Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 3

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cookielover schreef op 05-04-2022 om 17:10:

[..]

O, en als je een volwassen wijf bent mag je alles wat er ook maar in je opkomt neerplempen?

Ik als volwassen vrouw plemp echt niet alles neer wat ik denk hoor.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

05-04-2022 om 17:27

Om het nu al kwetsend te vinden als iemand in een topic schrijft dat zij de tegels stofzuigt vind ik wel erg kleuterklas waardig hoor voor een volwassene. Wat kun je dan nog wel zeggen? Ik hou niet van geel. Misschien kwets ik mensen daarmee.
Sterkte mods.

Caramelzeezoutchocola schreef op 05-04-2022 om 17:27:

Om het nu al kwetsend te vinden als iemand in een topic schrijft dat zij de tegels stofzuigt vind ik wel erg kleuterklas waardig hoor voor een volwassene. Wat kun je dan nog wel zeggen? Ik hou niet van geel. Misschien kwets ik mensen daarmee.
Sterkte mods.

Ze kwetst me daar totaal niet mee, maar het voegt ook niets toe. Sommigen moeten overal een plasje achterlaten, terwijl het echt niets toevoegt. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

05-04-2022 om 17:30

Friezinnetje schreef op 05-04-2022 om 17:29:

[..]

Ze kwetst me daar totaal niet mee, maar het voegt ook niets toe. Sommigen moeten overal een plasje achterlaten, terwijl het echt niets toevoegt.

En dat noemen ze nu een openbaar forum 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

05-04-2022 om 17:32

ik forum al bijna 20 jaar
Nog nooit een ban gehad
Hier gelijk
Om een opmerking 
Ik pas mij nu aan 
Maar dit is wel een gevoelig forum

Friezinnetje schreef op 05-04-2022 om 17:29:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt want ik schrijf haast nooit in het tegentegeltuinentopic maar je reageert sowieso vaak onaardig tegenover mij. Loep me maar, ik schrijf daar echt haast nooit.

In het geel staat er groot onder dit topic: 

Het is niet de bedoeling om op elkaar te reageren, ook niet op elkaars feedback. 

In het topic over hoe je spreekt over of tegen nonbinaire mensen is in feite elke discussie over transgenders of topic. Kunnen al die bijdragen niet gewoon verwijderd worden, zodat we het weer over de oorspronkelijke vraag kunnen hebben? Laten mensen die het over transgenders willen hebben maar een eigen draadje beginnen (en volgens mij is of was die er ook al).

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-04-2022 om 17:55

Beste mods,

Is het mogelijk om de voorbije pagina's op te schonen of te verplaatsen naar een apart topic (geheel volgens de regels van dit topic) zodat het hier wat overzichtelijk blijft?
Prettige avond alvast. 

clivia53 schreef op 05-04-2022 om 17:32:

ik forum al bijna 20 jaar
Nog nooit een ban gehad
Hier gelijk
Om een opmerking
Ik pas mij nu aan
Maar dit is wel een gevoelig forum

Ik heb dezelfde ervaring en schrijf sindsdien niet meer zoals ik graag zou willen. Omdat ik volgens mij niks raars of onaardigs deed om die ban te krijgen, ben ik op mijn hoede. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben. 

Gevolg: ik schrijf nog maar amper in politieke topics, terwijl daar wel mijn interesse ligt. De vaak nare manier van 'discussiëren' aldaar, maakt dat ik het niet vertrouw. En ik vertel hier ook nagenoeg niks meer op lotgenoten-topics. Huishoudelijk gekeuvel, durf ik wel nog aan. Maar dat gaat op een gegeven moment toch ook vervelen. 

Ik begrijp dus heel goed dat mensen er niet zo'n trek meer in hebben. 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

06-04-2022 om 16:05 Topicstarter

Heb topic even gesplitst, discussie mag verder hier gevoerd worden:
https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/discussie-over-moderatie

Dan kunnen hier weer algemene verzoeken & berichten m.b.t. moderatie geplaatst worden, dank!

Ik vind het hier oorverdovend stil. 
(Na zoveel over en weer geschrijf is waarschijnlijk ieders inspiratie op. OF iedereen zit na te denken over de argumenten van de tegenpartij, dat kan ook).

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat de moderators uit hun mouw gaan schudden.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

08-04-2022 om 14:13

Wanneer gaat het discussie topic weer open?

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

12-04-2022 om 13:31

Naar aanleiding van een vraag in een ander topic is het volgende besloten:

Een topic heeft maximaal 1000 berichten, daarna kan een nieuw topic worden geopend. Zouden jullie dit ook zelf in de gaten willen houden, anders zullen wij een bericht in het lopende topic plaatsen met het verzoek een nieuw deel te openen.

Bij zeer persoonlijke topics zullen we dit aan TO overlaten, het is dan misschien niet altijd wenselijk een nieuw topic te openen.

Hoe kun je zien of een topic 1000 berichten heeft?

Laat maar, ik zie het al, keek er overheen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.