Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Chantal2022 schreef op 14-07-2024 om 09:25:

[..]

Haha nee dat is exact wat ik wilde, maar ik zat in dat wieltje rechtsboven te kijken.

Bedankt voor deze tip en nu zal ik ook dit topic uit de lijst halen

Graag gedaan. en ben het met je eens, het is niet de meest logische plek. Maar wel fijn dat het kan.

Wat ik vooral heel erg mis is een antwoord op een mail. Ben daar zo teleurgesteld over dat ik het liefst helemaal niet meer wil reageren op het forum. Maar daar zit niet het pijnpunt. 
Ik vind het een minachting van VIA naar de forummer.

Fleurtje_5 schreef op 14-07-2024 om 11:31:

Wat ik vooral heel erg mis is een antwoord op een mail. Ben daar zo teleurgesteld over dat ik het liefst helemaal niet meer wil reageren op het forum. Maar daar zit niet het pijnpunt.
Ik vind het een minachting van VIA naar de forummer.

Hoe komt het dat dat zo heftig voelt voor je, ging het over iets ernstigs?

Ik vind dat ik het heel duidelijk heb uitgelegd. Men kan dat ook controleren, en tot de conclusie komen dat het idd zo is zoals ik schreef. Maar het is helaas-pindakaas als er niet naar gekeken word.

Fleurtje_5 schreef op 14-07-2024 om 11:45:

Ik vind dat ik het heel duidelijk heb uitgelegd. Men kan dat ook controleren, en tot de conclusie komen dat het idd zo is zoals ik schreef. Maar het is helaas-pindakaas als er niet naar gekeken word.

Misschien zien zij (forumbeheer) het anders en is jouw overtuigende ‘gelijk’ in hun ogen heel anders? Je zou een gratis forum ook gewoonweg niet zo serieus kunnen nemen, misschien ook een optie? Sommigen nemen fora zo serieus alsof hun leven ervan afhangt namelijk.

Zullen we dit draadje houden waar het voor bedoeld is?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.