Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Niks mis met andere geluiden en die zijn hier ook gewoon welkom, maar onnodig provoceren en groepen/mensen/forummers beledigen dat liever niet en daar zijn ze gelukkig strenger in geworden hier. Daarvoor is twitter inderdaad een betere plek.

Maargoed dat is erg offtopic verder, want ik mis niet echt iets hier

Infobericht 

Deze discussie is inderdaad offtopic. Bij deze het verzoek om hiermee te stoppen en terug te gaan naar het onderwerp!

..............zie nu pas het laatste bericht........ Dus heb ik mijn met-zorg-gekozen-bericht gewist.

Lollypopje schreef op 23-12-2022 om 13:11:

Niks mis met andere geluiden en die zijn hier ook gewoon welkom, maar onnodig provoceren en groepen/mensen/forummers beledigen dat liever niet en daar zijn ze gelukkig strenger in geworden hier. Daarvoor is twitter inderdaad een betere plek.

Maargoed dat is erg offtopic verder, want ik mis niet echt iets hier

Na het lezen van bovenstaand bericht vind ik het rete jammer dat ik mijn bericht zojuist heb gewist.

Ontopic: 'Wat mist er nog op het forum?" Forummers zoals bv Pejeka en Redbulletje, forummers met een eigen mening, die jeu geven aan het forum, dat mist het forum.

Fleurtje_5 schreef op 23-12-2022 om 14:42:

[..]

Na het lezen van bovenstaand bericht vind ik het rete jammer dat ik mijn bericht zojuist heb gewist.

Ontopic: 'Wat mist er nog op het forum?" Forummers zoals bv Pejeka en Redbulletje, forummers met een eigen mening, die jeu geven aan het forum, dat mist het forum.

Met het gevaar off-topic te zijn, heb je alleen een eigen mening als die anders is dan de doorsnee mening?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-12-2022 om 15:22

Ik mis RB, Pejeka en Willem.

Tickel schreef op 23-12-2022 om 15:22:

Ik mis RB, Pejeka en Willem.

Ik ook en niet een klein beetje.

Ik wil dan graag laten weten dat ik het moderatiebeleid goed vind. Voor mij geven de moderators uitvoering aan het idee dat je afwijkende, prikkelende meningen kan uiten zonder grenzen over te gaan in hoe je met elkaar omgaat. Ik vind dat daar behoorlijk evenwichtig mee wordt omgegaan en ben over het algemeen blij met de sfeer op dit forum! Waarvoor dank moderators! 

SombraOnline schreef op 22-12-2022 om 22:37:

Die heeft nog heel lang onder een andere naam meegeschreven, hoor.

Ok, was me niet opgevallen.

letterkoekje schreef op 23-12-2022 om 15:49:

[..]

Ik ook en niet een klein beetje.

Oh ja Willem!

Schemerlampje schreef op 23-12-2022 om 15:11:

[..]

Met het gevaar off-topic te zijn, heb je alleen een eigen mening als die anders is dan de doorsnee mening?

Niet perse nee...

Mija schreef op 23-12-2022 om 16:23:

Ik wil dan graag laten weten dat ik het moderatiebeleid goed vind. Voor mij geven de moderators uitvoering aan het idee dat je afwijkende, prikkelende meningen kan uiten zonder grenzen over te gaan in hoe je met elkaar omgaat. Ik vind dat daar behoorlijk evenwichtig mee wordt omgegaan en ben over het algemeen blij met de sfeer op dit forum! Waarvoor dank moderators!

Nou, dat klinkt goed!

Mija schreef op 23-12-2022 om 16:23:

Ik wil dan graag laten weten dat ik het moderatiebeleid goed vind. Voor mij geven de moderators uitvoering aan het idee dat je afwijkende, prikkelende meningen kan uiten zonder grenzen over te gaan in hoe je met elkaar omgaat. Ik vind dat daar behoorlijk evenwichtig mee wordt omgegaan en ben over het algemeen blij met de sfeer op dit forum! Waarvoor dank moderators!

Dankjewel Mija, dat is ook weleens fijn om te horen!

Maar vanaf nu toch graag weer allemaal on topic. Ik zou het jammer vinden om aan de vooravond van Kerst nog bannen te moeten uitdelen. 

Wat ik mis is de mogelijkheid om je antwoorden op een pol aan te passen. Geen idee of dat te realiseren is.

Hoe lang bestaat dit forum eigenlijk en wat is de link met het VF?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.