Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Topic is eigenlijk ook niet zo relevant meer nu Viva (voorlopig) doorgaat, misschien dat het daardoor ook meer uitnodigt tot gedoe. Maakt toch niet uit of mensen daar ook blijven? 

Wellicht kan de TO een verzoek doen om het topic te laten sluiten. 

Ach, als niemand meer reageert zakt ie vanzelf.
En wie weet wordt hij sneller dan iedereen denkt weer actueel

Iemand die hier nog leest en enig idee heeft waar het Vivaforum gebleven is? Ik ben een paar weken op vakantie geweest en toen ik zojuist probeerde in te loggen werd ik geredirect naar FlairOnline, waar volgens mij niet eens een forum is??!!

Maduixa schreef op 03-08-2021 om 22:00:

Iemand die hier nog leest en enig idee heeft waar het Vivaforum gebleven is? Ik ben een paar weken op vakantie geweest en toen ik zojuist probeerde in te loggen werd ik geredirect naar FlairOnline, waar volgens mij niet eens een forum is??!!

De homepage linkt door naar flair. Via forum.viva.nl kom je er wel nog gewoon

Lollypopje schreef op 03-08-2021 om 22:02:

[..]

De homepage linkt door naar flair. Via forum.viva.nl kom je er wel nog gewoon

Ik heb net nog even gekeken.

Degene die verantwoordelijk zijn voor de techniek moet zich toch de ogen uit hun kop schamen. 

Als je ziet hoe snel hier een prima werkend iets wordt neergezet, en hoe het daar technisch eigenlijk al jaren slecht is.. 

Bizar eigenlijk. 

Ik heb 3x een profiel gehad daar, en alle 3 de keren was de techniek/het beleid een hele belangrijk reden om weg te gaan.

AlexOudersnl schreef op 03-08-2021 om 13:35:

Zullen we het hier anders even positief houden? @Geronimo3 laat je (negatieve) ervaringen met Viva(-leden) graag op Viva, hier op Viafora begint iedereen weer vanaf nul dus iedereen zal zichzelf moeten bewijzen - beide in positieve en negatieve zin.

Ga ik doen, ik gisteren een K.. dag en excuses aan iedereen die ik eventueel heb gekwetst of op de tenen heb getrapt.

Geronimo3 schreef op 04-08-2021 om 10:47:

[..]

Ga ik doen, ik gisteren een K.. dag en excuses aan iedereen die ik eventueel heb gekwetst of op de tenen heb getrapt.

Kijk, dat vind ik nou mooi. Top van je Geronimo

NinjeTurtle schreef op 04-08-2021 om 06:35:

[..]

Ik heb net nog even gekeken.

Degene die verantwoordelijk zijn voor de techniek moet zich toch de ogen uit hun kop schamen.

Als je ziet hoe snel hier een prima werkend iets wordt neergezet, en hoe het daar technisch eigenlijk al jaren slecht is..

Bizar eigenlijk.

Ik heb 3x een profiel gehad daar, en alle 3 de keren was de techniek/het beleid een hele belangrijk reden om weg te gaan.

Denk niet dat dat een kwestie is van niet kunnen van de techniek, maar dat het management er gewoon geen tijd/geld voor wilde geven.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

04-08-2021 om 12:04

Geronimo3 schreef op 04-08-2021 om 10:47:

[..]

Bah, wat naar, ik hoop dat je een fijnere dag hebt vandaag. 

Doornroosje9 schreef op 04-08-2021 om 12:04:

[..]

Bah, wat naar, ik hoop dat je een fijnere dag hebt vandaag.

Nee, helaas niet maar ik ga het in ieder geval niet hier afreageren. Het is soms makkelijker om boos te worden op iemand anders terwijl je al geïrriteerd bent dat iemand je boos maakt. Enfin, nog een dag of 2 en dan is dit leed ook weer geleden. Bedankt allemaal voor het begrip!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

04-08-2021 om 23:31

Geronimo3 schreef op 04-08-2021 om 20:49:

[..]

Nee, helaas niet maar ik ga het in ieder geval niet hier afreageren. Het is soms makkelijker om boos te worden op iemand anders terwijl je al geïrriteerd bent dat iemand je boos maakt. Enfin, nog een dag of 2 en dan is dit leed ook weer geleden. Bedankt allemaal voor het begrip!

Yep, dat snap ik. Nog even volhouden dan!

Geronimo3 schreef op 04-08-2021 om 20:49:

[..]

Sterkte!

watertoren schreef op 03-08-2021 om 13:10:

[..]

Solomio heeft hier ook een account hoor. Ze was hier gisteren nog toen Viva eruit lag. De reden dat sommige van hen wat bot deden tegen LAgirl is dat ze weten dat het een grote trol is. Ik ken haar en dat mens heeft niet eens een man of kinderen.

Hi.

AcidicShark11

AcidicShark11

05-08-2021 om 15:02

Niet.

Ik vind de mods hier nog 'aparter'dan op V.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.