Over het forum
AlexOudersnl
16-07-2021 om 11:45
Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)
Een forum als deze wordt beheerd en in goede banen geleidt door moderators.
Zij zorgen ervoor dat discussies beschaafd blijven en houden spammers en trollen buiten de deur.
Maar ook zij kunnen wel eens een foutje maken, het kan zomaar gebeuren. Maar het kan ook zijn dat je het simpelweg niet eens bent met een beslissing.
Die dingen mogen hier gemeld worden (en niet in de topic waar een moderator heeft ingegrepen).
Houd het hier beschaafd, wij snappen dat emoties soms hoog kunnen oplopen maar bedenk je dat moderators (en wij het beheer) ook maar mensen zijn, wij zullen beledigingen, dreigende taal en onbeleefdheid hier niet tolereren (op het hele forum niet, maar in deze topic zullen wij strenger optreden).
Daarnaast willen we ook graag vermelden dat moderatie foutjes / feedback slechts eenmalig gemeld hoeft te worden, ook om het overzicht voor ons te behouden. Als tientallen mensen hetzelfde komen melden dan draagt dat niet bij aan een gezonde discussie dus controleer, voordat je iets plaatst, of het niet al recent door iemand anders gemeld / aangekaart is.
watertoren
08-08-2021 om 20:21
Heidi-Forumbeheer schreef op 08-08-2021 om 20:14:
Ik kan niet zo snel eten, maagverkleining, dus het duurt nog even maar er was een melding en nog een ander bericht dat het uit de hand liep. Toen ik ging kijken waren het zo veel berichten dat ik dat niet snel even kon lezen. Dus dat ga ik nu doen en dan kom ik terug.
maar dan moet je niet als moderator zijnde maar even een topic op slot zetten omdat jij lang doet over je eten en niet bijgelezen bent. Ik vond dat het echt niet uit de hand liep. Sorry Heidi maar ik vind dit niet professioneel.
Friezinnetje
08-08-2021 om 20:25
watertoren schreef op 08-08-2021 om 20:21:
[..]
maar dan moet je niet als moderator zijnde maar even een topic op slot zetten omdat jij lang doet over je eten en niet bijgelezen bent. Ik vond dat het echt niet uit de hand liep. Sorry Heidi maar ik vind dit niet professioneel.
Beter toch dat het even op slot gaat, voordat het echt uit de klauwen kan lopen? Zij moet eerst een hele rits posts lezen. En aangezien het vrijwilligerswerk is, mag ze ook eerst best even eten.
ReadyAnteater53
08-08-2021 om 20:27
[..]
Ik vind het juist wel professioneel en sympathiek. Meldingen serieus nemen, de tijd willen nemen om ze goed te wegen en transparant zijn over wat je doet en waarom. Echt niet het einde van de wereld als wij achteraf onterecht een uurtje niet in dat topic kunnen hoor.
Eet smakelijk zou ik zeggen!
Kersje
08-08-2021 om 20:30
[..]
Serieus
Ginevra
08-08-2021 om 20:34
[..]
ik vind dit niet professioneel.
Sense of entitlement, much?
Als je professioneel gedrag gaat eisen alsmede directe afhandeling van je wensen, stel ik voor dat Heidi een factuurtje stuurt. Dat is namelijk ook professioneel gedrag.
Heidi-Forumbeheer
08-08-2021 om 20:36
DanGun schreef op 08-08-2021 om 20:15:
(ik vind je dan wel weer schattig dat je zegt waarom je niet zo snel kan eten)
Ooit woog ik 120 kg dus dan neem je langzaam eten wel voor lief als dat de prijs is voor een gezonder lichaam
ImpassionedRaven59
08-08-2021 om 20:37
Heidi-Forumbeheer schreef op 08-08-2021 om 20:32:
Jullie kunnen weer. Ik heb de uitleg erbij gezet
Ik heb het gezien, en ik vind de manier waarop je dit hebt afgehandeld en de uitleg die je erbij hebt gezet, behoorlijk professioneel. En nee, ik ga geen factuur sturen.
DownrightSpoonbill69
08-08-2021 om 20:37
Heidi-Forumbeheer schreef op 08-08-2021 om 20:36:
[..]
Ooit woog ik 120 kg dus dan neem je langzaam eten wel voor lief als dat de prijs is voor een gezonder lichaam
Wauw!! Compliment dat je dat kan en open bent er in!
Heidi-Forumbeheer
08-08-2021 om 20:38
[..]
Ik doe mijn best maar soms moet zorgvuldigheid even boven snelheid. Als er echt racistische en discriminerende dingen in dat topic staan zitten we ook fout dus dan is het kiezen tussen 2 kwaden.
Het is jammer dat jullie even moeten wachten maar ik zag even geen andere mogelijkheid.
DanGun
08-08-2021 om 20:41
Heidi-Forumbeheer schreef op 08-08-2021 om 20:36:
[..]
Ik hoor je.
DanGun
08-08-2021 om 20:42
Heidi-Forumbeheer schreef op 08-08-2021 om 20:38:
[..]
Ik doe mijn best maar soms moet zorgvuldigheid even boven snelheid. Als er echt racistische en discriminerende dingen in dat topic staan zitten we ook fout dus dan is het kiezen tussen 2 kwaden.
Het is jammer dat jullie even moeten wachten maar ik zag even geen andere mogelijkheid.
Één keer uitleggen is genoeg hoor 😉
SnoopyIbis83
08-08-2021 om 20:43
[..]
Wie weet zoeken ze nog nieuwe moderators!