Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic

Ik krijg sinds een tijdje iedere dag opnieuw de cookies melding. Is dit normaal of is dit een bug? Best irritant namelijk.

zakchips schreef op 29-11-2021 om 20:14:

Ik krijg sinds een tijdje iedere dag opnieuw de cookies melding. Is dit normaal of is dit een bug? Best irritant namelijk.

ik ook op Viafora, maar niet op ouders online. 

gr Angela

AlexOudersnl

AlexOudersnl

03-12-2021 om 14:10 Topicstarter

Iedere dag een cookie melding is niet handig en hoort niet nee. Kunnen jullie een indicatie geven sinds wanneer dit is? Er zijn op meerdere momenten dingen aangepast en dan heb ik tenminste een vaag idee waardoor het kan komen...

Daarnaast zouden de witte vlakken voor adblock gebruikers vanaf heden minder aanwezig moeten zijn... Je scherm zal wel wat verspringen (want ze worden achteraf verborgen) maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Niet bij alle adblockers werkt dit helaas, het detecteren van adblockers is niet altijd makkelijk 😅 Onze voorkeur is overigens (logisch) nog steeds dat je wél advertenties ziet, maar keuzevrijheid is ook een dingetje.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

03-12-2021 om 14:59

Hartelijk dank voor het oplossen van die witte vlakken. 

Ja hoor, de witte vlakken zijn weg.
Ik kan m'n scroll-vinger weer een beetje rust geven....

AlexOudersnl schreef op 03-12-2021 om 14:10:

Iedere dag een cookie melding is niet handig en hoort niet nee. Kunnen jullie een indicatie geven sinds wanneer dit is? Er zijn op meerdere momenten dingen aangepast en dan heb ik tenminste een vaag idee waardoor het kan komen...

Bij mij gebeurt het alleen op laptops: als ik de eerste keer op een dag het Viafora open dan krijg ik die cookiesmelding. De rest van de dag dan niet meer, ook niet als ik browser gesloten heb tussendoor. Het is device afhankelijk. Dus als ik op beide laptops het forum zou openen krijg ik op beide laptops 1 keer per dag die melding. 
Op beide laptops gebruik ik Chrome. 
Op telefoon krijg ik melding niet. En op Ouders Online forum op beide laptops ook niet!

Het is sinds er meldingen kwamen over witte vlakken.

gr Angela

Ik heb nog wel witte vlakken op de hoofdpagina en soms in een topic zelf (zoals deze) en gebruik geen addblocker. 

Bij mij begon de cookies meldingen denk ik ook toen de witte vlakken kwamen. 
Ik forum vrijwel alleen op mn mobiel. 

ik krijg de cookie melding 1x per dag op mijn telefoon. Als ik die dag ook mijn laptop gebruik en naar via surf krijg ik hem daar ook 1x per dag (al durf ik niet te zeggen of ik op de laptop anoniem surf qua nummer en of het daaraan ligt dat ik de melding ook op de laptop krijg).

Geen idee wanneer dit precies is begonnen, 3 weken geleden ofzo? Misschien wat langer. Maar het is ook weer geen maanden aan de gang. 

op de laptop zijn de witte blokken weg, fijn!

Heerlijk dat de witte vlakken weg zijn, bedankt! 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

03-12-2021 om 23:08

Ik kom  hier nog even terug op een kleine bug die ik een poos geleden had gemeld.
Telkens als je naar de hoofdpagina gaat van een pijler (dus waar je alle topic titels ziet), worden die titels eerst een fractie van een seconde in het blauw weergegeven. 
Klein, irritant dingetje. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

04-12-2021 om 21:27

Ik mis de "snel naar beneden pijl". Hij staat er alleen t/m de OP, bij de eerste reactie verdwijnt 'ie. Kan die pijl meebewegen, net zoals de "snel naar boven pijl"? 

Ik krijg de cookie-melding nu bij elke keer dat ik een pagina laad. Dus elke minuut.  Ik stop er even mee voor vandaag denk ik, dit is gekmakend.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

06-12-2021 om 12:17

Is er nog een beheerder of mod die hier kijkt? Ik heb geen idee of de bugs verholpen kunnen worden of niet.

letterlijk

letterlijk

Moderator

06-12-2021 om 12:45

Tickel schreef op 06-12-2021 om 12:17:

Is er nog een beheerder of mod die hier kijkt? Ik heb geen idee of de bugs verholpen kunnen worden of niet.

Ik geef  je vraag even door aan het beheer!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.