Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

06-12-2021 om 12:56

Senks!

Ik heb al weer 2 keer gehad dat alles vast liep als ik over een advertentie wilde scrollen. 
Ik weet niet meer bij welke advertentie het de eerste keer was maar met de 2e keer was het die van de Bristol. 
(ik forum op mn mobiel mocht dat uitmaken). 

Amaranth schreef op 05-12-2021 om 09:51:

Ik krijg de cookie-melding nu bij elke keer dat ik een pagina laad. Dus elke minuut. Ik stop er even mee voor vandaag denk ik, dit is gekmakend.

Iemand?

Elke nieuwe pagina moet ik cookies wegklikken. Op deze manier stop ik ermee, is niet te doen.

Amaranth schreef op 07-12-2021 om 23:00:

[..]

Iemand?

Elke nieuwe pagina moet ik cookies wegklikken. Op deze manier stop ik ermee, is niet te doen.

Ik forum met chrome op een android telefoon of tablet en heb nergens last van.

Waar forum jij op?

Ik forum via Opera en die cookiemelding heb ik niet dagelijks

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 23:17:

[..]

Ik forum met chrome op een android telefoon of tablet en heb nergens last van.

Waar forum jij op?

Safari op een Macbook.

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

07-12-2021 om 23:36

[..]

Iemand?

Ik heb het doorgegeven aan Alex, ik ga ervanuit dat hij er zsm op terugkomt. 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

08-12-2021 om 08:06 Topicstarter

[..]

Iemand?

M.b.t. dit bericht (en andere meldingen over de cookie melding), ik heb dit aangekaart bij het advertentie netwerk, alleen is mijn contactpersoon deze week afwezig dus wordt het ergens intern bij hen opgepakt (met als gevolg dat het meteen een stuk langer duurt)

@Amaranth, ik heb je een PB gestuurd om jouw specifieke geval te bekijken.

Valdemar schreef op 03-12-2021 om 23:08:

Ik kom hier nog even terug op een kleine bug die ik een poos geleden had gemeld.
Telkens als je naar de hoofdpagina gaat van een pijler (dus waar je alle topic titels ziet), worden die titels eerst een fractie van een seconde in het blauw weergegeven.
Klein, irritant dingetje.

Dus dit is alleen vanaf rubriek naar voorpagina? Niet van voorpagina naar topic en vice versa, of op andere pagina's?

Tickel schreef op 04-12-2021 om 21:27:

Ik mis de "snel naar beneden pijl". Hij staat er alleen t/m de OP, bij de eerste reactie verdwijnt 'ie. Kan die pijl meebewegen, net zoals de "snel naar boven pijl"?

Ik zet hem op het "Wat mist er nog" lijstje!

Bailey26 schreef op 06-12-2021 om 15:56:

Ik heb al weer 2 keer gehad dat alles vast liep als ik over een advertentie wilde scrollen.
Ik weet niet meer bij welke advertentie het de eerste keer was maar met de 2e keer was het die van de Bristol.
(ik forum op mn mobiel mocht dat uitmaken).

Weet je toevallig waar deze advertentie stond? Voorpagina, of in een topic?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-12-2021 om 08:15

AlexOudersnl schreef op 08-12-2021 om 08:06:

[..]

Dus dit is alleen vanaf rubriek naar voorpagina? Niet van voorpagina naar topic en vice versa, of op andere pagina's?

[..]

Dit is wanneer je vanaf de voorpagina naar een rubriek gaat en ook wanneer je vanuit een topic terug naar de rubriek gaat. 

Valdemar schreef op 08-12-2021 om 08:15:

[..]

Dit is wanneer je vanaf de voorpagina naar een rubriek gaat en ook wanneer je vanuit een topic terug naar de rubriek gaat.

herkenbaar

Als je zelf een topic hebt geplaatst komt dat topic niet in je lijstje actieve topics te staan. Dit gebeurt pas nadat je er zelf nog een reactie in geplaatst hebt. Valt dat aan te passen? 

redbulletje schreef op 08-12-2021 om 10:33:

Als je zelf een topic hebt geplaatst komt dat topic niet in je lijstje actieve topics te staan. Dit gebeurt pas nadat je er zelf nog een reactie in geplaatst hebt. Valt dat aan te passen?

Oh ja dat merk ik ook nu pas. Dat zou wel handig zijn.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

08-12-2021 om 21:55

redbulletje schreef op 08-12-2021 om 10:33:

Staan onder tabblad "jouw topics". 

Tickel schreef op 08-12-2021 om 21:55:

[..]

Staan onder tabblad "jouw topics".

Dat snap ik, maar ik forum altijd via actieve topics en dan is het handiger als je eigen topic daar gewoon ook in voorkomt zonder dat je eerst een reactie moet plaatsen. 

Geen bug, maar er gaat iets mis in het Klussen & verbouwen-deel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.