Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Whamageddon en Mariah Carey 2024

Courage schreef op 11-12-2024 om 17:46:

[..]

Precies.

Maarrr... Ik liep zojuist door het winkelcentrum op weg naar het station, en ja hoor: daar was ie dan: Last christmas.

Ik liep met een brede smile om zoiets sufs. Had ook buiten het winkelcentrum om kunnen lopen, maarja,, da's achteraf lullen.

Ik ben dus af!

Ow nee, haha. Dan wordt de lijst langer: geen tv (behalve streamingdienst), geen radio met reclame, geen winkelcentrum en geen AH. 
In de AH heb ik het dan nog niet gehoord.

Al mijn hoop is gevestigd op het niet horen van All I want van Mariah Carey. 

Oh nee! Ik had repetitie van het kerstkoor voor de schoolborrel. We zingen dus een aantal nummers als koor. Daarna ‘Jingle Bells’ met iedereen die mee wil zingen. So far so good. Vanavond hoorde ik dat er nog twee meezingnummers zijn toegevoegd… die we met de originele muziek meezingen… waaronder dus Last Christmas 🥲. 
Dus de sport wordt nu voor mij dan maar om te kijken of ik het tot volgende week woensdag nog uit kan houden, en die dag ga ik dan onherroepelijk ten onder. 😂

Azalea747 schreef op 11-12-2024 om 22:15:

Oh nee! Ik had repetitie van het kerstkoor voor de schoolborrel. We zingen dus een aantal nummers als koor. Daarna ‘Jingle Bells’ met iedereen die mee wil zingen. So far so good. Vanavond hoorde ik dat er nog twee meezingnummers zijn toegevoegd… die we met de originele muziek meezingen… waaronder dus Last Christmas 🥲.
Dus de sport wordt nu voor mij dan maar om te kijken of ik het tot volgende week woensdag nog uit kan houden, en die dag ga ik dan onherroepelijk ten onder. 😂

Kom, kom, in een koor moet je oefenen, dus opzetten die songs! 

ik wilde zeggen ik ben nog niet af. En zat de eerste reacties te lezen en toen dacht ik o wacht die ah reclame heb ik ook gezien. 

Nou, ik ben ook af met Mariah Carey. Een Instagramvideo was de boosdoener. 

Magnoliatakje

Magnoliatakje

13-12-2024 om 11:09 Topicstarter

Ik ben ook af met Mariah, met een instagfilmpje. Tip, als je niet af wilt gaan met Mariah kijk dan vooral niet de laatste video van Bijrobert ( Robert van Beckhoven)  met geluid. Gaat over het maken van een kerststol in  een tulbandvorm.

Ook af met Mariah Carey door kerstbrunch. 

ik was al nieuwsgierig of dit topic er zou zijn, ik ben dol op whamageddon. 

tv heb ik niet dus die valt mee. Maar ik werk wel op de operatiekamers en gister stond skyradio aan. Best lang volgehouden, om 13u was ik pas af 😂

Ik noemde Whamageddon op het werk, drie keer raden wat mijn collega toen leuk vond om te doen…. Ik ben dus af.

Help! 
Skyradio staat aan in de wachtruimte van het ziekenhuis. 

Ik ben bang dat ik zometeen af ben.

Schemerlampje schreef op 19-12-2024 om 13:46:

Ik noemde Whamageddon op het werk, drie keer raden wat mijn collega toen leuk vond om te doen…. Ik ben dus af.

Wat gemeen!!

Ik ben dus af met Wham sinds het koorconcert gisteren. Was zondag nog op een klein kerstmarktje en benieuwd of ik dat zou overleven, maar wel dus. Gisteren wel grappig om het publiek in te kijken of er op dat moment mensen af gingen, maar zag geen verschrikte gezichten!

Met Mariah ben ik, tot mijn eigen verbazing, nog niet af.

Vanmorgen op de wekkerradio op radio 1 zo ergens tussen 07:30-08:00 uur was Wham. Ik was al af, maar eerder was het slechts een stukje, nu de hele song.
Mariah heb ik ook nog niet gehoord!

Magnoliatakje

Magnoliatakje

19-12-2024 om 15:43 Topicstarter

Ik was al van plan om vandaag eens te informeren of er nog mensen niet af zijn. De reclame van de AH heb ik tot mijn verbazing nog maar 1 x gezien.

Magnoliatakje schreef op 19-12-2024 om 15:43:

Ik was al van plan om vandaag eens te informeren of er nog mensen niet af zijn. De reclame van de AH heb ik tot mijn verbazing nog maar 1 x gezien.

Ik kan hem ondertussen bijna dromen. Mariah Carey heb ik nog niet gehoord. 

O ja! Ik kan nu wel eindelijk die AH-reclame gaan kijken! 🙂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.