Over het forum
Ballys
09-07-2021 om 20:11
Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)
Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt?
JumpyTurtle18
03-08-2021 om 13:21
Geronimo3 schreef op 03-08-2021 om 13:02:
[..]
Ja, definitief vertrokken na een weekban waarbij Xx weer prachtig buiten schot bleef terwijl ze xx van alle kanten mocht schofferen en wegpesten uit haar topic. Toen ik haar net zo behandelde als zij LA kreeg ik meteen een weekban, Xx natuurlijk niet, die huilde verder dat ze niet begrepen werd en kreeg ook nog begrip bij de "gekkies united" op de napraat. Daarom hoop ik ook echt dat het VF blijft bestaan, ik kan er niet aan denken dat die mensen hier naartoe komen. Gelukkig is de kans klein want ze waren al woedend dat ze met diezelfde houding hier een ban krijgen.
Hou toch eens op met die hetzes die je maar blijft voeren zeg. Je bent daar definitief vertrokken, hou dan ook op met dat gezanik en gezeik over een plek waar je niet meer wilt zijn.
Denk je nou echt dat dit een fijne plek wordt als je je ouwe zeer maar hier mee naar toe blijft slepen? Grow up.
Cookielover
03-08-2021 om 13:22
Fat-PumPum schreef op 03-08-2021 om 13:18:
[..]
Gelukkig staat er niemand boven mij en bepaal ik zelf wat ik doe. Wellicht is het je ontgaan, maar je kunt mijn reacties lezen juist omdάt ik aan het forummen ben!
En gelukkig mag ik er wat van vinden. Je bent op Via, waarom maar doorgaan over die 'clubjes' op een ander forum?
Geronimo3
03-08-2021 om 13:24
Cookielover schreef op 03-08-2021 om 13:09:
Echt, houd toch eens op met dat gezeik over Viva en de forummers daar. Je bent op Via, ga gewoon es lekker forummen.
Deze reactie is precies de reden dat veel mensen daar weg zijn. Meteen lekker agressief je mening verkondigen en willen bepalen wat ik wel en niet mag zeggen omdat jij dat nu eenmaal vindt. Zo jammer.
JumpyTurtle18
03-08-2021 om 13:24
Cookielover schreef op 03-08-2021 om 13:22:
[..]
En gelukkig mag ik er wat van vinden. Je bent op Via, waarom maar doorgaan over die 'clubjes' op een ander forum?
Dit ja. Ik snap dat echt niet. Tenzij het je doel is om er een dependance van Viva van te maken en hier dezelfde sfeer te creëren waar je daar zo over loopt te klagen.
Cookielover
03-08-2021 om 13:25
Geronimo3 schreef op 03-08-2021 om 13:21:
[..]
Dit is precies het soort reactie waarom ik daar weg ben. Ik bepaal zelf hoe ik antwoord op een vraag
Je begon zelf met zeuren over 'de vaste groep'.
Fat-PumPum
03-08-2021 om 13:25
Cookielover schreef op 03-08-2021 om 13:22:
[..]
Waarom maak jij je daar zo druk over? Ook dit waait uiteindelijk over en verdwijnt in stofdeeltjes alsof het nooit bestaan heeft.
JumpyTurtle18
03-08-2021 om 13:26
Geronimo3 schreef op 03-08-2021 om 13:24:
[..]
Deze reactie is precies de reden dat veel mensen daar weg zijn. Meteen lekker agressief je mening verkondigen en willen bepalen wat ik wel en niet mag zeggen omdat jij dat nu eenmaal vindt. Zo jammer.
Jij doet niet anders hè. Naam en toenaam noemen, posts vol agressie en oud zeer. Neem je eigen woorden ter harte.
Geronimo3
03-08-2021 om 13:27
LaFleurNoire schreef op 03-08-2021 om 13:21:
[..]
Hou toch eens op met die hetzes die je maar blijft voeren zeg. Je bent daar definitief vertrokken, hou dan ook op met dat gezanik en gezeik over een plek waar je niet meer wilt zijn.
