, een man die bijvoorbeeld houdt van camperen en back to basic in de natuur... nee dat is helemaal niks voor mij maar ergens komt het op hetzelfde neer. Iedereen heeft zijn eigen behoeftes en afknappers.
ReliableGnu63
22-03-2022 om 09:20
watertoren schreef op 22-03-2022 om 09:18:
[..]
Ik bedoel het in het algemeen. Niet alle reacties gaan over jou.
ik bedoelde dit ook in het algemeen
ReliableGnu63
22-03-2022 om 09:25
persoonlijk zou ik dan weer afknappen op een partner die juist weinig seksuele ervaringen heeft, totaal niet op mijn level zou zitten door de onervarenheid. Heb dat vaker ondervonden in relaties dat er dan maar weinig mogelijk is. Zelfs hele normale dingen worden dan al snel een issue. Alhoe wel sommige erg leergierig kunnen zijn uiterraard. maargoed zo heeft iedereen ze afknappers inderdaad. back ontopic naar biseksualiteit
Moxxie
22-03-2022 om 09:39
Kevin_ schreef op 22-03-2022 om 09:25:
persoonlijk zou ik dan weer afknappen op een partner die juist weinig seksuele ervaringen heeft, totaal niet op mijn level zou zitten door de onervarenheid. Heb dat vaker ondervonden in relaties dat er dan maar weinig mogelijk is. Zelfs hele normale dingen worden dan een issue. maargoed zo heeft iedereen ze afknappers inderdaad. back ontopic naar biseksualiteit
Oké Kevin, dus dat jij afknapt op onervarenheid is heel gewoon, maar als iemand afknapt op biseksualiteit maken ze het meteen een taboe en niet maatschappelijk geaccepteerd? Je meet wel een beetje met twee maten.
ReliableGnu63
22-03-2022 om 09:43
Moxxie schreef op 22-03-2022 om 09:39:
[..]
Oké Kevin, dus dat jij afknapt op onervarenheid is heel gewoon, maar als iemand afknapt op biseksualiteit maken ze het meteen een taboe en niet maatschappelijk geaccepteerd? Je meet wel een beetje met twee maten.
dat gaat echt over totaal andere dingen wat niet te vergelijken valt. dan hebben we het over partners die erbij liggen als zoutzakken waar het gewoon er boven op klimmen is, je ding doen en klaar. ja sorry maar daar kan ik echt niets mee. staat geheel los van biseksualiteit dus misschien spreekvoer voor een ander topic
EnchantingChamois89
22-03-2022 om 09:52
Kevin, je totale probleem ontgaat me een beetje
Je hebt een mix van antwoorden
De een wilt geen bisexueel, de ander vindt ‘t geen probleem en weer een ander wilt enkel biseksueel
Jouw conclusie daaruit is, dat je beter kunt gaan liegen in een toekomstige relatie omdat er een mix aan antwoorden tevoorschijn komt
Dat is een beetje gek, krijg je alleen jezelf ongelukkig mee
En ineens gaat ‘t gesprek over al dan niet slettengedrag en ervaring
Mij ben je een beetje kwijt...
Maar je begint dit topic wel!
Wat had je gehoopt te horen? Als jij jezelf als biseksueel lustdiertje accepteert dan is er toch geen enkel probleem?
Jij vindt toch ook niet de hele wereld aantrekkelijk in gedrag/uiterlijk/voorkeuren?
ReliableGnu63
22-03-2022 om 09:58
ik vind het altijd grappig hoe mensen dingen verdraaien. ik denk dat ik ga stoppen met het forum. iemand anders begint over seksuele ervaringen en ik ben de boeman die daar op in gaat
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.