Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Whamageddon en Mariah Carey 2024

Ik doe nog mee! Kijk geen tv, luister vooral spotify en meestal koptelefoon op in de supermarkten. 

Vanavond  af met Mariah in en online singalong. Gevaarlijke hobby, dat koorzingen.

Daarna keek ik een thriller op Netflix, die zich op Christmas Eve afspeelt. En ja, daar kwam Wham nog een keertje voorbij 🤭.

Koettie en Lollipop, zijn jullie nog steeds ‘in leven’? Nog iemand anders?

Gister af in de bios, door de ah reclame. Grr, zo dichtbij! 

Koettie schreef op 23-12-2024 om 22:10:

Gister af in de bios, door de ah reclame. Grr, zo dichtbij!

Ahhhh balen!

Ik was gisteravond af. Mijn man was aan het zappen en kwam op de AH reclame. 😭

Magnoliatakje

Magnoliatakje

24-12-2024 om 08:05 Topicstarter

Wat sneu Koettie en Poezenmeisje om met de finish in zicht te struikelen en eruit te liggen. Zijn er nu nog deelnemers over? Tip voor hun: loop de hele dag metj e vingers in je oren terwijl je 'lalalalala' mopelt en trek je niks aan van verbaasde blikken 🙃. 

Azalea747 schreef op 23-12-2024 om 22:03:

Vanavond af met Mariah in en online singalong. Gevaarlijke hobby, dat koorzingen.

Daarna keek ik een thriller op Netflix, die zich op Christmas Eve afspeelt. En ja, daar kwam Wham nog een keertje voorbij 🤭.

Koettie en Lollipop, zijn jullie nog steeds ‘in leven’? Nog iemand anders?

Mariah heb ik nog steeds niet gehoord. Maar dat is ook niet moeilijk als je geen tv kijkt, geen muziek luistert en nergens komt 😝😂

En dat vind ik meer dan prima in dit geval, want ik heb een gruwelijke hekel aan Dat nummer 😂

FB-IMG-1735030808654.jpg

Garfield heeft groot gelijk...

Zo jammer! Ik heb Wham maar 1 keer gehoord   Had ik het bijna gered! Vandaag ben ik lekker vrij.

Ik lig er ook al een tijdje uit.... Iedere radiozender.....Iedere keer Wham.....

Zijn er nu geen jonge zangers die een nieuw goed liedje kunnen schrijven... Al die oudjes komen steeds weer tevoorschijn....

Jonge kerstmuziek, maar de zanger was hier al 90+. 

Sir Christopher Lee.
(Dracula, Saruman, Scaramanga, Count Dooku en nog veel meer filmrollen).

https://youtu.be/kfZtNVEqsBs?si=Y58axbVjz_aDN4dZ

https://youtu.be/gVzOve8T39w?si=hk2zw7QaEZkisRke

Magnoliatakje

Magnoliatakje

24-12-2024 om 23:40 Topicstarter

Mocht er toch nog iemand niet af zijn, kijk eens, je hebt het verdiend. 
🏆🏅🎊🎂

Ik post dit iets te vroeg, maar ik ben moe en ga slapen 🤗

met Wham al wel af 
Mariah Carey niet gehoord 

Mariah Carey zojuist bij André Rieu gehoord...
Dus hiervoor nu ook af.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.