Denk je nou echt dat dit een fijne plek wordt als je je ouwe zeer maar hier mee naar toe blijft slepen? Grow up.
En ook jouw naam herken ik én het taalgebruik én de agressie om iemand het zwijgen op te leggen als het je niet bevalt. Ik weet nu al wie de volgenden zullen zijn.
coolpack2
03-08-2021 om 13:29
Geronimo3 schreef op 03-08-2021 om 13:02:
[..]
Ja, definitief vertrokken na een weekban waarbij xxxxx weer prachtig buiten schot bleef terwijl ze LAgirl van alle kanten mocht schofferen en wegpesten uit haar topic. Toen ik haar net zo behandelde als zij LA kreeg ik meteen een weekban, xxxxx natuurlijk niet, die huilde verder dat ze niet begrepen werd en kreeg ook nog begrip bij de "gekkies united" op de napraat. Daarom hoop ik ook echt dat het VF blijft bestaan, ik kan er niet aan denken dat die mensen hier naartoe komen. Gelukkig is de kans klein want ze waren al woedend dat ze met diezelfde houding hier een ban krijgen.
Je kunt hier op Via wel steeds lopen wijzen naar Vivaforum en forummers daar en hier, maar deze manier van posten (die ik me ook herinner van Vivaforum) draagt een niet al te klein steentje bij aan die 'levendige discussies'. Beetje hypocriet wel. Wat dacht je van posten en laten posten zonder dat wijzende vingertje? Maak je het mij en volgens mij ook jezelf een stuk aangenamer mee hier.
Geronimo3
03-08-2021 om 13:30
Cookielover schreef op 03-08-2021 om 13:25:
[..]
Je begon zelf met zeuren over 'de vaste groep'.
En die springen allemaal hier zo tevoorschijn om er nog eens extra van langs te geven. I really don't care.
Geronimo3
03-08-2021 om 13:32
coolpack2 schreef op 03-08-2021 om 13:29:
[..]
Je kunt hier op Via wel steeds lopen wijzen naar Vivaforum en forummers daar en hier, maar deze manier van posten (die ik me ook herinner van Vivaforum) draagt een niet al te klein steentje bij aan die 'levendige discussies'. Beetje hypocriet wel. Wat dacht je van posten en laten posten zonder dat wijzende vingertje? Maak je het mij en volgens mij ook jezelf een stuk aangenamer mee hier.
Dan lees je graag selectief, mijn aanvaringen met VF'ers waren altijd als ik vond dat er weer eens iemand naar het hakblok werd gesleept en vooral omdat het altijd en masse gebeurde.
DistinctMarten43
03-08-2021 om 13:35
Geronimo3 schreef op 03-08-2021 om 13:32:
[..]
Dan lees je graag selectief, mijn aanvaringen met VF'ers waren altijd als ik vond dat er weer eens iemand naar het hakblok werd gesleept en vooral omdat het altijd en masse gebeurde.
Je vergeet te zeggen dat er ook vaak op gereageerd wordt, moest dat eens gebeuren. Dat er mensen zijn die dan zeggen 'Moet dit nou?' of iets dergelijks. Ik heb de indruk dat dat afbreken de laatste maanden echt meevalt. 'Vroeger' werd de toon nogal eens bepaald door de eerste reacties, maar dat zie ik al heel lang niet meer.
AlexOudersnl
03-08-2021 om 13:35
Zullen we het hier anders even positief houden? @Geronimo3 laat je (negatieve) ervaringen met Viva(-leden) graag op Viva, hier op Viafora begint iedereen weer vanaf nul dus iedereen zal zichzelf moeten bewijzen - beide in positieve en negatieve zin.
coolpack2
03-08-2021 om 13:37
Geronimo3 schreef op 03-08-2021 om 13:32:
[..]
Nee hoor, ik heb een andere mening. Dat is niet meteen selectief. Of bepalend of agressief. Punt is dat het overkomt als pot verwijt ketel. Want dat over een kam scheren wat je doet kan ik evengoed duiden als selectief lezen.
Overigens was dat m'n punt niet, maar goed.