Over het forum
Redactie
22-06-2021 om 21:00
Viva: Denk mee over Dé Naam
YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!
kenfan
24-06-2021 om 14:57
Sophia_! schreef op 24-06-2021 om 11:31:
[..]
ach, voor elk wat wils toch? Er zijn zoveel topics die me niet interesseren, die sla ik gewoon over.
Als je zo redeneert dan zou circus Baudetti hier ook een draad kunnen openen om hun racistische drek te dumpen. Een van de regels hier is dat je respectvol met elkaar omgaat..je weet nooit of papa Andre hier ook meeleest Vast niet, dus laat ik maar gewoon zeggen dat ik vind dat oeverloos wauwelen over zo'n stuk onbenul afbreuk zou doen aan het image van dit forum.
Sophia_!
24-06-2021 om 15:04
kenfan schreef op 24-06-2021 om 14:57:
[..]
Als je zo redeneert dan zou circus Baudetti hier ook een draad kunnen openen om hun racistische drek te dumpen. Een van de regels hier is dat je respectvol met elkaar omgaat..je weet nooit of papa Andre hier ook meeleest Vast niet, dus laat ik maar gewoon zeggen dat ik vind dat oeverloos wauwelen over zo'n stuk onbenul afbreuk zou doen aan het image van dit forum.
Ik vind racisme nogal een andere categorie dan wat geroddel over Andre. Wat een absurde vergelijking, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Buiten dat wordt het gelukkig een nieuw forum, nog zonder image 😏
redbulletje
24-06-2021 om 16:08
[..]
Het is anders ook niet erg respectvol om mensen met 'n andere politieke voorkeur dan de jouwe al bij voorbaat uit te willen sluiten.
Wat heb je aan een forum als je alleen maar mensen zou willen die met de neuzen dezelfde kant op staan? Zelfde met die André Hazes, die vent boeit me voor geen meter, maar prima als mensen daar topics over willen openen. Dat is nu het mooie van forummen, je kunt de onderwerpen die je niet boeien gewoon links laten liggen.
In een zwaar gecensureerd woke-forum heb ik overigens geen trek, dus ben benieuwd wat ze er hier van brouwen.
GroenTuintje
24-06-2021 om 16:10
Sophia_! schreef op 24-06-2021 om 15:04:
[..]
Ik vind racisme nogal een andere categorie dan wat geroddel over Andre. Wat een absurde vergelijking, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Buiten dat wordt het gelukkig een nieuw forum, nog zonder image 😏
nou idd. Leef en laten leven.
SCRIBENTE
24-06-2021 om 16:27
Pindakaas-88 schreef op 24-06-2021 om 14:29:
Twist klinkt goed!
Betwisten. Discussieren. Eensch!
ShowyHummingbird30
24-06-2021 om 16:30
[..]
En jouw eerst zin is wel respectvol? Daarnaast zijn op elk forum onderwerpen waar je niets mee hebt. Dan sla je die over.
flipje2
24-06-2021 om 16:32
wimbol schreef op 24-06-2021 om 10:52:
vivaneo, is dat al geweest ?
dat is toch een fertiliteitskliniek....?
flipje2
24-06-2021 om 16:34
Sophia_! schreef op 24-06-2021 om 11:31:
[..]
ach, voor elk wat wils toch? Er zijn zoveel topics die me niet interesseren, die sla ik gewoon over.
Dit. Dat is toch juist hoe het werkt, zo'n forum...
Auwereel
24-06-2021 om 20:42
Buuf, of Buur, ik zit op forums te kletsen als vroeger tijden over de heg.
flipje2
24-06-2021 om 20:55
Auwereel schreef op 24-06-2021 om 20:42:
Buuf, of Buur, ik zit op forums te kletsen als vroeger tijden over de heg.
(In) De Buurt
Mactrees
24-06-2021 om 21:13
Leuk, al een paar mensen hier van vivaforum. Ik ga eens goed nadenken over de naam.
Mactrees
24-06-2021 om 21:22
[..]
Tussen alles of niet is een heel groot grijs gebied. Wat jij gewauwel vindt vindt een ander leuk vermaak. Circus Baudet vind ik weer en heel andere categorie en eigenlijk nog niet eens zo'n goed vergelijk. Op vivaforum was ook de regel elkaar respectvol te benaderen. Dat gebeurde niet altijd maar daar werden forummers ook op afgerekend.
RodeKrullenbol
24-06-2021 om 21:24
Aan de wind
Bubbels bij elkaar
De dag van vandaag
De koning te rijk
De zon achter de wolken
Deel het
Dit is alles
Dit is het einde
Doen en laten
Een bandeloze bedoening
Een mens is geen dier
Even geen voetbal
Gedoe krijg je altijd
Go with the flow
Handen in elkaar
Haren in de wind
Heden, verleden en toekomst
Het bewoonde eiland
Het ganse leven
Hier zijn geen woorden voor
How do you do?
In de snelkookpan
In de voetsporen van een ander
Je kunt niet als enige de wereld dragen
Jouw inbreng
Laat het gaan
Laat het los
Laat mij de weg wijzen
Leven en laten leven
Met de ring aan je vinger
Met de vlam in de pijp
Naasten onderling
Niets is echt moeilijk
Nooit te vroeg
Nu of nooit
Ode aan het woord
Onder de loep genomen
Oost West niemand ‘t best
Pak maar mijn hand
Recht zo die gaat
Reuring
Stel niet te veel vragen
Stuif eens op
Taboes besproken
Uit het leven gegrepen
Uw eigen gang
Voor de wind
Voor ieder wat wils
Voor jou en mij
Wijsheid luistert
Zeilen op de wind van vandaag
Zeker!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.